• In dit topic had ik het al over een nogal vrij zwaar incident met jongens van mijn school. Jongen V, die een andere jongen bijna verwondde voor zijn leven (hij heeft héél veel geluk gehad dat hij niet lam is, dat zijn been wel nog gaat groeien en dat hij nog gaat kunnen stappen), werd gestraft door de school. Maar weet je wat zijn straf is? Twee dagen geschorst. Wtf man. Twee dagen geschorst door iemand zijn leven (bijna) te verzieken, meerdere flessen zware alcohol drinken op 14-jarige leeftijd, drugs dealen op school,... ._.

    1dq6fd7f86q864d6f4q6s4f%qjmdjqm Kutschool. D:


    Only losers can act the way you do

    Een jongen uit mijn klas van vorig jaar heeft ontelbaar fietsen gestolen van mensen op mijn school. En hij heeft een bejaarde bedreigd met een mes. Werd ie ook niet voor geschorst.

    Het nadenkvermogen van mensen op school ligt laag (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    is het gebeurd op school ? (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    is het gebeurd op school ? (cat)
    Nee. :x


    Only losers can act the way you do

    dan vind ik niet dat school daar nog maar iets mee te maken heeft en het recht heeft om hem te schorsen. Hij zou door zijn ouders moeten gestraft worden of de jongen zou hem moeten aanklagen. Maar ik vind dat school zich daar niet mee moet bemoeien ;x


    We're hiding behind skin that's too tough

    Zo raar!

    Op mijn school zoudie voor eeuwig geschorst zijn. Ze schorsten bij ons al iemand een maand(hij had scheerschuim in iemands rugzak gespoten).


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Amai u school is soft! O.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    2 dagen?
    Daar heb ik geen woorden voor.
    Ik sluit me aan bij dit: "1dq6fd7f86q864d6f4q6s4f%qjmdjqm"


    wth.

    Ohmygaskarth schreef:
    dan vind ik niet dat school daar nog maar iets mee te maken heeft en het recht heeft om hem te schorsen. Hij zou door zijn ouders moeten gestraft worden of de jongen zou hem moeten aanklagen. Maar ik vind dat school zich daar niet mee moet bemoeien ;x
    School heeft ook een opvoedende taak en ik vind dat ze wel moeten maatregelen treffen. Die jongen heeft een andere jongen van mijn school voor bijna zijn leven verminkt én hij dealt drugs op school.


    Only losers can act the way you do

    Heatherfield schreef:
    Het nadenkvermogen van mensen op school ligt laag (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Springfield schreef:
    Amai u school is soft! O.o
    Normaal zijn ze teringstreng, serieus. Als iemand je vraagt waar je op school zit, reageren ze altijd: 'Die strenge school?' Ze schorsten eens iemand een dag omdat hij op schooluitstap met zijn voeten in de zee ging terwijl ze hadden gezegd dat het niet mocht. En nu schorsen ze iemand die zoiets vreselijk heeft gedaan maar 1 dag meer. D:


    Only losers can act the way you do

    Sailor schreef:
    (...)School heeft ook een opvoedende taak en ik vind dat ze wel moeten maatregelen treffen. Die jongen heeft een andere jongen van mijn school voor bijna zijn leven verminkt én hij dealt drugs op school.


    O_O Weet de school dat? En daar schorsen ze hem niet voor?!
    Dat is écht raar!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Sailor schreef:
    (...)Normaal zijn ze teringstreng, serieus. Als iemand je vraagt waar je op school zit, reageren ze altijd: 'Die strenge school?' Ze schorsten eens iemand een dag omdat hij op schooluitstap met zijn voeten in de zee ging terwijl ze hadden gezegd dat het niet mocht. En nu schorsen ze iemand die zoiets vreselijk heeft gedaan maar 1 dag meer. D:


    jezus, dat is echt zó slecht van jouw school! Ik zou zo'n jongen van school trappen. Meteen.


    It's time to be happy again.

    Sailor schreef:
    (...)School heeft ook een opvoedende taak en ik vind dat ze wel moeten maatregelen treffen. Die jongen heeft een andere jongen van mijn school voor bijna zijn leven verminkt én hij dealt drugs op school.


    Wel dat is jou mening (': als die dingen gebeuren op school vind ik dat ze gerust maatregelen mogen trekken. Ik vind dat school enkel rekening moet houden met de dingen die op school gebeuren of in een straal van 500m rond school gebeuren. Hierbij zijn ze niet betrokken bij wat er gebeurt is en dan vind ik dat de ouders van de verminkte jongen hem moeten aanklagen,aangeven bij de politie of maatregelen treffen met de ouders. In het geval dat hij drugs dealt op school vind ik wel dat ze hem, maar dan enkel voor dat deel, mogen schorsen. Dit is mijn mening (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)

    Wel dat is jou mening (': als die dingen gebeuren op school vind ik dat ze gerust maatregelen mogen trekken. Ik vind dat school enkel rekening moet houden met de dingen die op school gebeuren of in een straal van 500m rond school gebeuren. Hierbij zijn ze niet betrokken bij wat er gebeurt is en dan vind ik dat de ouders van de verminkte jongen hem moeten aanklagen,aangeven bij de politie of maatregelen treffen met de ouders. In het geval dat hij drugs dealt op school vind ik wel dat ze hem, maar dan enkel voor dat deel, mogen schorsen. Dit is mijn mening (':
    Het gebeurde in een straal van nog geen 50 m van school. :'D


    Only losers can act the way you do

    Sailor schreef:
    (...)Het gebeurde in een straal van nog geen 50 m van school. :'D

    Dan vind ik inderdaad dat hij geschorst mag worden & wel wat langer.


    We're hiding behind skin that's too tough