• Ik ben verliefd geworden op een leuke lieve meid, en zij ook op mij beweerde ze.
    We zijn bijna 5 maanden bij elkaar geweest en toen is de relatie met een knaller afgelopen, ik wil er niet te ver op ingaan maar ik mag dus geen contact meer met haar hebben.
    Nu zijn we terug enkele maanden verder maar nog steeds kan ik haar niet uit mijn hoofd krijgen, ik wil niemand anders meer ook al weet ik dat ze mij nooit nog terug wilt.
    Ik zit ook nog steeds met onbeantwoorde vragen waarom dat alles op deze manier verlopen is?
    Ik zit nu constant met zelfmoordgedachten in mijn hoofd maar doe het niet omdat ik het haar beloofd heb.
    Maar moest ik morgen niet meer wakker worden zou ik god heel dankbaar zijn.
    Sinds onze breuk ben ik geen minuut gelukkig meer geweest, heb ik niet meer gelachen.
    Waarom doet liefde zo veel pijn?

    Because it sucks. (bloos)


    -

    geluk is niet eerlijk verdeeld.. ik ben ook nog altijd niet over lijn ex en het is nu al meer dan een half jaar gedaan tussen ons. ik wil je niet ontmoedigen of zo, maar het is gewoon niet makkelijk!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Love just sucks. It always does.
    Maar ik snap dat dat ontzettend facking kut is. Sorry voor grof taalgebruik, maar dat was nodig. Ik zou niets weten om je te helpen, eigenlijk. Ik kan je alleen mijn PB-box aanbieden als uitlaatklep tijdens een dip.. *opbeurende hug*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik weet niet wat je hebt gedaan dat je geen contact met haar meer mag hebben, maar het klinkt niet erg goed. Vraag jezelf eens of jij wel de ware voor haar bent, hoe hard dat ook is.
    Relaties zorgen altijd wel voor pijn, hoe mooi ze ook lijken. Het is nu even zwaar, maar uiteindelijk zal je je realiseren dat het beter zo is. Ik heb ook veel mensen verloren en hoeveel ik ook van ze hield, loslaten was het beste.


    i put the fun in funeral

    Genius schreef:
    Because it sucks. (bloos)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Genius schreef:
    Because itpeople sucks. (bloos)


    quidquid excusatio prandium pro

    dat is inderdaad erg klote voor je
    maar die gedachte over zelfmoord die je hebt, zijn ook niet goed

    probeer maar zo te denken: ik kan ook gelukkig worden zonder haar
    hoe moeilijk het ook is, het helpt wel

    maar ik weet niet wat de situatie is, dus misschien zeg ik nu wel iets doms, sorry daarvoor :Y)

    in ieder geval veel sterkte

    Je raakt er echt ooit wel weer overheen, ik heb zelf ook heel lang met liefdesverdriet gezeten. Pleeg alsjeblieft geen zelfmoord, dat is het niet waard, echt niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Genius schreef:
    Because it sucks. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Omdat liefde iets raars is en tegelijkertijd een hele sterke emotie/gevoel. Maar die zelfmoord gedachten, daar moet je misschien met iemand over praten met iemand die je vertrouwt. En als je het aan niemand wil vertellen, schrijf het dan op, dat lucht meestal ook op


    Physics is awesome

    No love without hate.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Love hurts. I know it D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ok, een kleine update dan maar.
    Ik ben meerderjarig en had een gezin, zij was minderjarig.
    Ik heb mijn gezin laten vallen en ben volledig voor haar gegaan, omdat ik echt van haar hield.
    Nu mag ik dus geen contact meer hebben van de politie en haar ouders uiteraard.
    Ik heb haar eeuwige trouw beloofd en aangezien ik haar niet uit mijn hoofd kan krijgen zal ze dus ook mijn laatste liefde zijn hoe erg het ook is.

    Nu weet ik dat de meesten onder jullie zal reageren dat ik een pedo ben en dat het niet hoort maar echte liefde is niet leeftijdsgebonden.
    Je geraakt verliefd en dan speelt de leeftijd geen enkele rol meer, het enige dat telt is bij elkaar kunnen zijn.
    Een Pedo is trouwens iemand die valt op jongere personen maar ik val niet voor jongere meisjes maar enkel op 1 meisje.

    mischien kan je wachten tot ze meerderjarig is, dan zullen de politie en haar ouders er toch niets meer op tegen hebben
    succes nog

    Nouja, ik zal zeggen, als jij met meerderjarig 20 bedoelt, en zij is minderjarig en dus een jaar of 15, dan vind ik het nog niet zo schokkend.

    Maar zelfmoordneigingen zijn niet goed. Je moet maar zo denken, ooit vind ik iemand die net zo is als haar. En ik weet niet wat er is gebeurd en waarom je geen contact meer mag hebben met haar, maar misschien als zij ook meerderjarig is, dat zij ook realiseert, wow, hij was de man van mijn dromen, en komt ze terug naar jou. Je moet gewoon even volhouden, en jezelf gewoon mengen met de mensen. Jezelf op andere gedachten brengen kan goed zijn. Ik heb er niet zoveel verstand van hoor.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.