• Oké, er is dus sinds gisteren een actie 'Win een Meet&Greet met Conor Maynard' en sinds ik helemaal fan van hem ben, wilde ik dus meedoen. Helaas voor mij is de opdracht een cover van zijn nummer 'Vegas Girl' op te nemen, maar ik kan niet zingen! Ik vind het zelf verschrikkelijk klinken, vooral op opname en ik durf niet mee te doen, vooral niet omdat je het op Facebook moet uploaden en zoveel mogelijk likes verzamelen. Ik wil mezelf niet voorschut zetten, maar ik wil óók graag die Meet&Greet winnen! What to do?...

    (no_chears)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Het zou flauw zijn om het iemand anders te laten doen, aangezien ie dan misschien vraagt of je het ter plekke wilt zingen..
    Uhm, ken je iemand die er verstand van heeft? Misschien wilt hij/zij je helpen en advies geven.
    Ik ken het nummer zelf niet maar ga zo wel even luisteren (:

    Edit: Holy, wat een leuk nummer!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:15 ]

    Als je echt niet kan zingen wat je zelf aangeeft zal ik het ook niet doen aangezien je dan vast ook niet gekozen zal worden. En dan zet je je voor schut voor helemaal niks.
    Maar als je zeker wil weten of je wel kan zingen plaats het op Quizlet? Of laat het aan je vrienden horen die zeker weten eerlijk antwoord zouden geven of het goed klinkt of niet.
    Succes (:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:10 ]


    The walking dead <'3

    Heb je toevallig een vriend/vriendin die echt 100% eerlijk is? Veel mensen vinden dat ze niet kunnen zingen, dus je kunt het beter door iemand anders laten beoordelen. Als jij het dan eens opneemt, aan die eerlijke vriend/vriendin laat zien en hem/haar laten beoordelen of je het beter wel of niet kan doen.

    En anders: niet geschoten is altijd mis. (:


    everything, in time

    Ik heb een meisje op Twitter gevonden waar ik soms mee praat en die gaat ernaar luisteren, want mijn vriendinnen zeggen dat ik wel kan zingen, maar dat geloof ik dus niet. Maar, ik ga het proberen. En inderdaad Sunbaked, het is een topnummer alleen die 'bridge/dat halve rapstuk' voor het refrein heb ik moeite mee. En dan nog of het wel klinkt...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    Ik heb een meisje op Twitter gevonden waar ik soms mee praat en die gaat ernaar luisteren, want mijn vriendinnen zeggen dat ik wel kan zingen, maar dat geloof ik dus niet. Maar, ik ga het proberen. En inderdaad Sunbaked, het is een topnummer alleen die 'bridge/dat halve rapstuk' voor het refrein heb ik moeite mee. En dan nog of het wel klinkt...


    Dat is ook idd een moeilijk stukje, succes!

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Dat is ook idd een moeilijk stukje, succes!


    Het gaat écht snel en dan vooral de zin 'Forget your name like Rihanna' heb ik echt moeite mee, haha. Ik hoop dat 't gaat lukken, want ik wil het wel echt heel erg graag..


    Just keep your head up. Stick on the ice.