• Hallowaa sgattiess..
    xLovesBill en ik gaan samen een serie maken. We hebben 2 ideeen,maar weten niet welke we moeten nemen. nu willen we dus dat jullie gaan stemmen. de gene die als eerste 10 stemmen heeft wint. ik hoop dat jullie hem ook willen maken(A)

    Idee 1!
    Het gaat over 2 meisjes. ze zijn al bffen vanaf de peuterschool. Ze doen alles samen hehalve 1 ding. Ze volgens allebei verschillende muziekles. Ellen doet aan zangles. Ze heeft daar een jongen gevonden waar ze goed mee op kan schieten. Genaamd Bill Kaulitz. Rilana weet er nog niks vanaf. Ze wilt dat ze niet jaloers word. Maar Rilana heeft het zelfde probleem. Rilana heeft iemand bij Gitaar les gevonden. Genaamd Tom Kaulitz. Ze doet precies hetzelfde als Ellen.
    Later willen ze het aan elkaar vertellen. maar hoe. en hoe gaat het verder als ze beste vrienden met ze zijn geworden en op een dag op tournee gaan?

    Idee 2
    het gaat over 2 meisjes. genaamd Ellen en Rilana.Ze zijn bevriend met Tom en Bill. Ze worden gepest maar trekken zich er niks van aan. Ze gaan goed om met de congergie. Hij verteld hun alles over school. Wat de nieuwe plannen zijn en wat de nieuwe regels worden. Alles dus. Maar op een dag krijgen ze iets te horen wat echt speciaal is. Iemand heeft een tijd aparaat gemaakt. Je kan terug in de tijd. of naar de toekomst. Ellen,Rilana,Tom,Bill en de congergie besluiten s'avonds in te breken in school. Ze gaan dat ding testen. Ze gaan terug in de tijd. hoe zal het aflopen, en komen ze ooit nog terug in hun echte tijd?

    Idee 1:10
    Idee 2:7

    Xx

    2
    xxx. <33

    ja is gOed.

    Ideej 1 Is KOELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL


    Ice-cream Rockt more than you x3

    2
    xxx. <33

    Goed zo!!;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    kom op het is 9-7

    Kom op nog meer stemmiess.. nog 1 stem voor idee 1 en nog 3 voor 2.

    1


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    :( 2 was ook hip!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mensen het is dus duidelijk. het word idee 1. maar voor de gene die deel 2 hadden gekozen niet getreurd. Als we serie idee 1 af hebben maken we ook idee 2. willen jullie op de hoogte gehouden worden van idee 1? stuur ff mailtje dan schrijf ik het ff op. wil je ook van idee 2 weten wanneer hij er is(zal nog tijdje duren) stuurd dan ook ff bericht.

    Bedankt voor de stemmen(K)

    Jaa joehoeeee *zwaait met vingertje in de lucht* ik wil het weten als dat mag (A)
    xx.<3


    Nvt

    Jaa joehoeeee *zwaait met vingertje in de lucht* ik wil het weten als dat mag (A)
    xx.<3

    tuurlijk mag je het weten meis(H)

    Mensen het is dus duidelijk. het word idee 1. maar voor de gene die deel 2 hadden gekozen niet getreurd. Als we serie idee 1 af hebben maken we ook idee 2. willen jullie op de hoogte gehouden worden van idee 1? stuur ff mailtje dan schrijf ik het ff op. wil je ook van idee 2 weten wanneer hij er is(zal nog tijdje duren) stuurd dan ook ff bericht.

    Bedankt voor de stemmen(K)


    wil je me tóch laten weten wanneer ze er alle 2 zijn?
    ik ga die 1ste ook maken(A)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    wil je me tóch laten weten wanneer ze er alle 2 zijn?
    ik ga die 1ste ook maken(A)

    xX

    is gOed meis. zal ik doen:D.

    Danke wel!!:D:D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.