• Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk wel weten, zou mijn boek in mei 2015 worden uitgegeven. Vlak voor de publicatiedatum overleed mijn uitgever, waardoor de uitgeverij maandenlang stil heeft gelegen. Sinds augustus is de overname van de uitgeverij officieel en wordt alles weer in gang gezet. Boeken worden weer uitgegeven en omdat ik eigenlijk als "volgende" aan de beurt was, had ik verwacht dat mijn nieuwe publicatiedatum toch wel rond oktober/november zou zijn.

    Net heb ik dan eindelijk de nieuwe half jaar planning gekregen... en ik ben ingepland in maart 2016. Ja, dat vind ik toch wel even slikken. Ik keek er erg naar uit en was al aan het plannen voor een feestje en alles, maar dat kan ik dus nog wel een half jaar voor me uitschuiven.
    Degene die pakweg een half jaar geleden mijn boek redigeerde is inmiddels niet meer werkzaam bij de uitgeverij, waardoor iemand anders (de hoofdredacteur/nieuwe uitgever) het zal overnemen.

    Terwijl ik dit schrijf krijg ik nog een mailtje van haar dat ze begrijpt dat ik teleurgesteld ben, maar dat ze me met een reden achteraan heeft geplaatst. Ook in het kader van mijn opleiding (tot redacteur, ik ga ook bij haar stage lopen) denkt ze dat ze nog veel meer uit het verhaal kan halen dan mijn vorige redacteur heeft gedaan en ze wilde me graag voor het beursseizoen zetten (die begint in april met Elfia), dus dat is toch wel weer een troost. Uiteindelijk zal het boek er wel beter van worden, maar toch is het jammer dat ik toch nog pakweg een half jaar moet wachten.

    Dus ja. Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil. Ik ben toch gewoon echt een beetje teleurgesteld dat het nog zo lang duurt, zelfs als ik weet dat het boek erop zal vooruitgaan en dat het feit dat mijn boek überhaupt wordt gepubliceerd al iets is waar velen alleen van dromen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah, inderdaad even jammer, Natas! Zoals je inderdaad zegt, je boek gaat er niet op achteruit maar het blijft even naar. Misschien is dit juist wel het moment voor een feestje. Vieren dat het eindelijk geregeld is, en ook dat je zelf eventjes iets leuks hebt. Het komt inderdaad allemaal goed, helaas laat het nog eventjes op zich wachten. Maar je komt er heus, meid. (:


    The truth is out there.

    Hmm, dat is inderdaad wel jammer ja. Helaas kun jij er zelf niks aan doen dat het is vertraagd, wat misschien dan weer een klein beetje opluchting geeft. Het is dan wel weer positief dat ze er redelijk wat moeite in steken om die teleurstelling de kop in te drukken. Maar ik begrijp je irritatie en teleurstelling zeker hoor, ik zou het persoonlijk ook niet leuk vinden. Succes!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik begrijp je teleurstelling, maar kijk naar het grote plaatje. Je krijgt de kans om je tweede (meen ik?) boek uit te geven. Dat is al iets waar vele mensen, met name op deze site, van dromen! (:


    everything, in time

    Ik begrijp je frustraties volledig. Ook al is het beter voor je boek, je moet toch wel erg lang wachten :x Maar ja, je kan er niets meer aan veranderen! Toch is het nog steeds een hele prestatie dat je boek wordt uitgegeven, wat een droom is van veel mensen. Als ik jou was zou ik nu vooral leuke dingen doen (: Ach, ik wens je nog veel succes met je boek, en ik hoop dat het ook in België verschijnt (dan kan ik het kopen (; )


    I don't think you quite understand, honey

    Ik snap dat je teleurgesteld bent. Maar bekijk het positief, hoe blij ben je dadelijk als hij uitgegeven is?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Awh, dat is zo jammer ): Maar aan de andere kant; nou heb je wel een halfjaar de tijd om een nog groter feestje te organiseren :Y)
    Ik ben trouwens erg benieuwd naar je boek. Ik ga hem hoe dan ook lezen ^^.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik begrijp dat het wel een teleurstelling is, maar het boek wordt er vast alleen nog beter van. En bovendien kan je nu inderdaad een half jaar plannen voor een beter/groter feestje (bloos)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Dat is inderdaad vet balen. Wachten is nooit leuk, maar als het boek er beter van wordt is het het misschien wel waard.


    For those I love, I will sacrifice

    Syeira schreef:
    Dat is inderdaad vet balen. Wachten is nooit leuk, maar als het boek er beter van wordt is het het misschien wel waard.


    26 - 02 - '16

    Ah wat naar :c Misschien dat je er achteraf beter over denkt omdat - zoals je zegt - het boek er wel beter op word. Toch is het frustrerend, dat snap ik. Ik hoop dat je wel des te meer kan genieten als het uiteindelijk zo ver is!
    Even tussendoor, dit gaat over welke van je werken?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 16:19 ]

    Bedankt voor de reacties, het lucht toch op.

    Meraki schreef:
    Ik begrijp je teleurstelling, maar kijk naar het grote plaatje. Je krijgt de kans om je tweede (meen ik?) boek uit te geven. Dat is al iets waar vele mensen, met name op deze site, van dromen! (:

    Het is mijn eerste boek, haha. (:.

    Hamily schreef:
    Awh, dat is zo jammer ): Maar aan de andere kant; nou heb je wel een halfjaar de tijd om een nog groter feestje te organiseren :Y)
    Ik ben trouwens erg benieuwd naar je boek. Ik ga hem hoe dan ook lezen ^^.

    Haha dat is helemaal waar. Het weer is dan wel beter om een tuinfeest te geven, dat scheelt weer een ruimte huren. :')
    En wat leuk dat je van plan bent het te gaan lezen. ^^

    Jorah schreef:
    Ah wat naar :c Misschien dat je er achteraf beter over denkt omdat - zoals je zegt - het boek er wel beter op word. Toch is het frustrerend, dat snap ik. Ik hoop dat je wel des te meer kan genieten als het uiteindelijk zo ver is!
    Even tussendoor, dit gaat over welke van je werken?

    Dit gaat over Luotisade. Andere manuscripten van mij zijn nog niet naar een uitgever gestuurd :'P (En ook nog niet af xD)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    (...)
    Dit gaat over Luotisade. Andere manuscripten van mij zijn nog niet naar een uitgever gestuurd :'P (En ook nog niet af xD)


    Dat dacht ik al, maar ik wilde het nog even zeker weten! Je hebt het zo druk dat zelfs ik als buitenstaander het soms even kwijt ben :')

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 16:29 ]

    Jorah schreef:
    (...)

    Dat dacht ik al, maar ik wilde het nog even zeker weten! Je hebt het zo druk dat zelfs ik als buitenstaander het soms even kwijt ben :')

    Haha, dat kan ik begrijpen hoor! Maar voorlopig is Luotisade het enige manuscript dat groen licht heeft gekregen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heel jammer, maar ik heb toch wel het idee dat de nieuwe uitgever veel vertrouwen in je heeft. Ze wil in het speciaal jouw boek voor het beursseizoen uitgeven, dat moet toch ook wel iets betekenen?


    Rest in Peace, Son of Gondor