• Zijn er op Quizlet nog eigenlijk goede schrijvers die bijvoorbeeld Twilight schrijven?

    Ik merk dat de schrijvers van verschillende fandoms opeens aardig lastig te vinden zijn, zo zoek ik een goede co-auteur voor Twilight story's, maar deze zijn enorm moeilijk te vinden. Eveneens zijn Perciver schrijvers lastig te vinden, maar tja dat is een mini-ship uit het Harry Potter fandom, dus dat vind ik zo vreemd nog niet.^^
    Ik vind het onderhand wel jammer dat One Direction e.d alle andere fandoms zo verdrijven. In het begin vond ik het wel leuk, maar nu heb ik amper nog leuke verhalen om te lezen.=')

    Wat vinden jullie hiervan? En weet of ben jij iemand die graag met mij een twilight verhaal wilt schrijven? Laat me dan wat weten!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Volgens mij ben ik superslecht in samen schrijven omdat ik ORPG's zo gewend ben ondertussen, haha, maar Twilight vind ik niet zo erg om te schrijven, zolang Bella er niet in voorkomt.

    Het is lastig, maar je moet goed zoeken en de profielen in de gaten houden waarvan je weet dat ze andere dingen schrijven. Zoals Square, maar die heb je vast allemaal al gelezen, of Scorpion die erg veel verschillende fanfics schrijft. Verder ben ik niet zo op de hoogte van fanfics op Q, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij ben ik superslecht in samen schrijven omdat ik ORPG's zo gewend ben ondertussen, haha, maar Twilight vind ik niet zo erg om te schrijven, zolang Bella er niet in voorkomt.

    Het is lastig, maar je moet goed zoeken en de profielen in de gaten houden waarvan je weet dat ze andere dingen schrijven. Zoals Square, maar die heb je vast allemaal al gelezen, of Scorpion die erg veel verschillende fanfics schrijft. Verder ben ik niet zo op de hoogte van fanfics op Q, haha.


    Wel ik ben van orpgen op een andere site overgestapt op schrijven hier op Quizlet. Op een begeven moment werden mijn orpg stukjes namelijk 500-800 woorden en dat is genoeg om een hoofdstuk te vullen hier op Quizlet.='D

    Ja, de meeste van Squares verhalen heb ik al gelezen inderdaad.='D En wat Scorpion betreft: ik ben niet zo van lotr enzo.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wel ik ben van orpgen op een andere site overgestapt op schrijven hier op Quizlet. Op een begeven moment werden mijn orpg stukjes namelijk 500-800 woorden en dat is genoeg om een hoofdstuk te vullen hier op Quizlet.='D

    Ja, de meeste van Squares verhalen heb ik al gelezen inderdaad.='D En wat Scorpion betreft: ik ben niet zo van lotr enzo.x)


    Haha, dat is inderdaad genoeg, ja!

    Oh, maar ze schrijft ook Harry Potter, Marvel en Hunger Games.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, dat is inderdaad genoeg, ja!

    Oh, maar ze schrijft ook Harry Potter, Marvel en Hunger Games.


    Dat dacht ik toch.:Y)

    Hmm ik zag een Harry Potter verhaal, maar geen hunger games, dan moet ik maar terug op speurtocht.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 11:02 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik mis de twilight stories echt. Ik kan bijna geen leuke meer vinden. Een verhaal er over schrijven lijkt mij leuk aangezien dat al lang geleden is dat ik geschreven heb over twilight.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wiarda schrijft ook Perciver (: Ik schrijf zelf ook HP-fanfic. Twilight is best leuk, maar ik heb de boeken nooit gelezen dus ik denk niet dat je dan iets aan mij hebt? :P

    En verder... weet ik dat zowel Bladgoud als Oakenshield een HP-fanfic hebben, maar schrijvers van Twilight of andere fanficties kan ik zo niet bedenken :P.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ChandlerBing schreef:
    Wiarda schrijft ook Perciver (: Ik schrijf zelf ook HP-fanfic. Twilight is best leuk, maar ik heb de boeken nooit gelezen dus ik denk niet dat je dan iets aan mij hebt? :P

    En verder... weet ik dat zowel Bladgoud als Oakenshield een HP-fanfic hebben, maar schrijvers van Twilight of andere fanficties kan ik zo niet bedenken :P.


    Wiarda schrijft inderdaad Perciver, maar eh.....ik heb een weirdo idee voor mpreg en dat schrijft ze volgens mij niet.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wiarda schrijft inderdaad Perciver, maar eh.....ik heb een weirdo idee voor mpreg en dat schrijft ze volgens mij niet.='D


    Wat voor weirdo idee, hahah? Je maakt me nu nieuwsgierig.

    En wat is mpreg :$?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    JaceLightwood schreef:
    Ik mis de twilight stories echt. Ik kan bijna geen leuke meer vinden. Een verhaal er over schrijven lijkt mij leuk aangezien dat al lang geleden is dat ik geschreven heb over twilight.


    Maar hoe schrijf jij dan?='D Ik ben namelijk ook nog eens aardig eh.....kritisch.x) Het moet een beetje op elkaar aansluiten namelijk, anders is het vervelend voor de lezers.


    You were born original, don't die as a copy.

    ChandlerBing schreef:
    (...)

    Wat voor weirdo idee, hahah? Je maakt me nu nieuwsgierig.

    En wat is mpreg :$?


    Mpreg = male pregnancy. Dat lijkt me weird genoeg.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Mpreg = male pregnancy. Dat lijkt me weird genoeg.=')


    Haha. Ja.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kanda is momenteel met een Twilight verhaal bezig.
    Klik.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat dacht ik toch.:Y)

    Hmm ik zag een Harry Potter verhaal, maar geen hunger games, dan moet ik maar terug op speurtocht.


    Ik heb inderdaad drie HP fanficties. (:
    Ooit was ik met iemand aan een HG fanfic begonnen maar dat werkte niet zo.

    Maar sorry, Twilight is niet zo mijn ding.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    (...)

    Ik heb inderdaad drie HP fanficties. (:
    Ooit was ik met iemand aan een HG fanfic begonnen maar dat werkte niet zo.

    Maar sorry, Twilight is niet zo mijn ding.


    Nou ja, ik vind Harry Potter ook wel leuk om te schrijven, graag zelfs....maar ik ben echt het rare ideeën kind en sommige van mijn ideeën, zoals mpreg vinden niet alle mensen even prettig.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha. Ik houd wel van rare ideeën. Maar mijn probleem is dat ik al actief aan tien verhalen schrijf terwijl ik binnenkort heel veel tijd ga kwijt zijn aan het herschrijven van mijn boek.


    Every villain is a hero in his own mind.