• Coming out day, en ik heb lekker om 1 minuut voor 12 uur (voordat het vandaag werd dus) aan m´n pa verteld dat ik een vriend heb ghehe. Nouja hij reageerde wel goed, alleen wat.. verbaasd. Hij zei dat hij z'n zoon liever met een meisje had gezien, huisje boompje beestje, maar oke, hij zei: Als je maar gelukkig bent.

    Toen kwam ik net beneden om te ontbijten, begon hij zo: Vond je het ook spannend? ik zo: Wat? zei die: Om seks te hebben met een jongen? Ik zo: o__o -tijdje stil- Eh, kan dit ook op een ander moment? -loopt geschokt naar boven-

    SRSLY vader zoon sex gesprek, Ik wist dat het ooit eens zou komen.. :'D ik ben naar boven gevlucht want ik wou het niet eens beantwoorden, strange dad I have..

    DUS, voor alle lesbische/homo mensjes hier, zijn jullie al uit de kast gekomen? x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    -

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 19:18 ]


    I can't even think straight.

    Dudley schreef:
    Ik ben hetero. :Y)
    Er zijn zó veel leuke jongens, die ga ik voor geen goud opgeven voor een meisje.
    Ik vind mannen altijd zo... stoer. Lekker. Heerlijk, als je door hun haar kunt woelen. :'D


    Agree with this (:

    En respect dat je uit de kast bent gekomen!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Captain schreef:
    (...)
    Jaaa, precies! Ik ben echt gék op mannen, ik ben gewoon zo'n typische hetero, hahaha. :'D

    & ik vreesde al voor dat gesprek! Aangezien hij zo streng is enzo, heeft hij er nog iets over gezegd? Hopelijk loopt die niet zo op z'n tenen om geen confrontatie aan te gaan met jou op dit moment of ontwijkt die jou niet. Stel je voor. :'d

    En weet je wat ik het allerlekkerste aan een man vind? Zijn schouders. :9~
    Ik kan er echt van genieten als een jongen zijn schouders laat rollen. Er zit namelijk bij mij in de klas ook een lekker ding, en dan sta ik ook regelmatig even te staren naar zijn spieren.
    Ai ai ai, ik heb gewoon een zwak voor bruine ogen en mooie schouders. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb geen idee wat ik ben... Mijn celebritycrushes zijn altijd mannen, al heb ik bij vrouwen soms ook echt: Damn, wat is zij mooi. Maar ik ben nog nooit verliefd geweest op iemand (geen man of vrouw), dus er is niet echt een manier om het te weten I guess.

    Maar respect dat jij dat tegen je vader durft zeggen!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik hoef niet uit de kast te komen, ik wist toen ik klein was al dat ik voor honderd procent hetero ben, I love boys (:
    Maar ik vind het totaal niet moeilijk om mijn ouders te vertellen dat ik een vriendje heb of iemand leuk vind. Vooral mijn moeder weet alles van mijn liefdesleven, haha.
    Maar wel respect voor jou, dat je ervoor uitkomt!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hetero.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gisteren was het dinsdag, Chrissiebissiehonnieponnie van me. Maar in ieder geval goed van je dat je het hebt verteld, ik ben trots op je <3
    Ik ben zelf hetero, maar mijn ouders weten ook nog niet zo lang dat ik een vriend heb (wat inmiddels al 9 maanden duurt >_<), dus ja mijn ma kwam ook gelijk met: 'Je bent nog maagd toch? ZEG HET!'. Ik kon niks anders zeggen dan dat ik nog maagd was, omdat ze anders écht geflipt was joh! Ongelooflijk die ouders van mij, ik vertel ze dat ik verliefd ben - zij denken dat ik een vriend heb, ik vertel ze dat ik een vriend heb - zij denken dat ik gezoend heb. Ik vertel ze dat ik gezoend heb - zij denken dat ik "het" al heb gedaan. Als ik ze nou vertel dat ik het heb gedaan, denken ze dat ik zwanger ben dus dat doe ik beter niet xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dudley schreef:
    (...)
    En weet je wat ik het allerlekkerste aan een man vind? Zijn schouders. :9~
    Ik kan er echt van genieten als een jongen zijn schouders laat rollen. Er zit namelijk bij mij in de klas ook een lekker ding, en dan sta ik ook regelmatig even te staren naar zijn spieren.
    Ai ai ai, ik heb gewoon een zwak voor bruine ogen en mooie schouders. :'D

    OMG JA! Ik vind een mannelijke gespierde rug zoooooo mòòi! Maar dus echt als je die spieren zo ziet bewegen, dat is echt abnormaal lekker. :'D
    En ik heb een zwak voor Scandinavische types. :'D Ik val echt op blond haar. Maar eigenlijk ook op bruin haar hoor, het moet in ieder geval echt een mooie jongen zijn voor ik die leuk ga vinden. :'D
    Ja, ik weet het. Ik ben erg. xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Jaaa, precies! Ik ben echt gék op mannen, ik ben gewoon zo'n typische hetero, hahaha. :'D

    & ik vreesde al voor dat gesprek! Aangezien hij zo streng is enzo, heeft hij er nog iets over gezegd? Hopelijk loopt die niet zo op z'n tenen om geen confrontatie aan te gaan met jou op dit moment of ontwijkt die jou niet. Stel je voor. :'d

    Haha mijn vader is raar, de ene keer gooit hij me onder met kado's uit liefde, en de andere keer uit woede met spullen! ._. Haha nou ik denk dat ik morgen wel weer zo'n zelfde preek krijg, hij wil altijd doorpraten totdat hij de waarheid weet. :')


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Haha mijn vader is raar, de ene keer gooit hij me onder met kado's uit liefde, en de andere keer uit woede met spullen! ._. Haha nou ik denk dat ik morgen wel weer zo'n zelfde preek krijg, hij wil altijd doorpraten totdat hij de waarheid weet. :')

    Haha, hoe oud is 'ie eigenlijk? :'D
    Want dat is bij alle ouders zo, als ze iets fout doen dan komen ze de volgende dag met cadeautjes af. -.- maar jonge ouders zijn redelijker en chiller vind ik. :'D
    En ik eis een foto van je vriend. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, hoe oud is 'ie eigenlijk? :'D
    Want dat is bij alle ouders zo, als ze iets fout doen dan komen ze de volgende dag met cadeautjes af. -.- maar jonge ouders zijn redelijker en chiller vind ik. :'D
    En ik eis een foto van je vriend. :Y)

    49, luistert dirty house, ziet er ook vrij jong uit als 40 schatten mensen hem, draagt echt netjese kleding, etc etc. ZEKER geen ouderwetse vader. x']

    maar sure, ik wil je best 1 sturen. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    49, luistert dirty house, ziet er ook vrij jong uit als 40 schatten mensen hem, draagt echt netjese kleding, etc etc. ZEKER geen ouderwetse vader. x']

    maar sure, ik wil je best 1 sturen. :'D

    Ik wil 'm ook zien. :Y)
    Als hij lekker is, dan ga ik 'm overtuigen dat vrouwen én mannen leuk zijn. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Baskuh schreef:
    (...)
    49, luistert dirty house, ziet er ook vrij jong uit als 40 schatten mensen hem, draagt echt netjese kleding, etc etc. ZEKER geen ouderwetse vader. x']

    maar sure, ik wil je best 1 sturen. :'D

    HAHAHA, speciale gast zeg. :'D
    Jaa, ik denk dat heel Q wel graag een foto van je vriend wil zien hoor... (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    HAHAHA, speciale gast zeg. :'D
    Jaa, ik denk dat heel Q wel graag een foto van je vriend wil zien hoor... (cat)

    -knikt-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, poor guy ;P Knap van je dat je het aan je vader hebt verteld! Ik zelf ben 100% hetero, maar ik heb op mijn 14e ook zo'n ongemakkelijk gesprek gehad, ja ;'D


    I love you Tim