• Ik heb gemerkt dat meestal de concerten van internationale artiesen of in Arnhem plaatsvinden, of in Amsterdam, of in Rotterdam enzovoort. Hiermee bedoel ik Heineken Music Hall, Geldredome, Melkweg, Ahoy. Zijn er geen concertzalen in Limburg dan ofzo :'D Want ik vind het wel sneu voor de mensjes in Groningen/Friesland/omstreken die dan naar een concert willen die in Amsterdam is, bijvoorbeeld.


    ok

    NOU het was al in nijmegen.. das al een stap in de goede richting of niet dan xD


    Wie du mir, so ich dir.

    het komt omdat de hallen in Groningen etc. niet al te groot zijn.
    In Groningen zelf heb je dan nog wel het Martini Plaza.. alleen daar kunnen 2000 in ofzo:S... das egt te weinig voor een groot concert.
    dus ik denk dat daarom alles in het westen etc. is.
    (A)
    mensjes in het noorden/zuiden zijn gwn zieligXD


    I am an idiot, I move.

    NOU het was al in nijmegen.. das al een stap in de goede richting of niet dan xD

    Dat is wel waar, maar die heb er ik niet bij gezet omdat het openlucht was x'D


    ok

    Nou moet je dat eens gek vinden.
    Het levert VEEL meer geld op als je de concerten in Z-H, N-H en Utrecht laat houden.
    Ja, artiesten zijn als het om concerten gaan op je geld af.

    Ik heb geluk :D
    Niet dat ik ooit naar een concert ga ..
    Sorry hoor, ik vind dat geldverspilling en de muziek is veel duidelijker en mooier te horen op je muziekspeler/computer..

    Ik duim voor de Groningers en Friesen ^^


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    jah bouw eens hier een sook zon ding:S wij hebbe vet grote parken sloop die dingen en laat TH naar LIMBURG KOMEN!!! en het liefst Roermond of swalmen ^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik vind echt *** om in zuid-limburg te wonen alsof TH hier ooit ergens een concert gaat geven ):

    Ik woon in Utrecht en daar is opzich wel veel te doen vind ik.

    ik vind echt *** om in zuid-limburg te wonen alsof TH hier ooit ergens een concert gaat geven ):


    jahh !! me tooo,, eerst was ik altijd zo trots op maasticht.. maar nu mag het MECC voor mijn part AFBRANDEN we hebben er toch niks aan ..
    jaa,, alleen die stomme hondenrassen show en de pasar malam fzeu.. maar dat was het =o


    You move me ......... Kurt