• Ik weet dat ik niet perfect ben. Ik heb fouten gemaakt in mijn leven en ik heb er ook van geleerd. Tot op de dag van vandaag maak ik nog steeds fouten, en ik zal er toch wéér van leren. Ik begrijp alleen niet waarom sommigen altijd vooroordelen hebben. Nee, ik ben niet perfect. Ik ben een halfbloed en ik heb geen blond haar. Maakt dit mij meteen slecht?


    We accept the love we think we deserve.

    vampgirly schreef:
    Iedereen wil je altijd naar beneden halen, omdat ze zelf niets voorstellen.
    Je moet gewoon van je afbijten, altijd een tegenantwoord hebben en niet tonen dat ze je kwetsen als ze zo'n dingen zeggen of doen.
    Sterkte girl, (Y)
    Kheb ook veel vriendinnen die door de 'populaire mensen' zot hard gepest worden, ma alsk er mij mee bemoei:@(A):D(6)(duivel)


    Firm believer of all that is magic

    Uneventful schreef:
    I know how you feel. Gewoon een middelvinger in de lucht en je neus omhoog, laat die mensen maar denken wat ze willen. Maar voel je nooit onzeker omdat één van die bitches je heeft verteld dat je lelijk bent of lager dan zij. En deel die nodige klappen uit.


    Klappen moet je sowieso níet gaan uitdelen. Daar krijg je alleen maar meer problemen van.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.