• (doeg) Hallo Leute !!!

    je kent dat wel, iedere morgen opstaan voor school, stage, werk of een afspraak...

    Mijn vraag is aan jouw is :

    hoe wordt jij gewekt ??

    >> door je mama/papa ??
    >> door de wekker ??
    >> door je mobiel/gsm ??
    >> door je huisdieren ??
    >> door je huisgenoten ??

    ... etc etc etc ...

    (flower) Dank-je-wel voor het maken van deze Topic (flower)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Door mijn moeder, iedere morgen om vijf over half zeven (:
    En als ze niet thuis is, word ik zelf rond die tijd vanzelf wakker.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Door mijn mobiel haha. Eerst eentje om kwart voor zeven en dan nog één om zeven uur, omdat ik mezelf langer dan vandaag ken. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    StoryBelle schreef:
    Moeder: -gooit deur open en zet kat op mijn bed* Opstaan
    Ik: mhmmm >.< Nee.
    Kat: Aandacht! *Prrrrr*

    :Y)


    Ik wil het zoo!
    Maar nee, de wekker, je weet wel, pieppieppiep en dan doe ik het licht aan. En dan val ik nog eens een klein slaapje. En dan gaat mijn vader onder naar de wc en dan ga ik naar de badkamer en dan ik meestal terug liggen in bed zodat ik uiteindelijk pas om zeven uur eruit kom en me aankleedt.

    Maar goed, om je titelvraag te beantwoorden. Ik imiteer een stuiptrekking waardoor de dekens van me afvliegen en daarna leg ik mijn benen over de rand van mijn bed, zet ze op de grond, en ga erop staan. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    door me wekker.. Met lex schaarthuis! @slamfm :D


    vrienden zie je niet, die staan achter je...

    Parachutes schreef:
    Door mijn mobiel haha. Eerst eentje om kwart voor zeven en dan nog één om zeven uur, omdat ik mezelf langer dan vandaag ken. (':


    Nee echt?!? Je kent jezelf langer dan vandaag?!? Lol. Ik ook. :P
    -Sorry, begin een beetje melig te worden.-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn mama roept mij elke ochtend <3
    En als ze er niet is zet ik mijn iPod als wekker met mijn echte wekker er nog bovenop voor het geval dat mijn iPod niet zou aflopen. :Y)


    Let the Night embrace you

    klokradio die afgaat

    Wat dacht je van: niet?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!