• Kennen jullie het fenomeen op Facebook? Meisjes die zeggen dat ze lelijk zijn zodat andere mensen gaan zeggen dat ze knap zijn?
    Nou, dat hebben wij in twee, nee drie manieren in onze klas.
    Één: Zeggen dat ze dik zijn terwijl er gewoon haast geen vet op hun lichaam zit. Pakken ze hun buik vast en zeggen ze 'zie je ik ben dik, ik heb een buikje' en eerst zei ik 'mens, dat is gewoon vel wat je vast hebt,*' maar nu zeg ik gewoon dat als ze vinden dat ze dik zijn ze dat maar lekker zo moeten vinden.
    Twee: Iemand zit de hele tijd te zeggen dat ze "dik en focking lelijk*" is. Als je dan zegt dat het niet zo is zegt ze van wel. Ik zeg gewoon "Ik geef je geen ongelijk." en dan zegt ze "Zie je, Zenzy is het met me eens." :')
    Drie: Er zijn drie meiden in onze klas die het beste kunnen tekenen [uit mening van de andere klasgenoten, zit ik er ook tussen] maar die andere twee zitten de hele tijd te zeggen dat ze lelijke en falende tekeningen* zitten te maken, terwijl het bijna kunstwerken zijn.
    Ééntje maakt paarden bijna precies zoals ze er in het echt uitzien en dan zegt ze dat hij keihard mislukt is en heel erg falend is.
    Ik zeg dan nog wel eens van mijn tekeningen dat ik die zelf best goed gelukt vind. [Mijn pa zegt: je moet eerst van jezelf houden, wil je van anderen houden.]

    I know, jullie gaan nu allemaal zeggen dat ik het moet negeren, maar het is gewoon verrekte irritant.

    * = actual quote.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:58 ]

    Aandachtrekkerij noem ik dat.
    Had/heb ik ook vaak last van. Ik probeer het nu maar te negeren, maar dat is soms nogal moeilijk, vooral als het om cijfers gaat >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, dat ken ik ook hoor. En het irriteert mij ook. :')

    Argh, dat vind ik nooit zo leuk als mensen dat doen.

    Maar zelf kraak ik de dingen die ik schrijf ook af, maar dat komt omdat ik het dan zelf écht niet zo goed vind.

    Maar kom op zeg, waarom van jezelf zeggen dat je lelijk bent? Ik erger me daar soms best aan ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het is ook mega irritant, vaak vinden mensen het wel echt zo, maar om het er nou dan zo bij te zetten schreeuwt gewoon om (schijnheilige) complimenten.
    Ik post ook nauwelijks foto's om dit soort redenen, want als iemand dan een compliment geeft, wil ik niet gaan liegen en dankje zeggen terwijl ik het er eigenlijk niet mee eens ben *insert 2ne1 lyrics*. 'k Zeg dan alsnog wel dankje though.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:05 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dit herken ik helemaal.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ja ik irriteer me ook dood, als ze dat zeggen geef ik ze gelijk maar worden ze meestal boos, tis ook nooit goed.


    "never let anyone dull your sparkle"

    Weet je wat het kutte is; het lijkt wel of de maatschappij ons bijna verbiedt om iets lovend over onszelf te zeggen. Want oh wee als je zegt dat je vindt dat je haar goed zit, dan ben je meteen arrogant. Of wanneer je vindt dat een tekening goed is gelukt.
    Toegegeven; ikzelf zeg vrijwel nooit van mijn artwork dat ik het goed vind, maar dat is meer te wijten aan mijn onverbeterlijk perfectionisme. Dat perfectionisme zorgt er in mijn geval voor dat ik verder ga en beter word.
    But honestly? Ik vind m'n neus mooi, het moedervlekje onder m'n lip, de vorm van mijn schouders en het feit dat ik een lekker zacht huidje heb zonder puisten en dergelijke.
    Oh and now we're at it; ik ben trots op het feit dat ik het in mijn studie zo ver heb kunnen schoppen terwijl ik aan het begin van vorig jaar nog nooit Photoshop had geopend.
    Yeah. Now off to bed, want op mijn slaaptekort ben ik minder trots.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bleach schreef:
    Ja ik irriteer me ook dood, als ze dat zeggen geef ik ze gelijk maar worden ze meestal boos, tis ook nooit goed.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    IveFeelings schreef:
    Dit herken ik helemaal.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    1 woord: aandachtrekkerij, niks meer, niks minder.


    -

    Facebook? Wtf? Wie zit er nou weer op facebook? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    SmileLullaby schreef:
    1 woord: aandachttrekkerij, niks meer, niks minder.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ivan schreef:
    Weet je wat het kutte is; het lijkt wel of de maatschappij ons bijna verbiedt om iets lovend over onszelf te zeggen. Want oh wee als je zegt dat je vindt dat je haar goed zit, dan ben je meteen arrogant. Of wanneer je vindt dat een tekening goed is gelukt.
    Toegegeven; ikzelf zeg vrijwel nooit van mijn artwork dat ik het goed vind, maar dat is meer te wijten aan mijn onverbeterlijk perfectionisme. Dat perfectionisme zorgt er in mijn geval voor dat ik verder ga en beter word.
    But honestly? Ik vind m'n neus mooi, het moedervlekje onder m'n lip, de vorm van mijn schouders en het feit dat ik een lekker zacht huidje heb zonder puisten en dergelijke.
    Oh and now we're at it; ik ben trots op het feit dat ik het in mijn studie zo ver heb kunnen schoppen terwijl ik aan het begin van vorig jaar nog nooit Photoshop had geopend.
    Yeah. Now off to bed, want op mijn slaaptekort ben ik minder trots.

    Ik ben ookvperfectionist, maar zij zeggen dat hun tekening falend is* en blijven gewoon precies hetzelfde tekenen. :')

    Mijn facebook heeft daar minder last van. Gewoon, de aandachtrekkende mensen heb ik eruit gesmeten. En het positieve is: de quizletters zijn geen aandachttrekkende mensen, mijn klasgenoten zijn dat ook niet.
    Goed. Geen probleem, geen last.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het komt me bekent voor. Doen ze bij ons ook. Bijhoorlijkk irritant..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean