• Vandaag ben ik met mijn moeder naar de dokter geweest voor de pil. En in de auto zei ze ineens: "Dat je aan de pil gaat wil niet zeggen dat je dan met iedereen naar bed kan gaan." I was like 'The fuck?' Waar slaat dat op? En het raakte me best wel eigenlijk, ben er nog steeds verdrietig van..

    Om het nuttig te houden;
    Zeggen jullie ouders ook wel eens zoiets stoms?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:58 ]


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder zegt bijna nooit dingen die niet stom zijn (bloos)


    -

    Genius schreef:
    Mijn moeder moeder en stiefvader zegt bijna nooit dingen die niet stom zijn (bloos)


    (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    mijn vader zei laatst heel erg kwaad dat hij me zou buiten gooien als ik zwanger raakte... gewoon omdat mijn vriendje bleef slapen. like, ik neem de pil en ik ben echt niet dom...
    achteraf kwam hij wel zeggen dat hij het niet meende en dat hij me niet buiten zou gooien, maar ik was er toch nog steeds flink kwaad om.


    ask her if she wants to stay a while

    Genius schreef:
    Mijn moeder zegt bijna nooit dingen die niet stom zijn (bloos)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja mijn vader had ook zo een opmerking over de pil. Maar me moeder vond het niet erg (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn vader zegt altijd wel iets stoms, maar dan iets wat je een vader niet kan vergeven. (cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oh, dat zei mijn moeder ook. Ik gaf er niks om :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja hoor, mijn moeder zegt van alles. Ik was laatst misselijk zegt ze doodleuk; gefeliciteerd met je zwangerschap. Tja, dat is mijn moeder.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn vader kán geen normale opmerkingen maken...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Dat doet me denken aan gisteren, mn ma ging dus naar de Primark en ze vroeg of ik een zwarte [echt zwart] broek wou, of een grijze. Ik had al een grijze en die zwarte vind ik dus gaaf, dus ik wou die zwarte. Kijkt mn vader me boos aan "Vind je dat normaal? Ik vind je echt een domme emo worden met die kleren en muziek die je luistert". D:


    Trust me. I'm the doctor

    Mijn vader maakt alleen grappige opmerkingen waar ik me dood om lach! Haha! En mijn moeder heeft altijd van die idiote opmerkingen ;0


    You never fail, unless you keep trying...

    Bear schreef:
    Dat doet me denken aan gisteren, mn ma ging dus naar de Primark en ze vroeg of ik een zwarte [echt zwart] broek wou, of een grijze. Ik had al een grijze en die zwarte vind ik dus gaaf, dus ik wou die zwarte. Kijkt mn vader me boos aan "Vind je dat normaal? Ik vind je echt een domme emo worden met die kleren en muziek die je luistert". D:


    Dat zeggen ze ook wel eens tegen mij. Het ergste is dat ik heel gevoelig ben voor dat soort dingen


    26 - 02 - '16

    Als mijn moeder alleen opmerkingen zou maken zoals die, dan zou ik een perfect en zorgeloos leven leiden. (:

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 20:45 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Genius schreef:
    Mijn moeder zegt bijna nooit dingen die niet stom zijn (bloos)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Mijn moeder is dom. Ik let daar niet op, maar niet dat ze opmerkingen maakt als hierboven...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please