• Ik ben aan het oppassen en hoor nu de muziek van Festyland (dat is een festival in Noord-Brabant) En ik ben aan het uitzoeken wie er nu zingt. haha.

    Wat horen jullie op dit moment?


    <3

    Mijn muziek en mijn zusje die onder piano speelt. WTH, twee verdiepingen lager + muziek en ik kan het concert precies volgen. O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik hoor nu Jedward in mijn oordopjes, haha. &heel zachtjes het getyp van het toetsenbord. (:


    They were never in fact homeless

    Het liedje dat ik van mijn zus moest opzetten, het gepraat van mijn ouders in de keuken, de voetstappen van mijn zus op de trap (nu ondertussen boven) De keuken kasten die dicht slaan, getik van mijn toetsenbord en de auto's buiten


    "Ignite, my love. Ignite."

    De radio, maar welke zender het is weet ik niet, want mijn vriend zet steeds een andere zender op...


    Bad decisions make good stories.

    Voetbalcommentator op de televisie.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Best Thing I Never Had, cover - Kait Weston


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    3FM, ik ben mijn kamer aan het opruimen

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 13:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn muziek :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Russell Howard die een grap verteld. :Y)


    I can't even think straight.

    Mijn muziek:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Uneventful's gezeur. *dramatische huil.*


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    mijn getyp, de klok en mijn vaders ademhaling>_<
    zo stil is het nu bij ons!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Mijn zus zingt keihard, ik hoor buiten geboor van de buren en mijn toetsenbord ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het begin van de film Julius Caesar