• Ja, lol.
    Ik vannacht namelijk gewoon niet geslapen, en ik moest op kwart over zes alweer op, omdat ik vanochtend le shizzle voor NL nog moest doen.
    Nu heb vanavond ook nog eens een klassenBBQ en een feestje :W

    Ik denk dat ik maar een aantal blikjes energy ga inslaan x'D

    Iemand ook zo slecht geslapen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Vreselijk x'D Had een slaapfeest van een vriendin en om 4 uur lagen we nog te praten, terwijl we om 7 uur op moesten staan. We lagen met z'n vieren op 1 1/3 matras en ik heb deels op wat tassen, deels op de grond en half op het matras geslapen =) Spierpijn(cat)
    Maar ik zou idd wat energy gaan drinken >.<


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Haha, ik heb exact hetzelfde! Ik heb niet geslapen gisterennacht, op een feestje, en vanavond barbecue met mijn klas, waar ik ook niet zal slapen. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    *boks*

    Ik heb twee uur geslapen, ben net naar de markt moeten gaan voor mijn grootmoeder in een veel te felle zon, deze namiddag moet ik verder mijn kamer leeghalen en vanavond is er een proclamatiefeestje. Grote zonnebril and lots of energy drink. :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik niet, mijn bed ligt lekkurr :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Flea schreef:
    Ik niet, mijn bed ligt lekkurr :Y)

    >.<
    Je moest het er zeker even inwrijven, Lotte? :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    >.<
    Je moest het er zeker even inwrijven, Lotte? :')

    Ja! ;D
    En ik ga vanavond naar de Red Hot Chili Peppers en morgen op vakantie! Be jealous (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als ik jou was zou ik gewoon nog even terug je bed in gaan.


    Winter is coming.

    Twee uur slaap en morgen om 6h opstaan. Hoezéé. Ik hoop dat ik er vanacht vlug ingeraak, want ik moet morgenmiddag een beetje deftig zijn voor 'sollicitatie-shit-babysit-'.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Heel slecht en ik zit aan de slaappillen, ik lag om vijf uur 's ochtends nog wakker en moest nog voor een uurtje naar school, toen winkelen en vanavond sporten... Ik ben straks doodop (:


    Take risks and conquer your fears.

    Nope, sliep alleen moeilijk in. Ik heb regelmatig dat ik een hele nacht wakker ben, God's knows why but I've now fucking idea.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nogal, maar ik kon gelukkig wel even uitslapen (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik kan ook wel wat energy gebruiken. Ik sliep vannacht nauwelijks, ik had een zware schooldag, het was warm en in de bus viel ik wel 3x bijna in slaap. Mèh.


    26 - 02 - '16

    Hmm, ik slaap de laatste tijd ook niet fijn. Dat komt denk ik omdat ik ziek ben.

    Ik sliep lekker! Gewoon inslaan joh, is lekker. :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Ik kwam niet in slaap. Al een hele week niet.


    Food.