• [Naar aanleiding van dit topic]

    Dit is het resultaat ... I like it, maar het is zwáár wennen. :x
    Toch ineens een cm of 20 af.:x




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Zou wel beetje jammer zijn als je daarover een topic maakt :'D


    Hoezo? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Hoezo? :'D

    Nouja als jij het leuk vind, mag dat natuurlijk wel (wbw)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nouja als jij het leuk vind, mag dat natuurlijk wel (wbw)


    Zou niet het eerste seksgerelateerde topic zijn wat ik aan zou maken. :'D
    + Like I care. Van mij mogen mensen over het algemeen best dingen weten hoor.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Zou niet het eerste seksgerelateerde topic zijn wat ik aan zou maken. :'D
    + Like I care. Van mij mogen mensen over het algemeen best dingen weten hoor.

    Daarom haha, van jou vinden mensen dat vast niet vreemd (joehoe)


    -

    Nice ;D


    No matter what, you deserve to smile. Don’t let anyone ever take that away from you.

    Mooi! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Genius schreef:
    (...)
    Daarom haha, van jou vinden mensen dat vast niet vreemd (joehoe)


    & Al zouden ze ... Ik heb een mooie, brede rug, waar dat zo af glijd allemaal! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    & Al zouden ze ... Ik heb een mooie, brede rug, waar dat zo af glijd allemaal! :]

    Oh how I adore you (wedding)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Oh how I adore you (wedding)


    Lol. I love you 2. (wedding)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Caine schreef:
    Da's zeker wennen, lijkt me. Maar goed, liever kort, mooi en gezond haar dan lang en dood, right :'D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oooo dat heb je gedaan. :') /misread


    We're all mad here.

    Even half off-topic: God, jouw ogen zijn mooi. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Even half off-topic: God, jouw ogen zijn mooi. o.o


    Hihi, dankjewel. Maar je hoeft me geen God te noemen als we niet aan het spelen zijn hoor, je mag gewoon Nancy zeggen. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Hihi, dankjewel. Maar je hoeft me geen God te noemen als we niet aan het spelen zijn hoor, je mag gewoon Nancy zeggen. (wbw)


    Maar ik moet toch oefenen? (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Maar ik moet toch oefenen? (wbw)


    Dat is waar, maar begin dan maar met de vrouwelijke vorm, Goddess of Meesteres. (wbw)
    En zolang mijn bui goed is mag je daar eventueel Nancy achter plakken, want mijn naam is toch belangrijker als die van een pet. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.