• Hoe zouden jullie reageren als je beste vriend - vriendin bi of homoseksueel was? Zou je het er moeilijk mee hebben? & denk je dat andere mensen hierdoor op hun zouden gaan neerkijken?
    Mij zou het niks uit maken, want ik twijfel er zelf ook elke dag over. :3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:20 ]


    Save me from myself.

    Het zou mij niet uitmaken, echt niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Moeten hun weten, ik ben gewoon blij voor hem/haar als hij/zij gelukkig is. Of dat nou met een jongen of meisje is.


    To infinity and beyond •

    Ik zou er vrede mee hebben. Ik ben zelf hetero en dat weten mensen, ik zou niet minder van ze gaan houden en ik zou ze nog gewoon omhelzen of een kus geven als ze jarig zijn / iets hebben meegemaakt. Het zou hypocriet zijn dat niet te doen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben dan wel niet bi, maar mij zou het niks uitmaken. Ik neem personen zoals ze zijn, ongeacht hoe hun sexuele voorkeur ook is. Of iemand bi is of niet zegt nog niets over hoe ze van binnen zijn. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ikzelf en mijn beste vriendin zijn allebei bi, verandert niks. Soms dan. Eh.. :Y)

    En ik heb een hele goeie vriend die homo is. Mensen kijken hem altijd raar aan, -onterecht, want het is een hele lieve jongen, totaal niet gay-, je zou echt zeggen van die gast dat 'ie juist niet homo is. En hij is hot. :9~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Interesseert me echt niets. Zolang die persoon gelukkig is, maakt mij het niet uit of hij/zij trouwt met een man, vrouw of enig ander wezen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou er geen problemen mee hebben, twijfel zelf ook nog wel eens..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Colibre schreef:
    Ikzelf en mijn beste vriendin zijn allebei bi, verandert niks. Soms dan. Eh.. :Y)

    En ik heb een hele goeie vriend die homo is. Mensen kijken hem altijd raar aan, -onterecht, want het is een hele lieve jongen, totaal niet gay-, je zou echt zeggen van die gast dat 'ie juist niet homo is. En hij is hot. :9~

    waarom zijn alle homo's altijd zo knap? Dat is zo oneerlijk (:


    Save me from myself.

    Basecca schreef:
    Ik zou er vrede mee hebben. Ik ben zelf hetero en dat weten mensen, ik zou niet minder van ze gaan houden en ik zou ze nog gewoon omhelzen of een kus geven als ze jarig zijn / iets hebben meegemaakt. Het zou hypocriet zijn dat niet te doen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, een van mijn beste vriendinnen is bi en heeft meerdere vriendinnetjes gehad, maar wij blijven gewoon goede vrienden en in 1 bed slapen, ik weet ook wel dat ze me niet gaat aanraden omdat ze toevallig ook op meisjes valt.


    Your make-up is terrible

    aberforth schreef:
    (...)
    waarom zijn alle homo's altijd zo knap? Dat is zo oneerlijk (:

    Ja, 't kutte is dus, in een paar dronken buien heb ik wel 'ns met 'm geflikflooid, en toen wist ik dus niet dat 'ie gay was. Echt zo van. Damn.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Twee van mijn beste vrienden zijn homo en zijn echt heel gezellig.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Colibre schreef:
    (...)
    Ja, 't kutte is dus, in een paar dronken buien heb ik wel 'ns met 'm geflikflooid, en toen wist ik dus niet dat 'ie gay was. Echt zo van. Damn.

    dat is best awkward -a-


    Save me from myself.

    Mijn vriend is bi. Niets mis mee, moet hij lekker zijn (:
    Het zou me echt niet uitmaken, ik zou eerder blij zijn dat hij/zij er voor haar/hem zelf uit is (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vooral Baskuh is een HELE knappe homo, al heb ik nog nooit zijn foto gezien - HIJ IS GEWOON DA FUCKING BEST, GET OVER IT xD, ik kan gewoon goed overweg met hem ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!