• Ja, je weet wel, neutrino's in Italië... x)

    Stel nou dat er écht een tijdmachine werd uitgevonden, naar welk moment zou jij terug gaan?

    Ik zou terug gaan naar vorige week woensdag en nog meer dansen bij The Baseballs. (':


    Felix

    gewoon in de tijd met stammen etc, lekker ver terug. Geen hw, geen school, geen problemen, gewoon overleven :3 dus zo'n 10000 jaar terug.

    maar ik zou niet weg willen, ik ga m'n vrienden dan teveel missen.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Op dit moment nergens heen. Nou ja misschien afgelopen jaar en mijn jaar beter doen. Maar voor de rest ben ik overig best gelukkig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil niet terug in de tijd, alles is gebeurd en daar kan je niets aan doen, om het dan te veranderen.. is zo raar. Dus ik wil wel gewoon hier blijven. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Maar als die tijdmachine echt wordt uitgevonden, zouden we dat dan niet al lang weten?


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Voor zou mijn beste vriendin, ik mis die tijden van vroeger met haar.
    OF ik zou doodgraag terug willen naar 5 Juli van dit jaar, het Bruno Mars concert :9~

    Maar eigenlijk blijf ik liever in deze tijd. De tijd die ik nu beleef is de beste in jaren. Ik heb me nooit zo blij gevoeld als dat ik de laatste dagen doe.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als ik denk aan al die dagen,
    dat ik mij zo heb misdragen.
    Dan denk ik,
    had ik maar een tijdmachine tijdmachine.
    Maar die heb ik niet,
    Dus zal ik mij gedragen,
    En zal ik blijven sparen,
    Sparen voor een tijdmachine.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou helemaal terug naar het begin van de vakantie gaan, en mijn oren dichthouden voor alle dingen die er werden gezegd. Betere keuzes gemaakt hebben, en me niets hebben aangetrokken van conversaties tussen families.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Schneider schreef:
    Als ik denk aan al die dagen,
    dat ik mij zo heb misdragen.
    Dan denk ik,
    had ik maar een tijdmachine tijdmachine.
    Maar die heb ik niet,
    Dus zal ik mij gedragen,
    En zal ik blijven sparen,
    Sparen voor een tijdmachine.

    Die wou ik al posten toen ik dit topic zag, dat liedje D: goddamnit nu heb ik dat weer in m'n hoofd.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    5 oktober 2011 <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Terug gaan naar mijn basisschool-tijd en alle problemen herstellen


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    azra in elkaar slaan


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Ik zou terug gaan naar het moment op de avond na de vakantie dat ik in center parcs ben geweest en mijn laptop ragend dicht sloeg en vergat dat er een USB stick tussen zat. ;_;

    :$:$
    Trug spoelen naar deze zomervakantie, want toen was ik was ik zegmaar niet zo aardig tegen een jongen die ik eigenlijk leuk vind en ik zou nu willen dat ik dat wel had gedaan. Alleen op dat moment, ik was ff met iets anders bezig en hij bleef maar zeuren om aandacht, en toen heb ik gezegd dat hij ff weg moest gaan en dat heeft hij helaas iets te letterlijk genomen. En nu denk ik de hele tijd, als ik hm nou gwn aandacht had gegeven en waar ik mee bezig was ff weg deed, dan...
    :$:$


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Baskuh schreef:
    Ik wil niet terug in de tijd, alles is gebeurd en daar kan je niets aan doen, om het dan te veranderen.. is zo raar. Dus ik wil wel gewoon hier blijven. :'D

    Ik zeg ook niet dat je iets moet veranderen. Ik wil niets veranderen aan woensdagavond, ik wil gewoon dat het gevoel nooit weggaat. (x


    Felix

    23 september.


    Big girls cry when their hearts are breaking