• aangezien iedereen hier zo'nn topic opent,ik ook.Met een vraagje;

    Iedereen klaacht hier;
    De mensen die popu zijn die hun quizen worden veel gemaakt,en die van onbekende users niet!

    En nu mijn vragen;(Liefst antwoord)

    Hoe word je popu?

    Wanneer ben je popu?

    Wat is eigenlijk popu zijn?

    xx

    Oké, dit slaat echt helemaal nergens op. Wees jezelf Dudette!
    Mensen hebben je maar te accepteren zoals je bent. Je kunt jezelf niet populair maken, dat gebeurt je gewoon.


    Bored.

    wie zijn popu dan[/dom]? ik niet hoop ik

    Op allebij de vragen weet ik geen antwoord:Y) ben het namelijk niet + zal het nooit worden, but; i dont care:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dit hoort trouwens niet onder Rollen Verdeling.
    [/verplaatst topic]


    Bored.

    Ik weet het niet, en het kan me niet schelen ook.
    Blijf gewoon jezelf.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ben ik iedereen dan?

    Ik weet het,ik vind hier ook niemand "Populair"

    Maar sommige users zeggen het!!

    Wacht ik ga er nog een vraagje bijvoegen

    hoe je popu word?
    hang rond met mensen die gekend zijn, wees actief op het forum en dan word je ook gekend

    Oké, dit slaat echt helemaal nergens op. Wees jezelf Dudette!
    Mensen hebben je maar te accepteren zoals je bent. Je kunt jezelf niet populair maken, dat gebeurt je gewoon.

    Mee eens.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    hoe je popu word?
    hang rond met mensen die gekend zijn, wees actief op het forum en dan word je ook gekend


    Dan bekijk ik je lekker als een zielig iemand. Blijf gewoon jezelf en ga niet met gekende mensen rondhangen, door hun verander je namelijk snel.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Dan bekijk ik je lekker als een zielig iemand. Blijf gewoon jezelf en ga niet met gekende mensen rondhangen, door hun verander je namelijk snel.


    Ik hang wel met gekende mensen rond, maar volgens mij ben ik ook niet popu. Ik wil het niet eens! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Oké, dit slaat echt helemaal nergens op. Wees jezelf Dudette!
    Mensen hebben je maar te accepteren zoals je bent. Je kunt jezelf niet populair maken, dat gebeurt je gewoon.


    [/agrees]

    Je kunt idd niet popu worden. Als je gewoon goede quizen maakt, dan gaan mensen ze vanzelf wel maken, of je nu popi-jopie bent of niet.

    En wat populair zijn is? Dat je bekend bent, dat mensen je kennen. Veel meer houdt het niet in.

    Persoonlijk vind ik het niet erg boeiend of mensen me nu kennen of niet. Ik doe m'n eigen ding toch wel.

    xXx <3


    FML

    weetk het..

    ik denk dat de popu mensen gewoon veel praten,vriendelijk,gesellig en open zijn.. weetkhet x3


    We can only learn to love by loving.

    Haha, de quizen van populaire mensen worden gemaakt, dus laat ik maar eens populair gaan worden. Ben bang dat het niet zo werkt. :'D


    blame the bully.

    (...)

    Ik hang wel met gekende mensen rond, maar volgens mij ben ik ook niet popu. Ik wil het niet eens! xD


    dude jij gaat met mij om dus je bent famous.. [/ego] nee srry da moest ff.. ik weet nie ofk egt bekend ben maar ik ga wel met een paar van de bekene quizletters om.. n_n maar gewoon omdat we hetzelfde denken en deselfde interesses hebbe enz.


    We can only learn to love by loving.