• Haha, jap ik had vandaag echt een goede dag. Maybe dat mijn depressie mij tot koopverslaafde maakt, but oh well. Ik heb vandaag twee paar lenzen gekocht, één paar groene (Lily Evans lenzen ^^) en één paar bruine (James Potter én Hermione Granger lenzen). Toen besloot ik ook nog dat ik een pruik nog nodig zou hebben als ik mijn plannen uit wilde gaan voeren en iets om makkelijk een filmset te creëren. Dus ik ging even op eBay en andere sites naar Green screens etc. kijken en de prijzen vielen ontzettend mee. Dus deze maand komen er allerlei dingen voor mijn hobby's binnen en als ik eindelijk klaar ben met mijn mega zware 60 uur per week aan de studie prut blok, kan ik weer lekker aan de slag met cosplays, filmen, zingen, schrijven, etc. En van dat idee werd ik gewoon zo ontzettend vrolijk, dat ik het mijzelf vergeven heb, dat ik weer een hoopje geld heb uitgegeven.
    Al met al nul mentale inzinkingen gehad vandaag. Wel helaas weinig aan mijn studie gedaan, maar op zich ben ik daar nu mee aan de slag dus tja... Dingen kopen voor wat je het liefst 24/7 zou doen is gewoon veel te leuk ^^ En bovendien is zo'n green screen voor mijn gevoel echt een goede investering. Hij heeft btw ook een witte achtergrond en een zwarte en een heel mooi statief met een mooie tas en aaaah. I'm in love en hij is hier nog niet eens :p

    Dus, wie heeft er nog meer leuke dingen gekocht de laatste tijd? Of zijn jullie misschien voor iets aan het sparen?

    Edit: De pruik whoop whoop



    The name is Potter, James Potter (wbw)

    Het is toegestaan mij uit te lachen, dat doe ik zelf namelijk ook :') Overigens heb ik buiten een pruik opgezet en mijn bril opgezet niet nog niks gedaan, dus het is nog niet af :Y)


    Edit 2: Aaaah, mijn green screen wordt als het goed is vandaag bezorgd *O*

    Edit 3: Alles is binnen!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 17:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Oeh, leuk! ^^ Ik heb overlaatst twee comics van Deadpool gekocht. Daar word ik best gelukkig van. ^^


    What would Emma do?

    Omg dat klinkt echt geweldig. Keep us PLEASE updated with your cosplay. I'm curious already haha :3

    I bought this beauty TODAY!


    Zo kan ik mijn Playstation lekker makkelijk en in style overal meenemen ^^ :3

    Boettgeri schreef:
    Oeh, leuk! ^^ Ik heb overlaatst twee comics van Deadpool gekocht. Daar word ik best gelukkig van. ^^


    Oeehhhh Deadpool. Ik heb gisteren btw ook een Marvel shirt gekocht en dat heb ik atm aan yay. Merlin, ik ben echt erg atm


    Happy Birthday my Potter!

    Ah wat leuk! Ben zwaar benieuwd naar je Lily cosplay ^^

    Ik heb een S6 Edge hoesje met alle covers van de childeditions van HP-boeken. Was alleen shipkosten, wat net iets minder dan tien euro was.
    Ik ben nu aan het wachten totdat ie binnenkomt :9~

    Maar verder ben ik aan het wachten totdat er ineens een gigantisch bedrag wordt bijgeschreven, omdat ik nu gigantisch veel werk en ik wil heel graag dingen kunnen betalen en sparen voor mijn vakantie en nieuwe kleren ^^

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:08 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Achievement schreef:
    Omg dat klinkt echt geweldig. Keep us PLEASE updated with your cosplay. I'm curious already haha :3

    I bought this beauty TODAY!


    Zo kan ik mijn Playstation lekker makkelijk en in style overal meenemen ^^ :3


    Haha, eigenlijk zou ik eens een Cosplay topic aan moeten maken oid. Maar mijn Jily en Hermione cosplays komen sws ook in mijn parodie topic, want daar zijn ze voor. Ik ga sowieso denk even mijn poging om mijzelf om te bouwen tot jongen/James filmen, want volgens mij gaat dat echt hilarisch worden -bloopers verzamelen, het opbouwen van de set wordt ook leuk denk ik. Bij die pruik werd per se ook een snor geleverd. Het was de beste goedkoopste pruik die ik kon vinden en die snor kon je niet weigeren lol. Dus vanaf morgen heb ik een creepy snor ^^

    En omg, zo'n tas zou iedereen van de nieuwe media/game studies sectie eigenlijk moeten hebben, zodat we makkelijker consoles mee kunnen nemen naar het game lokaal. Super mooi en super handig!


    Happy Birthday my Potter!

    Aah wat leuk zeg! Zeker ons up to date houden, als je ze hebt! ^^

    Ik heb boeken, boeken en nog boeken gekocht, hehe. :Y)
    Ohja en schoenen maar die heeft mijn moeder gekocht voor me. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ah wat leuk!!

    Ik heb eergisteren een blauw jasje gekocht, en de binnenkant is oranje en dat vind ik helemaal fantastisch.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Aw, wat leuk. Soms mag je jezelf inderdaad wel even belonen. ^^

    Poeh, het laatste wat ik voor mezelf heb gekocht was beltegoed, denk ik, haha. Daarvan koop ik dan weer een internetbundel, dus ik koop Q voor mezelf, soort van. Wat is er nou beter dan dat? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Internet shoppen is echt zo fijn

    Ik heb van het weekend een jurkje besteld dat ik al heel lang wou. Het was nu voor de helft van de prijs en toen heb ik het gewoon gedaan. Ik zie het als een goede aankoop want als ik niks anders kan vinden kan ik het aan naar de bruiloft van mijn zus. En vanmorgen heb ik een paar sport bh's gekocht via internet voor nog geen euro per stuk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DrFluke schreef:
    Internet shoppen is echt zo fijn

    Ik heb van het weekend een jurkje besteld dat ik al heel lang wou. Het was nu voor de helft van de prijs en toen heb ik het gewoon gedaan. Ik zie het als een goede aankoop want als ik niks anders kan vinden kan ik het aan naar de bruiloft van mijn zus. En vanmorgen heb ik een paar sport bh's gekocht via internet voor nog geen euro per stuk.


    Als iets wat je al heel lang wil opeens voor de helft van de prijs is, dan is dat een teken en is er maar één juiste reactie: kopen :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Als iets wat je al heel lang wil opeens voor de helft van de prijs is, dan is dat een teken en is er maar één juiste reactie: kopen :Y)

    Ik ben dan vaak net te laat, waardoor ik de actie mis maar het toch wil kopen ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oh klinkt allemaal erg goed! Fijn dat je zo blij bent. C:

    Ik ben helaas niet geslaagd voor broeken maar heb vandaag wel een leuk shirtje gekocht. Dusjaaa. Half tevreden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah super leuk! Ik heb gisteren All Stars gekocht voor de helft van de prijs. Verder is een tas en wat make-up binnengekomen, die ik al wat eerder had besteld. (:


    The truth is out there.

    Leuk! : D

    Ik spaar de oude Pokémonspellen en laatst heb ik Pokémon Blue & Red voor een prikkie over kunnen nemen van iemand. Daar zat ook FireRed bij, die heb ik nu alleen dubbel haha.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Escapism schreef:
    Oh klinkt allemaal erg goed! Fijn dat je zo blij bent. C:

    Ik ben helaas niet geslaagd voor broeken maar heb vandaag wel een leuk shirtje gekocht. Dusjaaa. Half tevreden.


    Broeken zijn altijd zó problematisch hè. Ik had nu eindelijk bij de H&M broeken met mijn pasvorm gevonden. Anders pas ik er aan de bovenkant altijd minimaal twee keer in, omdat ik stomme dikke benen heb, maar wel een toch vrijwel platte buik -_-

    @Pelekai

    Merlin, oude pokémonspellen :9~


    Happy Birthday my Potter!