• Ik ben verliefd geworden op een leuke lieve meid, en zij ook op mij beweerde ze.
    We zijn bijna 5 maanden bij elkaar geweest en toen is de relatie met een knaller afgelopen, ik wil er niet te ver op ingaan maar ik mag dus geen contact meer met haar hebben.
    Nu zijn we terug enkele maanden verder maar nog steeds kan ik haar niet uit mijn hoofd krijgen, ik wil niemand anders meer ook al weet ik dat ze mij nooit nog terug wilt.
    Ik zit ook nog steeds met onbeantwoorde vragen waarom dat alles op deze manier verlopen is?
    Ik zit nu constant met zelfmoordgedachten in mijn hoofd maar doe het niet omdat ik het haar beloofd heb.
    Maar moest ik morgen niet meer wakker worden zou ik god heel dankbaar zijn.
    Sinds onze breuk ben ik geen minuut gelukkig meer geweest, heb ik niet meer gelachen.
    Waarom doet liefde zo veel pijn?

    Je komt er heus wel overheen, het kost alleen tijd. Het is niet het ergste van de wereld. Ik heb geen ervaring op het gebied van liefde, dus echt advies kan ik je niet geven. Maar wat ik je wel kan vertellen is hoe kut je je nu ook voelt, dat gaat voorbij. Het slijt en word beter, geloof me alsjeblief.
    En verwijt je zelf alsjeblief niets. je hebt gelijk, liefde gaat over je hart, niet over leeftijd of regeltjes. ik weet natuurlijk niet pressies hoe het zit maar als je echt van haar houd/hielt en zij van jouw is/was het goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ...Je wil zelfmoord plegen om een meisje waarmee je toch nooit serieus gaat. Gast, er zijn veel leukere meisjes, en je overdrijft het ook een beetje, hoor. 'Maar moest ik morgen niet meer wakker worden zou ik god heel dankbaar zijn.' Man, je bent nog jong. Waarom wil je aan een persoon vastzitten voor de rest van je leven?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Liefde doet geen pijn. Het is niet de liefde. Liefde is fucking fantastisch.
    Het is eenzaamheid, verdriet, gekwetst zijn dat pijn doet.


    I can't even think straight.

    Colibre schreef:
    ...Je wil zelfmoord plegen om een meisje waarmee je toch nooit serieus gaat. Gast, er zijn veel leukere meisjes, en je overdrijft het ook een beetje, hoor. 'Maar moest ik morgen niet meer wakker worden zou ik god heel dankbaar zijn.' Man, je bent nog jong. Waarom wil je aan een persoon vastzitten voor de rest van je leven?


    dit doet me heel erg denken aan mij ex
    hij zei altijd van: ja, ik wil het liefst een einde aan mn leven maken en ik wil geen nieuwe vriendin meer, en nog veel meer van die onzin

    kom op zeg, er zijn nog meer meiden die waarschijnlijk veel leuker zijn dan zij, en dat is wat jij ook moet inzien, en als jij geen contact meer mag hebben met haar, dan is ze het niet waard

    1107 schreef:
    Je raakt er echt ooit wel weer overheen, ik heb zelf ook heel lang met liefdesverdriet gezeten. Pleeg alsjeblieft geen zelfmoord, dat is het niet waard, echt niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    - kijkt vol verbazing naar het scherm -
    Ik zal mensen waarschijnlijk nooit begrijpen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Anhysbys schreef:
    Liefde doet geen pijn. Het is niet de liefde. Liefde is fucking fantastisch.
    Het is eenzaamheid, verdriet, gekwetst zijn dat pijn doet.


    26 - 02 - '16

    Op een minderjarig meisje vallen is, op de leeftijd dat jij zelf dus al een gezin hebt, niet goed. Dat je van haar houdt geloof ik vast, maar alleen liefde is niet een excuus om je gezin achter te laten.
    Het meisje is nog jong, je mag niet meteen denken dat het echt kan werken tussen jullie alleen omdat het wederzijds is. Liefde is sterk? Ja. Kan liefde overal doorheen komen? Nee.
    Het gaat niet werken, zet het uit je hoofd. Als je haar niet kan vergeten, is het verstandiger om met een professioneel iemand te praten.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 16:03 ]


    i put the fun in funeral

    People make life difficult, jij hebt niet last van liefesverdriet maar aanstelleritus. Get over it, life goes on.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Colibre schreef:
    ...Je wil zelfmoord plegen om een meisje waarmee je toch nooit serieus gaat. Gast, er zijn veel leukere meisjes, en je overdrijft het ook een beetje, hoor. 'Maar moest ik morgen niet meer wakker worden zou ik god heel dankbaar zijn.' Man, je bent nog jong. Waarom wil je aan een persoon vastzitten voor de rest van je leven?


    "Ignite, my love. Ignite."