• Je leest het en hoort het overal. Bijna iedereen overlijdt aan kanker. Die vreselijke ziekte! En als ik dat lees, als er weer iemand overleden is daaraan. Dan gaan mijn gedachten weer naar mijn 2 ooms en opa die er ook aan overleden zijn. Dat doet me verdriet, het maakt me boos. Die ziekte is zo oneerlijk! Er is geen middel tegen. Dat maakt me zo boos. En het is gewoon zo gemeen!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Yeh, voor mijn ogen.


    O.O -sprakeloos- T.T


    Owl you need is love.

    'Bijna iedereen overlijdt aan kanker', behalve dan dat meer mensen niet aan kanker sterven dan degenen die wel aan kanker sterven. Niet dat dat het minder erg maakt natuurlijk.
    Het is een vreselijke ziekte en we moeten momenteel gewoon blij zijn met de overlevingskansen, die de afgelopen jaren erg gestegen zijn. Nee, er is geen geneesmiddel voor, maar wel wordt er voor gevochten om dat uit te vinden. Daarnaast zijn er ook nog eens behandelingen die het uit je lichaam kunnen bannen. Dat is al meer dan je bij andere ziektes kunt zeggen. En uiteindelijk zal ook hier een geneesmiddel voor gevonden worden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Yeh, voor mijn ogen.

    Aiiii! Kan je er wel mee omgaan dan? (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    De oma van mijn beste vriendin heeft kanker.
    We zijn er allebei kapot van.


    There's power in the words you whisper.

    Diggory schreef:
    (...)
    Aiiii! Kan je er wel mee omgaan dan? (flower)

    Letterlijk, ik kón er mee omgaan. Nu heb ik dagelijks heel veel flashbacks en die pikken van een psychologen weten niet eens hoe ze me moeten helpen. >.<


    your eyes are like stars in the night.

    Het is ook niet eerlijk :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Letterlijk, ik kón er mee omgaan. Nu heb ik dagelijks heel veel flashbacks en die pikken van een psychologen weten niet eens hoe ze me moeten helpen. >.<

    Oei! Balen. Maar je weet het; ooit komt alles goed ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik haat het ook écht. Het neemt telkens de beste mensen af.
    Kutziekte.


    Where there is a sea there are pirates...

    Mentha schreef:
    Het maakt heel veel mensen boos, en dan mensen die er mee schelden. Ze hebben totaal geen idee wat ze iemand aan doen, die het kent of mee maakt.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Captain schreef:
    Ik haat het ook écht. Het neemt telkens de beste mensen af.
    Kutziekte.

    Jaa idd! :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reseda schreef:
    Life's a bitch.

    :S


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sorry hoor, maar het is niet zo dat bijna iedereen dood gaat aan kanker, en ook niet dat er niets tegen te doen valt.
    Wat niet wegneemt dat ieder mens dat overlijdt aan kanker er één te veel is, en dat het een vreselijke, afschuwelijke ziekte is. Ik wens iedereen die iemand verloren is aan kanker dan ook veel, heel veel sterkte!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb er ook al verschillende mensen aan verloren en het komt inderdaad steeds vaker voor.
    Ik kan er absoluut niet tegen als mensen schelden met kanker, aangezien ik erg goed weet wat die ziekte aanricht.
    Als je het gebruikt als stopwoord, kan ik je niets kwalijk nemen aangezien het niet op die manier bedoeld is. Toch heb ik liever niet dat je het doet in mijn bijzijn. :')


    Has no one told you she's not breathing?

    ik haat het ook, ik heb geluk, mijn opa heeft het overleefd, zijn zus jammer genoeg niet! Ik hoop zo dat mijn familie voor de rest gespaard blijft van die vreselijke ziekte!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Diggory schreef:
    (...)
    Oei! Balen. Maar je weet het; ooit komt alles goed ;O

    Yep I know. c:


    your eyes are like stars in the night.