• (Ik weet niet of dit topic hier hoort)

    Ik ben boos. Ik ben boos en ik kan me niet afreageren want dan wordt mijn moeder boos op me en daar ben ik nu dus ook boos op omdat ik kwaad ben en me af wil reageren. SDFGHJK-
    Oké. Enige uitleg is nodig.

    Vandaag was opeens mijn Youtube-account uitgelogd. Geen probleem, gebeurt wel vaker.
    Alleen probeerde ik weer in te loggen en gaat dat niet aangezien ze geen nicknames meer ondersteunen maar alleen echte namen. I'M FUCKED SINCE I ONLY HAVE A NICKNAME

    Nou wil ik mijn wachtwoord 'n stuff op gaan vragen en hoe ik dit kan verhelpen, gaan die klootzakken er geld voor vragen. 1 US dollar voor binnen 3 dagen je account "gefixed" te hebben. Moet via credit card. Mijn moeder wil dat natuurlijk niet doen (zou ik ook niet doen) en dus is het enige wat erop zit een nieuw account maken.

    Ik zit sinds 2009 op Youtube dus ik heb verdomme veel vrienden, abonnementen, video's.

    dear god fuck me.
    actually rather not

    Halp a.u.b. I'm really pissed right now.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik vind het echt onzin. Mijn account doet het ook al heel lang niet meer omdat ik hem na 3 jaar ineens moet verifiëren met mijn emailadress, maar ik heb al 2 jaar een nieuwe en weet het wachtwoord van die andere niet meer, dus kom ik er ook mooi niet op.


    Your make-up is terrible

    Ik heb toevallig vandaag nog een Youtube account gemaakt (2e) en je kan aangeven dat je géén echte naam wilt, dan ontkoppelt hij Youtube van Google +.


    The odds are néver in our favor.

    log in via google?C;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Knight schreef:
    Ik heb toevallig vandaag nog een Youtube account gemaakt (2e) en je kan aangeven dat je géén echte naam wilt, dan ontkoppelt hij Youtube van Google +.

    Dat hebben ze me twee keer gevraagd, ik heb twee keer nee gezegd en er stond niets van dat je er dan binnenkort niet meer in kon.

    En ik heb zo'n tic. Van dat ik er trots op ben dat ik al zo lang op sites zit. Ik kan er niet omheen ook al wil ik het. Ik weet het, het is heel stom, maar daardoor heb er juist nog meer de pest in om een nieuw account te maken.

    Shelob schreef:
    log in via google?C;

    Moet via e-mail. Wachtwoord ervan al 2 jaar kwijt en heb dus al 2 jaar een nieuw mail adres.

    Knight schreef:
    Ik heb toevallig vandaag nog een Youtube account gemaakt (2e) en je kan aangeven dat je géén echte naam wilt, dan ontkoppelt hij Youtube van Google +.


    Dit had ik ook gedaan.

    Oh Jasmine voeg me dan maar even toe haha!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Kan je echt niet anders inloggen? =o
    Ik was net ook opeens uitgelogd x']. Na de pagina te hebben vernieuwd, was ik wel weer ingelogd. Youtube vraagt steeds aan me of ik mijn echte naam wil gebruiken ipv username, maar elke keer dat ik mijn naam invoer, zegt ie dat ie niet geldig is of zo }:


    i put the fun in funeral

    Nu je het zegt, ik kom ook niet meer op mijn youtube account.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik kom er nog wel op via mijn mailadres dus ik kan je ook niet helpen. Hè, nu ben ik gaan kijken en ik ben ook uitgelogd D:
    Oh, huh, op de ene pagina wel en de andere niet... Strange...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Youtube naait iedereen met nickname.

    Wat... echt? Maar misschien heb ik dan ook wel een probleem. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Holy fucking shit.
    Ik ga een nieuw account maken, moet er gelijk een nieuw Google-account aangemaakt worden, terwijl ik al Gmail heb met thecrazyzenzy, wat dus mijn nickname was, maar bij die nickname had ik een hotmail adres.