• Omdat ik geen reclame meer in mijn gastenboek wil, maak ik een forum aan. Waar je het kan dumpen. Ik kijk hier regelmatig.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Reclame in gastenboek mag toch nog geen eens?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Reclame in gastenboek mag toch nog geen eens?

    Klopt, maar niet iedereen meldt het


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Als je gewoon een blog daarvoor aanmaakt, is het handiger (:


    To infinity and beyond •

    Lovevloertje schreef:
    Als je gewoon een blog daarvoor aanmaakt, is het handiger (:


    Blog? hahaha ik ben nogal een loser in quizlet. Ik

    Dude, als je geen reclame wilt: Meld het


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Dude, als je geen reclame wilt: Meld het

    Ik wil het wel, alleen niet in gastenboek.

    Zolang niet op jou profiel staat dat je het niet wilt, mogen ze reclame maken in je gastenboek. Als jij op je profiel zet dat je het niet wilt, mogen Ze het niet. Of je moet natuurlijk golden member worden, dat is geheel reclamevrij.


    Gewoon omdat het kan! (:

    Oke.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Love4Cookies schreef:
    Zolang niet op jou profiel staat dat je het niet wilt, mogen ze reclame maken in je gastenboek. Als jij op je profiel zet dat je het niet wilt, mogen Ze het niet. Of je moet natuurlijk golden member worden, dat is geheel reclamevrij.


    Ehm... Reclame maken in gastboeken mag sowieso niet, en je mag dat altijd melden. Gold Membership worden beschermt je tegen de reclame van de site, zoals onder en rechts staat, maar niet tegen users die op je profiel komen smeken of je alsjeblieftmisschien hun story wil lezen


    quidquid excusatio prandium pro

    Love4Cookies schreef:
    Zolang niet op jou profiel staat dat je het niet wilt, mogen ze reclame maken in je gastenboek. Als jij op je profiel zet dat je het niet wilt, mogen Ze het niet. Of je moet natuurlijk golden member worden, dat is geheel reclamevrij.


    Haha, jij weet echt niet waar over je praat he?
    Kind, bij goldmember gaat het niet over het reclame in gb's. Het gaat over reclame bij de voorpagina.
    En je mag helemaal GEEN reclame maken in gastenboeken. Dat staat in de regels.

    Reclame
    De regels over reclame;
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve in de promotie subforums, in de shoutbox en in de spotlight.
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je profiel.
    - Het is niet toegestaan om anderen te vragen om jou kudo’s te geven voor je story.


    Ga eerst maar eens alle regels lezen voordat je denkt slim te zijn.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 11:10 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    KLIK


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Love4Cookies schreef:
    Zolang niet op jou profiel staat dat je het niet wilt, mogen ze reclame maken in je gastenboek. Als jij op je profiel zet dat je het niet wilt, mogen Ze het niet. Of je moet natuurlijk golden member worden, dat is geheel reclamevrij.
    Uh het mag enkel als jij zeg dat het mag. Indien er niks op je profiel staat mag het dus eigenlijk niet.


    Our thoughts you can't decode...

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Our thoughts you can't decode...

    Je kan wel een kijkje nemen bij mijn stand-alones en binnenkort ga ik nog beginnen met een verhaal :3


    26 - 02 - '16

    Ik heb hier wel een verhaal dat morgen (1 april) begint ^^
    Daughter of the devil


    Live, love, and take a LAUGH!