• Altijd als mijn moeder of vader of mijn broere pijn hebben mogen ze naar de dokter. Maar als ik pijn heb zeggen ze 'Je moet maar is pijn hebben aan je vingers hé' Ze geloven gewoon nooit dat ik pijn heb. 3 Jaar geleden was ik van een paard gevallen. Ze geloofde niet dat ik pijn aan mijn arm had een week pas daarna zijn we naar het ziekehuis gegaan en mijn groeischijf was gebroken + moest geopereerd worden. En nu heb ik echt veel pijn aan mijn kaken want die kraken steeds en ik kan dan mijn mond amper open doen. Hier voor ben ik al onder de scanner geweest maar ik moest kinesist volgen maar dat vonden me ouders onnodig en geld verspilling. Ik vind dit echt belachelijk van hun want als mijn moeder is met een lopende neus zit gaat zij wel direct naar de dokter. Sorry dit moest ik echt even kwijt. Normaal schrijf ik dit niet maar ik vind dat dit gewoon oneerlijk is. Heeft iemand dit ook?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 22:01 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb het andersom, mijn moeder sleept me naar de dokter voor allerlei onnodige dingen.
    En dat aan mijn kaken heb ik ook (gehad), het is vervelend maar niet echt schadelijk of zo, het gebeurt wel vaker bij mensen in de puberteit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    1107 schreef:
    Ik heb het andersom, mijn moeder sleept me naar de dokter voor allerlei onnodige dingen.
    En dat aan mijn kaken heb ik ook (gehad), het is vervelend maar niet echt schadelijk of zo, het gebeurt wel vaker bij mensen in de puberteit.

    Nee bij mij is het echt erg. Heb het zowat al een jaar, ik vond het in begin oké. Maar nu word het steeds pijnelijker er en worden mijn kaakbotten zwaarder dus is het moeilijker om mijn mond teopenen. Soms hoor ik mijn kaak ook scheuren en doet het vreselijk pijn. Ik ben normaal iemand die goed tegen pijn kan maar met mijn kaken is het echt overdreven.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 21:50 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Casiraghi schreef:
    (...)
    Nee bij mij is het echt erg. Heb het zowat al een jaar, ik vond het in begin oké. Maar nu word het steeds pijnelijker er en worden mijn kaakbotten zwaarder dus is het moeilijker om mijn mond teopenen. Soms hoor ik mijn kaak ook scheuren en doet het vreselijk pijn. Ik ben normaal iemand die goed tegen pijn kan maar met mijn kaken is het echt overdreven.


    Dan hoop ik echt voor jou dat je ouders je geloven. En hoop ik voor mezelf dat mijn kaakgekraak vlug ophoud Ö Ik had er vandaag ook heel de dag last van.
    Ik heb dit nu al een tijdje, soms een dag, soms niet. Laatste tijd begint dit ook bij mij pijnlijker te worden. *damn* Ik denk dat dat komt doordat ik soms op mijn zij en soms op mijn rug slaap --


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    (...)

    Dan hoop ik echt voor jou dat je ouders je geloven. En hoop ik voor mezelf dat mijn kaakgekraak vlug ophoud Ö Ik had er vandaag ook heel de dag last van.
    Ik heb dit nu al een tijdje, soms een dag, soms niet. Laatste tijd begint dit ook bij mij pijnlijker te worden. *damn* Ik denk dat dat komt doordat ik soms op mijn zij en soms op mijn rug slaap --

    Hopelijk krijg je het niet zoals mij. Ik weet niet hoe ik eraan kom. Ik had het in 1 keer opeens. Soms krijg ik zelfs mijn mond niet dicht of open dan moet ik echt met mijn handen mijn mond open of dicht gaan doen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bel de dokter gewoon op en maak een afspraak. Dunno wat dat kost, maar vraag het de doc anders. Het is toch bullshit dat je niet ergens heen mag vanwege je gezondheid? Come on.


    No growth of the heart is ever a waste

    *Is nooit ziek dus hoeft nooit naar de Huisarts*
    Kan je niet zelf daar naar toe gaan?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Casiraghi schreef:
    (...)
    Hopelijk krijg je het niet zoals mij. Ik weet niet hoe ik eraan kom. Ik had het in 1 keer opeens. Soms krijg ik zelfs mijn mond niet dicht of open dan moet ik echt met mijn handen mijn mond open of dicht gaan doen.


    Awh, dat klinkt idd zéér pijnlijk.
    Ik hoop echt voor jou dat je met (of zonder) je ouders daar toch mee naar de kinesist gaan (flower)
    en oh, er staat een kleine typfout op het einde van je tekst:
    Sorry dit moest ik echt even kwijd. kwijt ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    (...)

    Awh, dat klinkt idd zéér pijnlijk.
    Ik hoop echt voor jou dat je met (of zonder) je ouders daar toch mee naar de kinesist gaan (flower)
    en oh, er staat een kleine typfout op het einde van je tekst:
    Sorry dit moest ik echt even kwijd. kwijt ;)

    Ja ik schrijf kwijt altijd met een d ik weet ook niet waarom. Ik leer het maar niet af (joehoe)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Aguamenti schreef:
    *Is nooit ziek dus hoeft nooit naar de Huisarts*
    Kan je niet zelf daar naar toe gaan?

    Ik heb geen geld? En dan zouden me ouders toch alleen kwaad zijn omdat ik naar daar alleen ben gegaan zonder hun het wisten. Weetje ik blijf wel zeuren tot ze met me naar de dokter gaan.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat gevoel heb ik soms wel, ja. Dat ze niet zoveel om mij geven als om de rest.


    Save me from myself.

    C18 schreef:
    Bel de dokter gewoon op en maak een afspraak. Dunno wat dat kost, maar vraag het de doc anders. Het is toch bullshit dat je niet ergens heen mag vanwege je gezondheid? Come on.


    't Kost niet eens veel als je verzekerd bent, hoor.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Braille schreef:
    (...)

    't Kost niet eens veel als je verzekerd bent, hoor.

    Hier 24 euro ofso.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jep.

    C18 schreef:
    Bel de dokter gewoon op en maak een afspraak. Dunno wat dat kost, maar vraag het de doc anders. Het is toch bullshit dat je niet ergens heen mag vanwege je gezondheid? Come on.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.