• Tenminste, volgens mijn username.

    Ik volg al een tijdje de Youtubers Dan en Phil. Naast fangirlen hebben ze ook mijn Quizlet overgenomen. Hiervoor was mijn username Dil, de voornaam van hun sims kind. Nu heb ik een andere 'Phan related' naam, AmazingDan. Deze naamt komt door hun Youtubenamen, AmazingPhil en Danisnotonfire.

    Verder heb ik niet heel veel te vertellen erover.. Nou ja. Doei dan maar.

    Laatste vraagje, Kijk jij nog naar Youtubers kijken en zo ja, welke?


    wat was dit ookalweer

    Ik vind de gifs die ik voorbij zie komen van Dan altijd enorm grappig c;

    Verder volg ik niet youtubers specifiek ofzo.


    26 - 02 - '16

    Daaaaaaaaaaaaan, olee! Ik kijk naar redelijk veel Youtubers, dus laat ik ze maar niet allemaal gaan opnoemen. Maar leuke username!


    16 - 09 - '17

    Haha, leuke naam! ^^
    Ik kijk momenteel het meest naar Jacksepticeye. c:


    Caution first, always.

    Leuk! ^^ Zij zijn twee van de weinige YouTubers die ik ooit heb gevolgd, maar ik loop inmiddels waarschijnlijk meer dan een half jaar achter met hun filmpjes. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, wat leuk!
    De enige vlogs die ik kijk zijn van Broadwaycom :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zag je username al voorbij komen en ik vroeg me af of je Dil de sims bedoelde! Zelf kijk ik enkel naar Dan en Phil, de rest kan me niet zo boeien zoals hen. Ship je de jongens ook, of niet?

    Cordelia schreef:
    Ik zag je username al voorbij komen en ik vroeg me af of je Dil de sims bedoelde! Zelf kijk ik enkel naar Dan en Phil, de rest kan me niet zo boeien zoals hen. Ship je de jongens ook, of niet?


    Ik ship ze wel, maar niet de diehard Phanshipper, dus niet het 'ik forceer ze in een relatie' gedoe haha. :p


    wat was dit ookalweer

    Troye Sivan, Tyler Oakley. TROYLER<3 Ik heb eigenlijk nooit Dil bekeken :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya