• Over twee dagen is het zover: dan ga ik met mijn gymnasiumklasje een hele week naar Rome toe! Lekker in de Italiaanse zon, in plaats van al die regen hier. <3
    Ik moet daar een presentatie gaan houden en een filmpje gaan maken over Rome, en verder gaan we heel veel lol hebben. En iedere dag zijn we vanaf het eind van de middag vrij om te gaan en staan waar we willen :'D
    Dus kom maar op met die leuke plekjes in Rome die ik gezien moet hebben/waar je lekker kunt eten/waar ze leuke souvenirs hebben!
    Hebben jullie nog leuke reisjes met school in de planning staan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bereid je voor op het Coloseum. Dat is zó geweldig om in te lopen. Je moet ook sowieso de Trevi fontein zien, liefst als het donker is. Gaan jullie ook naar Ostia Antica? Dat ligt een klein metroritje in een van de buitenwijken.
    Het eten is daar ook écht heerlijk. Je hebt op elke hoek zowat een souvenirwinkel.
    Het enige nadeel is dat er overal irritante straatverkopertjes lopen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 15:35 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben net twee weken terug uit London met school! Het was echt zo gaaf!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaloers (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ga volgend jaar! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Wow geweldig!
    We gaan tegen de paasvakantie naar Londen. Dat zal wel leuk worden, maar dat is nu niet bepaald voor direct :'D


    effort never betrays you

    Bij het Suikerpaleis bovenop het dak of ergens ernaast, omg, awesome! Wel duur.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oeh, wat leuk! Heel veel plezier!
    Yessss, ik ga volgend jaar van 20 t/m 22 maart naar Londen. (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 18:30 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga volgende week naar Turkije ^^ (ik ga btw ook nog naar Duitsland dit jaar en we mogen in de laatste week ook altijd nog op studiereis en aangezien Gymnasium voorrang heeft op Rome kies ik dat dan waarschijnlijk)


    Happy Birthday my Potter!

    Wow, dat klinkt super leuk! :D

    Ik ga in oktober met school naar Berlijn toe! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ben nog nooit in Rome geweest.. D:
    Maar ik ben vorig jaar wel naar Oostenrijk geweest met school en in de vierde gaan we naar Barcelona!!
    Veel plezier! Ik denk dat het colosseum wel een aanrader is...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Have fun!
    En ja, wij gaan over een paar weken naar Salamanca!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wij gaan over twee weken geloof ik naar Londen :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ga pas in de 5e, meh, nog twee jaar wachten :c Ik kan je dus niet helpen.
    Veel plezier^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jaloers! Rome vind ik echt geweldig.
    En eigenlijk is de hele Piazza Navona de hele dag gezellig druk (:


    I am an idiot, I move.

    Yaay, thanks!
    Haha, we zitten blijkbaar in een klooster naast het Piazza Navona. Wordt awesome c;


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.