• Maar volgens mij is het ook wel al een keer voorgesteld geweest..
    Laat me het maar weten anders, maar hier komt het dus;

    Als je op het vuilnisbakje bij je abonnementen klikt, dat er eerst nog eens een waarschuwing komt 'wil je deze wel verwijderen?'


    Want ik heb net per ongeluk op deze van mijn schrijfwedstrijd geklikt en nu is die dus weg.
    Ja, je kunt heel gemakkelijk weer een abo nemen.
    En toch is het volgens mij handiger dat je eerst nog eens een waarschuwing krijgt.
    Want vb bij verhalen mag je die weer helemaal terug gaan zoeken om een nieuw abo te nemen..

    What do you think?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Meh ik ben tegen. Anders wordt het net zoals Windows Vista hier. Weet u het zeker, ja? Echt zeker? Ja.
    Mensen raken dr zo gewend aan dat ze overal wel op ja klikken. Gewoon oppassen dat je niet per ongeluk op dat mini prullenbakje klikt.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    voor!

    TheBoys schreef:
    (...)Als je het doet doe het dan goed.
    En waarom zou jij niet met dit overdrijven? Je zoekt die story weer op en klaar.

    Ik overdrijf niet.
    Jij moet er een hele hoop zever tegenaan gooien


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben voor!


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tegen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rickjuh schreef:
    Meh ik ben tegen. Anders wordt het net zoals Windows Vista hier. Weet u het zeker, ja? Echt zeker? Ja.
    Mensen raken dr zo gewend aan dat ze overal wel op ja klikken. Gewoon oppassen dat je niet per ongeluk op dat mini prullenbakje klikt.

    Inderdaad. Een abo opnieuw nemen is iets anders dan hele story opnieuw schrijven.


    Felix

    Goed idee, ik heb wel evaring met het verkeerde abo verwijderen. En ik vind het idd best vervelend om hm weer helemaal op te moeten zoeken...
    T kan altijd perongeluk een keer gebeuren...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Voor, want als je niet meer weet weke je prongelijk verwijderd kan je m ook niet meet terug vinden.


    Ivar Oosterloo.

    Tegen. Er is al een waarschuwing, twee waarschuwingen lijkt me overbodig omdat een paar mensen dan deze fout een keer hebben gemaakt. Besides: je kan je net zo makkelijk weer abonneren.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Tegen. Er is al een waarschuwing, twee waarschuwingen lijkt me overbodig omdat een paar mensen dan deze fout een keer hebben gemaakt. Besides: je kan je net zo makkelijk weer abonneren.

    Hoezo is er al een waarschuwing?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Captain schreef:
    Goed idee!
    En mensen, stop met bitchen, echt waar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Goed idee.
    En mensen ga toch niet meteen in de aanval als iemand jou mening niet deelt

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:20 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    't Is wel handig.Ik had een keer mijn favo verhaal verwijderd (die had een heel moeilijk naam) en toen moest ik het helemaal opnieuw zoeken. --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ben voor(:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:25 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Tegen want ik vind het wel handig dat je het niet hoeft te bevestigen


    Physics is awesome