• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:46 ]

    TwiSparkle schreef:
    @ Anhysbys & Hale:
    ik weet zeker dat als jullie geen BB hadden (tenminste, ik neem aan dat jullie er 1 hebben, aangezien iederen het heeft) dat jullie er ook gestoord van zouden worden ;D


    Ik hou van mijn BB ja maar dat ding is niet mijn leven.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik heb absoluut geen BB, hoor. x'D Mij niet gezien. Mijn koelkast werkt nog prima, dus ik heb geen behoefte aan een nieuwe mobiel. Ik gebruik 'm toch bijna nooit en internetten kan ik op mijn computer.


    kijk, dat bedoel ik
    ik heb 3 computers thuis (1 laptop) en dan hoef ik er egt geen internet op mn mobiel bij x'D
    ik ben tevreden met mijn prehistorisch samsung zonder internet :'D

    TwiSparkle schreef:
    (...)

    kijk, dat bedoel ik
    ik heb 3 computers thuis (1 laptop) en dan hoef ik er egt geen internet op mn mobiel bij x'D
    ik ben tevreden met mijn prehistorisch samsung zonder internet :'D

    Die van mij heeft niet eens een camera of Bluetooth... x'D Maar ik ben er prima tevreden mee. ;D


    I can't even think straight.

    TwiSparkle schreef:
    @ Anhysbys & Hale:
    ik weet zeker dat als jullie geen BB hadden (tenminste, ik neem aan dat jullie er 1 hebben, aangezien iederen het heeft) dat jullie er ook gestoord van zouden worden ;D

    Ik heb er geen en ik ben het met je eens,er is te veel gedoe om die nieuwe getjets. Allemaal onnodig, ze kunnen kapot gaan, en dan vergaat de wereld zoals je ziet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Die van mij heeft niet eens een camera of Bluetooth... x'D Maar ik ben er prima tevreden mee. ;D


    die van mij dan weer wel, maar ik gebruik het nauwlijks
    zeker Bluetooth niet
    ouderwetse mobieltjes zijn gwn de beste haha xD

    Storytime schreef:
    (...)
    Ik heb er geen en ik ben het met je eens,er is te veel gedoe om die nieuwe getjets. Allemaal onnodig, ze kunnen kapot gaan, en dan vergaat de wereld zoals je ziet.


    BB kost iets van 150 euro ofzo, dat ga ik egt niet betalen
    ik geef hooguit 100 voor een nieuwe mobiel

    TwiSparkle schreef:
    (...)

    BB kost iets van 150 euro ofzo, dat ga ik egt niet betalen
    ik geef hooguit 100 voor een nieuwe mobiel

    Dat nog niet eens. Hoewel je dat tegenwoordig wel bijna moet, nu maar hopen dat mijn mobiel het nog heel lang blijft doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    - kijkt opzij naar haar iPod touch, laptop en computer -
    Mwoah, ik overleef het wel. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Storytime schreef:
    (...)
    Dat nog niet eens. Hoewel je dat tegenwoordig wel bijna moet, nu maar hopen dat mijn mobiel het nog heel lang blijft doen.


    mn duurste mobiel was 100, de goedkoopste 60, maar dat was nog egt een koelkast x'D
    ik doe meestal 2 jaar met mn mobiel

    Ik heb geen BB en ik hoef er geen.

    Ehm. Is dat niet veranderd naar vrijdag? x3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Winterwerp schreef:
    Ehm. Is dat niet veranderd naar vrijdag? x3


    Klopt volgens mij wel, las het ergens anders ook al. Even aanpassen (no_chears)

    mwuhahaha minder vriendinnen/mensjes die pingen bij mij in de klas (duivel)
    moest ff =x


    Shoganai i ne~

    Ikke ik haat het als mijn batterij leeg is xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    En dat was zo verschrikkelijk dat we allemaal doodgingen.


    Olive