• Ik werk in de slagerij van de PLUS supermarkt hier in het dorp, en daar nemen ze alleen jongens aan voor aanvul werk. En jemig, die zijn leuk!
    Ik word er gewoon door afgeleid... En er loopt één jongen die ik echt helemaal geweldig vind. Hij heeft kort blond haar en bijna altijd rode wangetjes! En hij ziet er echt super schattig uit, vooral als hij op zijn lip bijt. Wat hij vaak doet, hihi! OH, hij is ook nog eens lang! Ik heb iets met lange jongens... Anyway, hij is wel grappig en aardig... Maar zoals altijd wanneer ik een jongen leuk vind durf ik niks te zeggen. Nou ja, op Hoi en Doei na elke dag. En hij praat niet echt heel veel of zo, meestal is hij gewoon met zijn werk bezig. Met andere woorden: het gaat toch nooit wat worden. Yeah, like always...

    Wie kan zich ook niet concentreren door leuke jongens op het werk? (Of misschien wel leuke meisjes?)

    Vandaag was hij er weer! Hihi ;D Alleen zat hij aan de kassa, ver weg van mij vandaan... Maar ik had tegelijk pauze met hem maar ik durfde hem niet aan te kijken. Lol, haha ;D - Kan niet wachten tot volgende week vrijdag, dan zie ik hem weer!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 19:19 ]


    Believe in yourself.

    I don't work.. Maar bij de plaatselijke supermarkt werken hele leuke jongens en damn, soms zit ik daar met open mond te staren. Haha


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Belikov schreef:
    Ik werk in de slagerij van de PLUS supermarkt hier in het dorp, en daar nemen ze alleen jongens aan voor aanvul werk. En jemig, die zijn leuk!
    Ik word er gewoon door afgeleid... En er loopt één jongen die ik echt helemaal geweldig vind. Hij heeft kort blond haar en bijna altijd rode wangetjes! En hij ziet er echt super schattig uit, vooral als hij op zijn lip bijt. Wat hij vaak doet, hihi! OH, hij is ook nog eens lang! Ik heb iets met lange jongens... Anyway, hij is wel grappig en aardig... Maar zoals altijd wanneer ik een jongen leuk vind durf ik niks te zeggen. Nou ja, op Hoi en Doei na elke dag. En hij praat niet echt heel veel of zo, meestal is hij gewoon met zijn werk bezig. Met andere woorden: het gaat toch nooit wat worden. Yeah, like always...

    Wie kan zich ook niet concentreren door leuke jongens op het werk? (Of misschien wel leuke meisjes?)


    Ik, ben hard bezig om mijn crush in de bakkerij te krijgen (werk voor la place, ik in de bakkerij beneden, hij in het restaurant op de tweede verdieping) en we praten eigenlijk wel, ook al gaat het de hleft van de tijd over werk of tattoos, maar t is iets, hoewel ik het haat dat het zo langzaam gaat xD

    vraag hem gewoon eens iets!^^ Desnoods is het maar een 'hoe issie?' of 'ga je nog op vakantie?' etc

    Ik werk bij de bakkerij en ik ben heel, heel, heel erg verliefd op een jongen daar. Meteen toen ik hem zag, was ik verkocht. Hij heeft mijn hart gestolen met zijn heerlijke plagerijen en mooie glimlach.
    Zucht. Enige punt wat me tegen houdt, is zijn vriendin.

    Waarom?!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik werk bij de bakkerij en ik ben heel, heel, heel erg verliefd op een jongen daar. Meteen toen ik hem zag, was ik verkocht. Hij heeft mijn hart gestolen met zijn heerlijke plagerijen en mooie glimlach.
    Zucht. Enige punt wat me tegen houdt, is zijn vriendin.

    Waarom?!


    lol, ik weet niet eens of mijn crush een vriendin heeft xD ik hem vandaag een berichtje gestuurd op whatsapp 'ga je nog op vakantie met vriendin of vrienden?' krijg ik terug 'Nee, geen geld meer haha, tattoo's zijn duurxD'

    Hel schreef:
    (...)

    Ik, ben hard bezig om mijn crush in de bakkerij te krijgen (werk voor la place, ik in de bakkerij beneden, hij in het restaurant op de tweede verdieping) en we praten eigenlijk wel, ook al gaat het de hleft van de tijd over werk of tattoos, maar t is iets, hoewel ik het haat dat het zo langzaam gaat xD

    vraag hem gewoon eens iets!^^ Desnoods is het maar een 'hoe issie?' of 'ga je nog op vakantie?' etc

    Ik wou net zeggen: het is tenminste iets! Haha ;D

    Dat zou ik wel willen, maar er gebeuren altijd van die gênante dingen als ik met een leuke jongen praat. Of ik val, of ik struikel over mijn woorden... Meestal val ik. D:


    Believe in yourself.

    oeeeh hahah
    Ik werk in een bakkerij en die jongens zijn allemaal een beetje oud, en niet leuk, maar wel heel aardig :Y)
    Al werkte er vroeger wel echt zo'n leuke jongen omg, en hij was ook nog eens super aardig :9~ Maar hij werkt er al 8 jaar niet meer ofzo.


    As travars

    Barnabas schreef:
    Ik werk bij de bakkerij en ik ben heel, heel, heel erg verliefd op een jongen daar. Meteen toen ik hem zag, was ik verkocht. Hij heeft mijn hart gestolen met zijn heerlijke plagerijen en mooie glimlach.
    Zucht. Enige punt wat me tegen houdt, is zijn vriendin.

    Waarom?!

    Ahw, dat zuigt!

    De jongen die ik geweldig vind heeft geen vriendin. Dat weet ik omdat ik zijn hyves heb gestalkt. Yeah, ik ben een stalker. Just kidding. - Al heb ik hem wel echt op hyves opgezocht. Alleen geen vrienden uitnodiging gestuurd...


    Believe in yourself.

    Uneventful schreef:
    I don't work.. Maar bij de plaatselijke supermarkt werken hele leuke jongens en damn, soms zit ik daar met open mond te staren. Haha

    Welke supermarkt? Hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik werk in Mega Speelstad (een binnenpretpark voor kinderen) en elke keer dat ik ga werken zijn er wel andere die ook werken en regelmatig zitten daar ook wel leuke jongens tussen!
    :9~


    Some people make the world special just by being in it

    ZACK schreef:
    Ik werk in Mega Speelstad (een binnenpretpark voor kinderen) en elke keer dat ik ga werken zijn er wel andere die ook werken en regelmatig zitten daar ook wel leuke jongens tussen!
    :9~

    Oehhhh! Er komen daar vast ook wel eens jongens met hun jongeren broertje/zusje spelen dan? Hahaha ;D


    Believe in yourself.

    Bij ons werken geen jongens/mannen. Best jammer eigenlijk :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Le me heeft zo'n 4000 collega's. en ja, ze zien er best goed uit, soms. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nou dat was wel zo, maar toen kwam mijn zomervakantie :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik werk bij de Hema en sinds deze week werkt er een jongen, er werkt nu dus serieus maar één jongen bij ons. Hij is aardig en ziet er niet echt verkeerd uit, maar daar houdt het wel bij op voor mij. Maar gewoon het idee dat er nu niet alleen maar meisjes werken is wel beter, vind ik. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Ik werk bij de Hema en sinds deze week werkt er een jongen, er werkt nu dus serieus maar één jongen bij ons. Hij is aardig en ziet er niet echt verkeerd uit, maar daar houdt het wel bij op voor mij. Maar gewoon het idee dat er nu niet alleen maar meisjes werken is wel beter, vind ik. :Y)

    In de Hema waar mijn zus werkt werken ook echt alleen maar meiden. Er heeft wel eens een jongen daar gewerkt maar dat werkte niet goed dus vanaf nu mogen er geen jongens meer werken..


    Believe in yourself.