• Heey!!

    Ik zoek wat rollen:

    Hoofdrol: Moon (geen echt persoon)

    Verrasing 1(vriendin Strify, zwemster BF hoofdrol): StrifyVsBill
    Verrasing 2(Yu's vriendin, Zwemster, BF Hoofdrol): CarooMADNESS
    Verrasing 3(Vriendin school,Vriendin Kiro):
    Verrasing 4(vriendin Luminor, school vriendin): TaraxBill
    Verrasing 5(vriendin Shin): ananas

    Surprise 1(vriendin Georg, Zwemster):KimxGeorg
    Surprise 2(vriendin Tom, Zwemster):pam1iris
    Surprise 3(vriendin Gustav,zwemster):BiLlPRinCeSs
    Surprise 4(tijdelijke vriendin Bill, latere vriendin Storm(je ziet wel wie het is als je het verhaal leest :P)): PrincesScene

    Rol 1(Tijdelijke vriendin Tom, Zwemster): JOYCESTAR
    Rol 2(tijdelijke vriendin Gustav, Zwemster): xLovesBill


    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Leeftijd:
    Plaatje:
    Tekstje:
    Wat voor rol wil je het liefst (welke rol?!):

    Het is over een topsportster, TH en CB :P
    En weten jullie nog een titel :P

    p.s Het kan wat lang duren voor de eerste er is maar, ik schrijf er gelijk een paar. En ik laat iedereen die een rol heeft weten als de 1e er is!!


    Fight for you're love, cause it worth it

    o.O nog maar 6 rollen!!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Pliezzz... de rollen zijn echt leuk!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Niemand?!?
    Zeg anders alleen je naam leeftijd, plaatje en welke rol je wilt?!?
    Het liefst ook tekstje, maar dat is nog te overzien :P O en ik verklap wel wat rollen!!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Reageer? AUB?! _O_


    Fight for you're love, cause it worth it

    ik ga je even dit zeggen. het is StriFy met een F!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Joepie!!! kben echt tevreden met men rol!!!

    Naam:
    Elle
    Leeftijd:
    18
    Plaatje:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Tekstje:
    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten. Xx Bye

    Wat voor rol wil je het liefst (welke rol?!):
    Vriendin Gustav!!!!!! Surprise 3 dus


    Dunno ><

    Naam:
    Elle
    Leeftijd:
    18
    Plaatje:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Tekstje:
    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten. Xx Bye

    Wat voor rol wil je het liefst (welke rol?!):
    Vriendin Gustav!!!!!! Surprise 3 dus


    Thanx, thanx, thanx!!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Naam:
    Elle
    Leeftijd:
    18
    Plaatje:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Tekstje:
    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten. Xx Bye

    Wat voor rol wil je het liefst (welke rol?!):
    Vriendin Gustav!!!!!! Surprise 3 dus


    Thanx, thanx, thanx!!


    Fight for you're love, cause it worth it

    ik ga je even dit zeggen. het is StriFy met een F!

    O.o heb ik dat met een v geschreven -_-'
    Srry, het wordt te laat voor me :S


    Fight for you're love, cause it worth it

    Dankje Dat ik de Rol Heb!!!!! (K)


    Dunno ><

    JippY ik zit er in :D Soory ike Hieper zijn,, en ike mij vervele !! Waneer jij gaat beginnen met de Verhaal ?! Jij mij dan iets willen laten weten [A]
    Ike hoope snel dat jij gaat beginnen!!
    En hoop ike ook jij dit begrijpen!
    Xx


    Dunno ><