• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:46 ]

    Kijkt zeikt er weer 1
    Je pingt de hele dag door, logisch dat je batterij leeg is
    Na een paar ja komen er andere dingen, en zijn die rot bb 40 euro ofzo

    Overdrijven is ook een vak zeg ga ergens anders zagen
    of zeik je bb af


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    HAHAHA! Net goed. Ga niet lopen doen alsof het het einde van de wereld is, alsjeblieft, ik walg van jullie. Je hebt toch een pc? Of sms de vrienden die je wil spreken ipv Pingen, Facebooken o.i.d? (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uneventful schreef:
    (...)

    Jaaa hahaha, en nu ben ik de gene die lacht. 'Wie het laatst lacht, lacht het best, right?'


    Maar ik ga als laatst lachen! D: Wanneer mijn blackberry weer normaal doet, NEMEN ZE DE WERELD OVER MWUAHAHAAHAH.

    Kijk weet je wat het is, ik betaal een hoop geld voor dat ding en als ik moet gaan sms'en hou ik geen geld meer over voor noodgevallen.

    Maar hoe weet je dat het tot vrijdag is?


    To infinity and beyond •

    Translate schreef:
    (...)

    Maar ik ga als laatst lachen! D: Wanneer mijn blackberry weer normaal doet, NEMEN ZE DE WERELD OVER MWUAHAHAAHAH.


    Totaal niet, dan nog moet je elke maand 12,50 betalen voor pingen. En BB is slecht, ik heb een keer geprobeerd om ermee te bellen en wow. De andere partij hoorde mijn stem niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat ding is ook voortdurend stuk
    later wordt het zkr mensen hun enige communicatie middel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Totaal niet, dan nog moet je elke maand 12,50 betalen voor pingen. En BB is slecht, ik heb een keer geprobeerd om ermee te bellen en wow. De andere partij hoorde mijn stem niet.

    Plus zijn mijn vingers te breed voor die toetsjes. Echt waar, no shit. Ik heb grote handen, en ik kan niet overweg met zo'n klein kloteding. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Guys, for real man, niet iedereen met een BB is wanhopig als internet weg valt come on XD


    Life is hard and then we die

    Colibre schreef:
    (...)
    Plus zijn mijn vingers te breed voor die toetsjes. Echt waar, no shit. Ik heb grote handen, en ik kan niet overweg met zo'n klein kloteding. (cat)


    Ik heb ook grote handen, ik typ gewoon met mijn nagels. :Y)

    Colibre schreef:
    (...)
    Plus zijn mijn vingers te breed voor die toetsjes. Echt waar, no shit. Ik heb grote handen, en ik kan niet overweg met zo'n klein kloteding. (cat)


    Ja, en als je een grote neemt past het niet in je broekzak. Plus je krijgt dikke blaren van dat alsmaar getyp.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Translate schreef:
    (...)

    Ik heb ook grote handen, ik typ gewoon met mijn nagels. :Y)


    Aaaj, niet doen. Heeft mijn zusje gedaan en haar nagel klapte dubbel.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 18:32 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    JEZUS. Vrijdag verloopt ook mijn internetblox. Dit is gierig, 3 euro naar de klote. Ik kan niet praten met mijn vriend en niet met vrienden godverdomme : (
    -kidding-

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 18:43 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    ooh, daarom kon ik geen whatsapp berichtjes versturen vanaf mijn bb vanmiddag :Y)


    As travars

    Moriarty schreef:
    ooh, daarom kon ik geen whatsapp berichtjes versturen vanaf mijn bb vanmiddag :Y)
    Hahaha dat had ik dus ook :P Wilde mn rij-instructeur whatsappen maar het werkte niet XD


    Life is hard and then we die

    tjees wanhopigeheid heerst hier


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.