• Kijk de jongen waar ik verliefd op ben stuurt wat naar mijn vriendin maar hij doet alsof hij ook verliefd is op mij! Kijk dit stuurt ie nara mijn vriendin:
    jhoaa.. ^^!
    maar jullie denken echt datk met haar wil enzzo. maar dat is helemaal niet soww..,,

    xxo.

    Dan stuur ik hem dit:

    Hi,<3

    Nogmaals sorry van vrijdag he dat ik met zo een grote boog om je heen liep. Het was niet de bedoeling om je te negeren ofzo. En zeker niet om je te ontlopen. Het spijt me echt!:$ En hoe gaat het?

    xox <3 *hugs*

    Dit krijg ik terug:
    goedheurrszz, mj?
    het maakt me helemaal niks uit ofsoo. n_n

    xxo, <3

    Ik stuur dit terug:
    Met mij is het ook goed heb het alleen ijskoud! |:
    Gelukkig dat je het niet erg vind want ik voelde me er best wel kut over. n_n

    xox <3 *hugs*

    Dit krijg ik terug:

    hoi cuteface. C:
    dat is ook nergens voor nodig. ;D
    maark begryp het wel. maar et is nergens voor nodig.xd

    xxo, <"33

    Dit stuurde ik toen weer;
    Haha okay want echt normaal ben ik niet zo 'verwaant' XD Cuteface leuke naam nu moet ik ook wat voor jou bedenken ! Omg ik heb het echt koud n_n

    xox <3 *hugs*

    En toen stuurde hij dit terug:
    ik kom wel bij je om je op te warmen. n_n

    Dus nu snap ik officieel niks meer van Jongens wat vind hij nou van me? HELP! |:

    xox <3 *hugs*


    I do not hook up.

    Ik denk dat ie je wel leuk vind.Maar als je het zeker wilt weten moet je vooral letten op:

    1.Kijkt hij veel naar je.
    2.Zit hij vaak naast je of dicht in de buurt.
    3.Hoe hij naar je kijkt als je bijv.met hem praat.
    4.Gaan jullie veel met elkaar om.

    Mischien lukt het dan als je daar extra op let.;)
    (en ja,jongens zijn gewoon raar.Dat is een feit).xD

    xx(K)

    Thank you!<23


    I do not hook up.

    Jongens zijn gewoon raar. Ik kan er zelf ook nooit aan uit ^^


    Tanya is de beste.

    Volgens mij is ie te verlegen om toe te geven dat ie op je is. maar kan het mis hebben.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Volgens mij is ie te verlegen om toe te geven dat ie op je is. maar kan het mis hebben.

    Maar okay het is wel raar tegen mij zegt ie altijd"Omg jij bent echt fucking cute. Hij noemt me Cuteface en wil me warm maken. n_n En dan ontkent ie het? o.O


    I do not hook up.

    Zo, ik snap jongens een klein beetje, maar niet alle jongens, en ik weet ook niet hoe die jongen van jou in elkaar zit:3. Ik ga mijn best doen om je te helpen.=x Er zijn volgens mij twee opties.

    1. De meeste jongens willen hun gevoelens verbergen. Dus aan de ene kant willen ze je wel laten zien dat ze je leuk vinden, maar ze willen niet dat de halve wereldbevolking het weet. Zo heb ik vriendjes gehad die tegen me zeggen dat ik het geheim moet houden, waarom, weet ik niet.¬¬ Optie 1 gaat dus over dat hij je degelijk leuk vindt, maar dit op een of andere manier niet aan andere mensen wil laten zien.
    2. Sommige jongens die houden ervan om zo met meisjes om te gaan. Ze kunnen dan aan hun vrienden laten zien hoe stoer ze zijn, en zeggen dat ze een meisje 'aan de haak' hebben geslagen. Ondertussen is dit ook zo met andere meisjes. Bij mij was er ook een keer dit geval. Wat bleek, hij deed hetzelfde met nog 2 andere meisjes. Hierbij zou ik uitzoeken of hij dit alleen met jou doet, en vaak bij zijn vrienden 'stiekem' praat en dan af en toe naar jou kijkt. Optie twee gaat er dus over dat de jongen maar een spelletje met je speelt.

    xoxo Madena, liebedich!<3


    ok

    Sorry schat, maar ik heb zelf echt hulp nodig met jongens. Misschien dat je een beste vriend kunt nemen uit de boys-side die je kan helpen? Heb er een tijdje een gehad en dat was een van de gelukkigste periodes uit mijn leven.


    History is not hatred.

    3. Nog één tip, probeer er achter te komen of die jongen op dit moment verliefd is op iemand anders. Als dat zo is, dan weetje dat hij hoogstwaarschijnlijk niet op jou valt. Is het niet zo, heb je meer kans.:'D

    4. Ja, nog een tip ¬¬' Als de jongen een broertje ofzo heeft, probeer met die broertje in contact te komen ofzo. Of met zijn beste maatje. Misschien kun je een keer met hem wat afspreken, samen naar de bios ofzo? Wat ik heb gedaan, was met zijn allen naar de bioscoop gaan, met die ene jongen erbij. Alleen met die jongen gaan, is wat te opvallend. Tenzij jij dat niet vindt, natuurlijk. Je kan bijvoorbeeld afspreken om een keer met zijn allen naar het zwembad ofzo te gaan.:'D

    Nogmaals, succes!<3


    ok

    'God' had echt een off-day toen hij jongens bedacht ofzo :Y)
    Marin heeft geen raad o.o


    Mew <3

    mss wil hij het niet toegeven aan je vriendin ofwle houd hij je aan het lijntje

    Ik heb geen iedee, wat hij van je vind!
    Het ziet eruit als een spelletje :S
    Ik snap zelf ook niks van jongens.. Maar Ik zou het heel idioot vinden als hij zo over mij zou praten tegen mijn vriendinnen en tegen mij wat anders zeggen! als hij een spelletje aan het spelen is geeft hij je valse hoop!

    en misschien is hij ook wel idd verlegen!
    Xx Flowers

    hijs verlegen...
    zo zijn heel veel jongens. Dan kijken ze de hele tijd naar me en dan krijg ik te horen dat ze me leuk vinden en als ik dan tegen ze praat rennen ze uit schaamte weg ¬¬"

    volgens mij is hij een dikke player

    hij zit in de puberteit,
    hij weet gwn niet wat hij wilt.

    Vaaggg ¬¬''