• Coming out day, en ik heb lekker om 1 minuut voor 12 uur (voordat het vandaag werd dus) aan m´n pa verteld dat ik een vriend heb ghehe. Nouja hij reageerde wel goed, alleen wat.. verbaasd. Hij zei dat hij z'n zoon liever met een meisje had gezien, huisje boompje beestje, maar oke, hij zei: Als je maar gelukkig bent.

    Toen kwam ik net beneden om te ontbijten, begon hij zo: Vond je het ook spannend? ik zo: Wat? zei die: Om seks te hebben met een jongen? Ik zo: o__o -tijdje stil- Eh, kan dit ook op een ander moment? -loopt geschokt naar boven-

    SRSLY vader zoon sex gesprek, Ik wist dat het ooit eens zou komen.. :'D ik ben naar boven gevlucht want ik wou het niet eens beantwoorden, strange dad I have..

    DUS, voor alle lesbische/homo mensjes hier, zijn jullie al uit de kast gekomen? x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Woeeehoeee!! Goedzo ^^!


    Life is hard and then we die

    Ik ben biseksueel en ongeveer de helft van mijn vriendengroep weet het, maar de rest niet en mijn ouders ook niet. Oh, mijn zusje trouwens wel, maar die houd zich stil (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Baskuh schreef:
    Toen kwam ik net beneden om te ontbijten, begon hij zo: Vond je het ook spannend? ik zo: Wat? zei die: Om seks te hebben met een jongen? Ik zo: o__o -tijdje stil- Eh, kan dit ook op een ander moment? -loopt geschokt naar boven-


    die ook :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Respect dat je het verteld hebt (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    die ook :Y)

    Oh dat was anders bedoelt, zo van: Vond je het dan ook spannend? niet zo van ook zo van, nouja ik kan het niet uitleggen.

    En iedereen wist het al behalve m'n ouders. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Midna schreef:
    Haha zo'n gesprek krijg ik NOOIT ;d

    alleen;
    - Wanneer krijg jij je vriendje?
    - Ik had verwacht dat je allang keer thuis komt met 1 of ander knakker.
    - Hoe is het met je vriendje.
    Ik; heb ik die?
    diegene; Ja dat weet ik niet..


    Bekend :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben bi, sinds Januari uit de kast en heb op het moment een vriendje. Mijn moeder, het enige wat ze erover zegt is: Geen seks voor je 16e. HAHAHAHA luister ik toch niet naar xd ik doe wat ik zelf wil en wanneer ik dat wil xd

    Ik heb dus een moeder die gewoon over seks praat en soms heb ik echt zoiets van, ja hallo dat hoef ik nu nog allemaal te weten! Of ze vertelt vam die vieze moppen en dan heb ik echt zoiets van, je bent mijn moeder!

    Maar wel goed van je dat je uit de kast bent gekomen. Ik vind het echter wel raar dat je vader dan meteen over seks begint, alsof je meteen naar bed gaat met je vriend
    :S


    Physics is awesome

    Ik ben hetero. :Y)
    Er zijn zó veel leuke jongens, die ga ik voor geen goud opgeven voor een meisje.
    Ik vind mannen altijd zo... stoer. Lekker. Heerlijk, als je door hun haar kunt woelen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    omfg, haha!
    dat soort gesprekken zijn bij ons echt taboe, maar ja ze hadden het waarschijnlijk stiekem wel door toen ik de pil wou.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    xDxD OMG dat je vader daar gelijk over begint...
    Tja, ik ben toch echt hetero dus hoef ik niet uit de kast te komen xDxD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben bi.
    Maar nee, ik ben niet uit de kast gekomen, en dat ga ik ook niet doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dudley schreef:
    Ik ben hetero. :Y)
    Er zijn zó veel leuke jongens, die ga ik voor geen goud opgeven voor een meisje.
    Ik vind mannen altijd zo... stoer. Lekker. Heerlijk, als je door hun haar kunt woelen. :'D

    Dudley schreef:
    Ik ben hetero. :Y)
    Er zijn zó veel leuke jongens, die ga ik voor geen goud opgeven voor een meisje.
    Ik vind mannen altijd zo... stoer. Lekker. Heerlijk, als je door hun haar kunt woelen. :'D

    Er zijn ook stapels leuke meiden. Waarom zou je daarvoor jongens opgeven als je ook bi kan zijn? :Y)

    Anyway: gefeliciteerd, ik heb er heel veel respect voor!
    Wel erg dat hij er meteen zo over begint, maar hij zal het wel goed bedoelen. Je kunt je ergere reacties voorstellen!


    Felix

    Dudley schreef:
    Ik ben hetero. :Y)
    Er zijn zó veel leuke jongens, die ga ik voor geen goud opgeven voor een meisje.
    Ik vind mannen altijd zo... stoer. Lekker. Heerlijk, als je door hun haar kunt woelen. :'D

    Jaaa, precies! Ik ben echt gék op mannen, ik ben gewoon zo'n typische hetero, hahaha. :'D

    & ik vreesde al voor dat gesprek! Aangezien hij zo streng is enzo, heeft hij er nog iets over gezegd? Hopelijk loopt die niet zo op z'n tenen om geen confrontatie aan te gaan met jou op dit moment of ontwijkt die jou niet. Stel je voor. :'d


    Where there is a sea there are pirates...