• vinden jullie ook dat er net zoals bij TH een filter moet komen voor die groepen

    persoonlijk vind ik van wel omdat ik series-SA's over die bands niet graag maak

    zou wel handig zijn niet????


    sorry als hier al een topic over is!

    jaah dat vindt ik ook!!

    [Mijn mening heá]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    vind ik wel!!
    het is wel wat minder met jb,kp en cb enzo dan met tokio hotel maar ik vind het een goed idee!!


    AAP

    Ik heb het ook niet zo voor die bands maar ik negeer het gewoon dus voor mij is het niet nodig

    maar wat heb je dan nog voor quize over .. ?


    Because Nobody Love's

    jaa ik ben het er helemaal mee eens;)

    maar wat heb je dan nog voor quize over .. ?


    het is gwn een feit van wie niet graag series over vb CB maakt dat die gwn op filter van CB kan duwen er komen dan wel nog andere series ovr andere bands aan bod

    (...)

    het is gwn een feit van wie niet graag series over vb CB maakt dat die gwn op filter van CB kan duwen er komen dan wel nog andere series ovr andere bands aan bod
    ja.
    inderdaad. x'D


    AAP

    (...)ja.
    inderdaad. x'D


    you get it ;)

    Ik vind het overdreven, er zijn lang zoveel JB en CB quizzen niet, dus last heb je er ook niet van.


    blame the bully.

    Ik vind het overdreven, er zijn lang zoveel JB en CB quizzen niet, dus last heb je er ook niet van.


    jij mss niet maar anderen wel ;)

    Ten eerste: Vind ik geeeen reet aan, aan CB, KP enzo =D
    Ten tweede: vind ik het een goed idee =D


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    GOED IDEE!!

    ja goed idee:D das wle handig:D alleen njaa ik vind neit dat mense kunne seggend at geen goed ide eis o.O h filter is er ook, trek gelijke lijnen. niet de ene wle de ander neit, snap?

    goed idee ik vind het goed want ja TH kan ook soms vervelen (soms heb je gewoon geen zin in ze)


    everyday is a step higher to the end of the world.

    ik vind het geen goed idee want er zijn zowat 100.0000 quizen over th en van kp cb en jb zijn er niet zoveel en die filter zorgt er voor dat je er niet zoveel van ziet ik vind kp en jb ook stom maar ik vind het een slecht idee