• Wat zou je het liefste doen op dit moment??? Tell me.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    DarkSavior schreef:
    Ik wil op dit moment bij mijn vriendin zijn. Haar in mijn armen nemen en haar gewoon dicht tegen me aandrukken. Haar zachtjes een kus geven en alles waarmee ze zit wegnemen. Dat is wat ik wil..

    awww.. how sweet. Gwn doen zou ik zeggen(Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Manga lezen (A)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 16:08 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wat ik nu wil.
    Eigenlijk is er niks wat ik nu heel graag wil


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil in mn schone,w arme bed kruipen, daar mn verloofde vinden en gewoon in haar armen in slaap vallen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het liefst zou ik nu paar boeken, een schrift en een pen in mijn tas doen en dan heel ver fietsen. Tot ik bij een groot bos kom waar niemand is. Daar zou ik bij het meer dan in het bos is tegen een boom aan gaan zitten en verhalen lezen & schrijven in het schrift. Ik zou omhoog kijken en tussen het gebladerte de laatste stralen van de zon zien afsterven.
    Als de schemer valt, zal er een grote, pikzwarte vogel over mij heen vliegen en me mee nemen naar een plek hoog boven de wolken. Ik zal volkomen gelukkig zijn.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 16:11 ]


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Hecate schreef:
    Het liefst zou ik nu paar boeken, een schrift en een pen in mijn tas doen en dan heel ver fietsen. Tot ik bij een groot bos kom waar niemand is. Daar zou ik bij het meer dan in het bos is tegen een boom aan gaan zitten en verhalen lezen & schrijven in het schrift. Ik zou omhoog kijken en tussen het gebladerte de laatste stralen van de zon zien afsterven.
    Als de schemer valt, zal er een grote, pikzwarte vogel over mij heen vliegen en me mee nemen naar een plek hoog boven de wolken. Ik zal volkomen gelukkig zijn.

    Just like I read a story, amazing.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    StoryBelle schreef:
    Ik wil in mn schone,w arme bed kruipen, daar mn verloofde vinden en gewoon in haar armen in slaap vallen.

    *loopt naar de badkamer en draait de kraan open en hoopt nu op precies hetzelfde*


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    C18 schreef:
    Slapen. Hell fucking yes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Iets bedenken waardoor ik me niet meer rot verveel.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Iets bedenken waardoor ik me niet meer rot verveel.

    Wat dacht je van achter ieder persoon een vleesetend cupcakeje bedenken?? xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Naturel doritos eten.


    Alleen maar tranen van geluk

    Naar een concert gaan :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Assassin schreef:
    Verdwijnen in een hoekje en er nooit meer uit komen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    bij mijn liefje zijn

    Bij Zayn Zijn 8D