• pff ik ben mijn vader zo beu

    Hij lacht me met van alles uit. Zegt grove dingen over mijn vriendinnen en over mij oma. Hij is voor het kleinste al boos op mij. Als zijn vriendin er is, doet hij super lief en zo tegen over mij. Maar vanaf dat ze weg is, wordt hij direct terug boos en zo. Soms zegt hij zelfs tegen mij dat hij liever heeft dat ik er niet meer ben

    een voorbeeldje: Ik heb vrijdag op schoolreis een nieuwe trui gekocht. Ik heb zelf nog gebeld voor zijn toestemming te hebben. Het mocht en ik heb het zelf nog twee keer opnieuw gevraagd en het mocht. Ik kom thuis en hij begint heel mijn trui af te kraken. Zeggen dat hij lelijk is, dat hij te wit is. Toen het heel hard is beginnen regenen was de zak gescheurd waar hij in zat en viel hij op de grond. Hij vind dat ik een dom kind ben, omdat ik hem heb laten vallen, maar ik kon er niets aan doen. Vandaag kwam zijn vriendin, hij begon heel te stoefen, van ja kijk welke mooi trui Bo heeft gekregen van mij. En toen zijn ze speciaal naar die winkel geweest achter zo'n truien. Ik vroeg of ik mee mocht en hij zei nee.

    Ik wordt het echt zo beu

    als je vind dat ik zeik of zaag, sorry het moest er gewoon eventjes uit

    Mijn ouders vinden me een kuttiener :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Mijn ouders vinden me een kuttiener :Y)


    oei is ook niet zo leuk

    Everx schreef:
    (...)

    oei is ook niet zo leuk


    Ik had het er gisteren over met mijn moeder, en ze was een beetje boos.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zou gewoon aan hem vragen waarom hij dat doet, en als hij niet wil luisteren een contactpersoon op school of de kindertelefoon?
    Sterkte in ieder geval!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik had het er gisteren over met mijn moeder, en ze was een beetje boos.


    een beetje? of een beetje veel?
    erover praten met je ouders is het handigste, maar iedere keer als ik het zeg tegen mijn vader, wordt hij heel boos, en begint hij te roepen en met dingen te gooien, dan wordt hij opeens heel lief
    en de volgende dag is hij weer boos

    Carefully schreef:
    Ik zou gewoon aan hem vragen waarom hij dat doet, en als hij niet wil luisteren een contactpersoon op school of de kindertelefoon?
    Sterkte in ieder geval!


    praten met hem helpt echt niet, ik heb het al veel gedaan
    en ik bijna niemand meer met familie, en school of kindertelefoon zie ik echt niet zitten

    Everx schreef:
    (...)

    een beetje? of een beetje veel?
    erover praten met je ouders is het handigste, maar iedere keer als ik het zeg tegen mijn vader, wordt hij heel boos, en begint hij te roepen en met dingen te gooien, dan wordt hij opeens heel lief
    en de volgende dag is hij weer boos


    Beetje maar, ze vinden me te brutaal.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Beetje maar, ze vinden me te brutaal.


    oei, mijn vader vind soms dat ik een heel verkeerd gedrag heb, en hij wil dat ik helemaal verander
    ik vind van mijn eigen dat ik een redelijk goed gedrag heb
    ik ben 15, heb nog nooit gerookt, nog nooit iets van alcohol gedronken, nog nooit uitgegaan, nog nooit een echt lief gehad ( of toch niet lang, want hij verpeste het), nog nooit straf of werkstudie gehad...

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 21:55 ]

    Dat is wel vrij rot ja. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    Dat is wel vrij rot ja. ;x


    idd

    Basecca schreef:
    Mijn ouders vinden me een kuttiener :Y)


    Ze vinden mij een lellebel, ofwel hoer, alleen omdat ik veel jongensvrienden heb en een redelijk goede reputatie. (Op mijn school zijn nauwelijks meisjes)


    26 - 02 - '16