• Tja, de titel zegt het al.
    Ook graag niets anders dan HP omdat ik alleen zin heb om HP te lezen.
    Ik vind alles goed zolang er maar een goede interpunctie in zit, dat vind ik het beste lezen.
    En graag ook geen Drarry, dat vind ik niet echt leuk.

    So drop your story and I read it! <3

    XxX

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 9:58 ]


    We sing because we can't speak anymore.

    Ik heb er twee, maar één is gepauzeerd...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben bezig met ééntje te schrijven, maar hij staat nog niet op Q. Zal ik je waarschuwen als hij er is?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb een 3-shot geschreven, Amortentia. Kort maar krachtig, zullen we maar zeggen? (x
    (Het gaat niet over iemand die Amortentia drinkt, het gaat eigenlijk gewoon over Hermelien.)


    Felix

    Ik schrijf er vier tegenlijk, neem er eens een kijkje zou ik zeggen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    We are Forever (Hogwarts)

    Iedereen heeft lief. Zo ook de beruchte weerwolf Fenrir Greyback. Maar wanneer hij een heks verkracht die tevens een wolf faunaat is, creëren zij een afschuwelijk monster. Fenrir doodt in een woede uitbarsting de vrouw, maar het kind moet blijven leven van The Dark Lord. Want welke duistere tovenaar wilt er nou niet een wapen dat er zo beeldschoon en onschuldig uitziet, terwijl het zonder aarzeling kan doden?


    Happy Birthday my Potter!

    http://www.quizlet.nl/stories/65296/the-first-time-i-saw-you-fred-weasley/
    Fred weasley story xD

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 12:34 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    http://www.quizlet.nl/stories/64229/taking-chances--george-weasley/
    Mijn George Weasley story


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Ik heb er een heleboel, zowel afgelopen als lopend. Ik kopieer de links even van mijn schrijvers ID. :'D

    Beëindigd
          x The Potters (Harry Potter volgende generatie fanfic, 220 hoofdstukken.)
          x They kept saying he was gone - George Weasley (Harry Potter fanfic over George Wemel als Fred dood is, 4-shot.)
          x Luna, I want to take you to the moon. (HP fanfiction over Marcel en Loena. Dit is het eerste verhaal waarbij ik me opzettelijk niet aan JKR's versie heb gehouden, ghehe. ^^ 16 hoofdstukken.)
          x Teachers, Slytherins & other Criminals (HP volgende generatie fanfic over een docente op Zweinstein, 50 hoofdstukken.)

    Lopend
          x The Eyes of a Snake [Slytherin] (Nog een HP volgende generatie fanfic, minstens 1 nieuw deel per week van 500 tot 700 woorden.)
          x We are all prisoners. - Draco Malfoy (HP fanfic over Jane en Astoria die beiden met hun eigen problemen worstelen en de manier waarop Draco in hun compleet verschillende levens komt, minstens 1 nieuw deel per week van 400 tot 600 woorden)
          x Humans, Werewolves & other Monsters (Vervolg op Teachers, Slytherins & other Criminals, minstens 1 nieuw deel per week van 300 tot 600 woorden.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.

    #Nederlandstalig
    #momenteel bijna 40 hoofdstukken
    #abo=altijd welkom

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 11:55 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.



    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    De hoofdstukken zijn rond de 600 woorden met elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag een upload.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn HP fanfic:
    http://www.quizlet.nl/stories/53201/past-or-present-hp-fanfic/
    (Het is geen DM lovestory, zoals iemand een keer dacht. Ik mag die klojo dus echt niet)


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Je moet a Loser like me van Everdeen lezen, the best! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Raindrops [Lily Luna Potter]




    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven samen de gekste dingen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school, Scorpius Malfoy, de jongen die ze absoluut niet uit kan staan is blijven zitten en haar vriendje Aiden gedraagt zich vreemd.




    Love isn't perfect [A Sirius Black story]




    Sirius komt eindelijk het meisje van zijn dromen tegen. Ze is perfect en met haar is hij gelukkiger dan wanneer dan ook. Maar is Winter wel juist voor hem? Is ze wel wie ze zegt dat ze is?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik zou zeggen kijk op het account van Pemberley
    Ik heb er ook een :3

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 21:57 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."


    Angelique is het enige meisje in haar grote familie. Ze heeft vier oudere broers en drie jongere. Ondanks dat ze erg opvalt als enige meisje, krijgt ze totaal geen aandacht. Sterker nog, haar broers gaan altijd voor. Zijzelf moet alle rot klusjes doen. In deze grote familie word ze al snel gezien als uitschot. Als ze naar Zweinstein gaat, verandert dat echter haar hele leven.