• dit gaat raar overkomen xD
    maar ik verdenk mijn lerares frans ervan een vampier te zijn x'D !!! vorige vrijdag was het zo'n mooi weertje en alle ramen moesten dicht en alle gordijnen moesten toe o.O
    kinda strange xD xD twilightfans know what i mean ;) Die van Frans durft NIET in de zon te komen xD
    hebben jullie ook zo'n leraren met rare trekjes xD ??


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja,het is blond,oud,klein,het zaagt (:
    of ik heb een leerkracht die in een hoek ga beginne roepe en freake wanneer zei een grasmaaier ziet

    Mijn lerares Frans is super hip^^
    Maar mijn lerares ANW is er heilig van overtuigd dat iedereen net zo gelovig is als zijzelf... dat vind ik weird.


    I am an idiot, I move.

    Ja,het is blond,oud,klein,het zaagt (:
    of ik heb een leerkracht die in een hoek ga beginne roepe en freake wanneer zei een grasmaaier ziet

    grasmaaier fobie xD ?!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ze kan tog zonne allergie hebben?
    aan de andere kant..vampieren bestaan echt!!!
    *kijk naar vincent...*
    eeeeechte vampier..*kuch kuch*


    Love makes you feel perfect :D

    Ja,het is blond,oud,klein,het zaagt (:
    of ik heb een leerkracht die in een hoek ga beginne roepe en freake wanneer zei een grasmaaier ziet

    Misschien had zij/hij toen ze een kind was,wel een traumatische ervaring gehad met een grasmaaier.Dat zij/hij misschien terwijl zij/hij in de tuin aan 't spelen was,Zijn/Haar moeder met een grasmaaier over Haar/zijn kop heen ging,waardoor het haar eraf lag? :Y)

    -Ja ik heb best wel fantasie?-

    Mijn leekracht Frans heeft een heel jaar vakantie genomen omdat ze problemen had mt dr zwangerschap. Nu hebben we een vervangster. (Stoom)Boost. Ze draagt geen BH. Je kan altijd overduidelijk dr tepels zien (cat)

    Mijn leekracht Frans heeft een heel jaar vakantie genomen omdat ze problemen had mt dr zwangerschap. Nu hebben we een vervangster. (Stoom)Boost. Ze draagt geen BH. Je kan altijd overduidelijk dr tepels zien (cat)
    ieeuw xD wij hebben ook zo'n vervangster voor nederlands en zij draagt 1 echt horloge en 1 stoffen horloge ... nu vroegen wij laatst aan haar hoe laat het was en ze keek op har stoffen horloge en zei dat haar horloge stilstond xD like OMG xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    bijna alle leerkrachten hebben rare trekjes x'D


    You're a star in heaven.

    Mijn leekracht Frans heeft een heel jaar vakantie genomen omdat ze problemen had mt dr zwangerschap. Nu hebben we een vervangster. (Stoom)Boost. Ze draagt geen BH. Je kan altijd overduidelijk dr tepels zien (cat)

    Iewl, de mijne van LO is zo. Ze heeft al van die grote kanjers en draagt dan nog zo'n grote opovulling. En ik weet niet hoe dat komt maar die tepels steken nog uit! oO [Ofwel hangen er aan die bh's neptepels]


    You'll never dream alone. <3

    Ach,Mijn Docent frans is nu ook voor een paar weken afwezig denk ik,omdat haar man erstig ziek is.

    (...)
    Misschien had zij/hij toen ze een kind was,wel een traumatische ervaring gehad met een grasmaaier.Dat zij/hij misschien terwijl zij/hij in de tuin aan 't spelen was,Zijn/Haar moeder met een grasmaaier over Haar/zijn kop heen ging,waardoor het haar eraf lag? :Y)

    -Ja ik heb best wel fantasie?-

    duno(:
    maar ze is ook raar wanneer je naar de directeur moet omdat je 'demonen' ziet (: