• Maar volgens mij is het ook wel al een keer voorgesteld geweest..
    Laat me het maar weten anders, maar hier komt het dus;

    Als je op het vuilnisbakje bij je abonnementen klikt, dat er eerst nog eens een waarschuwing komt 'wil je deze wel verwijderen?'


    Want ik heb net per ongeluk op deze van mijn schrijfwedstrijd geklikt en nu is die dus weg.
    Ja, je kunt heel gemakkelijk weer een abo nemen.
    En toch is het volgens mij handiger dat je eerst nog eens een waarschuwing krijgt.
    Want vb bij verhalen mag je die weer helemaal terug gaan zoeken om een nieuw abo te nemen..

    What do you think?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Akkoord.
    Ik heb zo al bladwijzers per ongeluk verwijderd voor ik zag over welk verhaal het ging. Onbegonnen werk dus.


    Has no one told you she's not breathing?

    Everdeen schreef:
    Tegen. Ik verwijder altijd de goede, omdat ik nog nakijk welke ik verwijder.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Tegen. Gewoon goed kijken :3

    Voor. Ik heb best vaak een verhaal verwijderd waarvan ik dacht: 'Kut!'


    "Ignite, my love. Ignite."

    voor, ik klikte perongeluk op een story verwijderen, en toen was hij weg. en het erge is dat ik niet weet welke het was


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Histoire schreef:
    Voor (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Voor :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb nog nooit per ongeluk een verkeerd iets verwijderd, maar als het voor jullie zo noodzakelijk is vind ik het niet erg. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jackal schreef:
    Tegen. Als ik iets wil verwijderen, dan verwijder ik het. Er staan veel oude dingen tussen mijn abo's, en als ik bij elke abo een schermpje krijg, WIL ik het niet eens meer verwijderen.


    Let it come and let it be

    Stel als je zou mogen kiezen of je zo'n waarschuwingsscherm krijgt of niet, dàt zou pas handig zijn! ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    Jackal schreef:
    Tegen. Als ik iets wil verwijderen, dan verwijder ik het. Er staan veel oude dingen tussen mijn abo's, en als ik bij elke abo een schermpje krijg, WIL ik het niet eens meer verwijderen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Cresta schreef:
    Tegen. Ik verwijder altijd de goede, omdat ik nog nakijk welke ik verwijder.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.