• Ik werd door mijn vader gebeld, weet jij waar je broer is? Ik zo nee, die zal toch wel thuis zijn?
    Maar dat is dus niet zo, hij had laatst een boot gekocht maar we horen helemaal niks meer, van de week ook al niet.. Ik en mijn familie maken ons zoveel zorgen nu, hij neemt ook niet zijn mobiel op, en regeageert niet op facebook. Ik word helemaal gek hier, ik wil hem dolgraag vinden, maar ik ben ook erg boos, dat hij nik van zich laten horen, straks is ie gewond of iets anders, allemaal gedachte slaan helemaal los in me hoofd.
    Ik maak me nu echt zoveel zorgen..


    Sorry ik moest dit nu echt even kwijt, en ik ga ook nog eens een weekend weg, nou lekker is dat nu maak ik me enkel nog zorgen om hem.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Misschien dat z'n vrienden/familie iets van hem weet? :] Hou ons op de hoogte!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik denk dat je de politie in moet schakelen. Want ik heb zo'n vermoeden dat die weet wat hij doet.....

    Ik wil je niet meer bezorgd maken, maar ik heb een klein vermoeden.

    Het kan ook wezen dat ik het fout heb.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 10:14 ]

    Rickjuh schreef:
    Misschien dat z'n vrienden/familie iets van hem weet? :] Hou ons op de hoogte!


    Ik zal het doen, maar ik ga strak weg, wel met een slecht gevoel daarover, maar ik probeer het via mijn mobiel om op te hoogte te houden.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Aaaah! Ik zou ook gek worden als het bij mij het geval was. Ik hoop dat jullie hem snel vinden!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zou echt gek worden als mijn broer ineens niets meer van zich liet horen. Heeft hij miss ruzie met je ouders ofzo?? Denk niet gelijk aan zelfmoord of zoiets ergs, hij kan zijn weggelopen... Sterkte en succes met het vinden van je broer (flower)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Diggory schreef:
    Aaaah! Ik zou ook gek worden als het bij mij het geval was. Ik hoop dat jullie hem snel vinden!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Diggory schreef:
    Aaaah! Ik zou ook gek worden als het bij mij het geval was. Ik hoop dat jullie hem snel vinden!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Misschien is hij aan het varen. Dan heb je vaak geen bereik.


    -

    Ik zou ook gek worden als mijn broer ineens niets meer van zich liet horen. Houd je ons op de hoogte? Ik hoop dat jullie snel weten waar hij is.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 17:29 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hoe oud is ie? Als ie oud genoeg is om een boot te kopen, is ie misschien ook wel oud genoeg om op zichzelf te passen. Ik zou me niet te veel zorgen maken, hoewel het natuurlijk wel heel vervelend voor je is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dank jullie wel voor de lieve berichtjes..
    Hij id gelukkig weer terecht:) met fit weer is het niet verstandig om te gaan varen! Maar hij ahad me gisteren gebeld.. Ik ben opgelucht.. Hij is twee jaar ouder dan ik maar tog is het veelste gevaarlijk op zee.
    Zijn telefoon was leeg..
    maar hij had geen ruzie met mijn ouders hoor..
    MaAaaaar bedankt voor jullie berichtjes..

    (Dit is via me mob geschreven dus er kunnen foutjes inzitten


    (flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Aaah gelukkig dat hij weer terrecht is ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben blij dat hij weer terug is.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Octavia schreef:
    Ik ben blij dat hij weer terug is.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Octavia schreef:
    Ik ben blij dat hij weer terug is.


    Owl you need is love.