• Hey..
    Dit gaat vast hee zielig klinken maar..
    Op ieder profiel ie ik wel staan dat er mensen beste vrienden zijn. Je weet wel, dat ze elkaar leerden kennen op Quizlet. En dat ze nu besties zijn.
    Nou, ik vind dat natuurlijk erg leuk, maar dat zou ik dus ook wel willen. Het probleem is dat ik geen vrienden heb op Quizlet. Ik vraag me dus af hoe jullie dat doen, zo, vrienden maken hier?
    Hoe doe je dat? Wat moet je er voor doen?
    Wat moet je doen vooraleer mensen je zien staan?
    Want, ik voel me nogal een buitenstaander hier..
    Sorry als dit lullig klinkt _ _"
    Ik wil gewoon ook eens vrienden hebben. Ik ben alleen altijd zenuwachtig bij nieuwe mensen, bang dat ze me niet goed genoeg vinden enzo..
    Sorry :( Maar 'k wil gewoon ook eens vrienden hebben hier :(

    x

    k wil je friend wel zijn or :D
    En njaaa het gaat meestal vanzelf, zo heb ik mijn beste vriendin ook leren kennen ;D


    I solemny swear i am up to no good

    ik ken hier ook niet echt iemand op Q ,
    alleen mensen die ik in real life ken 3 mss
    en andrs praat ik gwn met andere maar dat is dan gwn dan worden wij niet echt vrienden
    dus ikkan u niet helpen

    sry =(


    Gilles (ll)

    Ach je moet niet bang zijn bij nieuwe vrienden! Je moet jezelf zijn. Dat is heel belangrijk, want er zijn namelijk veel mensen dat hunzelf faken in de buurt van anderen, en zoiets heb ik snel door..

    Om vrienden hiero te maken, moet je gewoon eens wat zeggen in het gastenboek van iemand, die persoon antwoord héél waarschijnlijk wél op je berichtje [nu moet je niet enkel 'hoi' sturen ^^ stel een vraag zoals; hoe gaat het?]. En dan begint je gesprek (:
    Ik heb daarnet al wat in je gastenboek geschreven, voor ik dit las.
    Ik wens je veel succes op het vlak 'vrienden maken'! Je mag altijd bij mij terecht voor vragen, of als je eens wilt praten ofzo (:
    Ik sta klaar.
    <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Dat gaat wel vanzelf, hoor. Vaak gebeurt het dat je dezelfde interesses hebt en een gesprek daarover begint. Als het dan klikt, wissel je msn-adressen uit en voila. :D
    Zo is het bij mij al vaak gegaan. x)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Btw, verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik wil je Friend wel zijn hoor!;)

    het gaat meestal vanzelf na een vlotte babel:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat gaat wel vanzelf, hoor. Vaak gebeurt het dat je dezelfde interesses hebt en een gesprek daarover begint. Als het dan klikt, wissel je msn-adressen uit en voila. :D
    Zo is het bij mij al vaak gegaan. x)
    OP een gegeven moment kom je gewoon bij elkaar uit. En dan merk je dat je bijde dezelfde interesse hebt. He eliene pien xD.

    Elien en ik zijn super verslaafd aan Nightwish en Tuomas. En als je veel op het forum zit zie je ook sneller wie der zelfde interesses hebben. En je hoeft toch geen reden te hebben om met iemand te gaan kletsen die je aardig lijkt? Gewoon doen dus ;).

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Je moet gewoon jezelf zijn en sociaal.
    gewoon spontaan een babbeltje slaan met iemand.
    mss hebben jullie dezelde interesses en graken jullie bevriend..
    zo gaat dat bij mij allesinds!

    Heb ik dus ook,, en dan sta ik er opeens bij,, omdat ze in mijn Quizjes zitten ofzo,, Ik ken Bijna ook niet egt iemand opQuizlet ofzo,, persondelijk,, en als je dan tegen je vriendin zegt,, dat je op zoon Siti,, zit beginen ze me uit te lagen -_-''


    Dunno ><

    ik heb hier ook niet echt een vriendin ofzo:S dus je bent niet de enige;)


    Love is the world. And that's make my smile.

    Ik heb meestal dat ik op een profiel iets zie, van een zelfde intresse ofzo, dat ik gewoon een gb stuur. Vaak wordt dat wel een gesprek ofzo x]


    Mew <3

    n_n hihi ik wil best vriendjes sijn hoor n_n

    maar ik maak gewoon vrienden door open te sijn hier op het forum en lekker mezelf te sijn x3


    We can only learn to love by loving.