• Wil ik vragen of iemand een cover voor mij wil maken :Y)

    Het verhaal gaat over Adele (nee, geen fanfiction) die op een dag wakker word in het ziekenhuis waarnaar alles drastisch verandert. Haar ogen zijn verbrand, ze is verminkt. Vanaf dat moment stelt haar moeder zich geweldadig op tegenover haar, zij zelf was enkel tijdelijk in shock en wist zichzelf er bovenop te krijgen. Maar de strijd met de mensen om haar heen is nog maar net begonnen. 'Ik ben weldegelijk mooi, je ziet het alleen niet meer van buiten. Maar dat maakt mij vanbinnen enkel specialer als je me leert kennen.'

    Eisen? Ik wil het een beetje misterieus hebben, het moet niet te veel van het verhaal verklappen, een simpele sierlijke cover zie ik liever als een mengeling van tienduizend foto's die je een beetje transparant hebt gemaakt. De titel is 'Beautiful, from pain.' Die zou ik er graag op zien in een neutrale kleur, als grijs, zwart of wit, zie maar wat er bij past. Eventuele quotes mogen ook, eigenlijk mag alles. Ik heb een suggestie voor een plaatje, maar voel je niet verplicht die er in te gebruiken, als je een beter idee hebt, werk het gewoon uit.



    Is er iemand die zich wil wagen en de strijd aan wil gaan met mijn kieskeurigheid, net zoals Adele de strijd aan gaat me de wereld, om te bewijzen dat zij/jij weldegelijk prachtige dingen kunt creeëren? <3


    Het is niet meer nodig, iedereen bedankt, het verhaal is inmiddels begonnen. Hieronder volgt de officiele beschrijving en link.

    Beautiful, from pain.


    Mijn ogen, verbrand.
    Ik keek uit op een witte zaal, de hemel? Nee, het ziekenhuis.
    Er werd zo veel voor me verzwegen, het enige wat ik recht in de ogen mocht kijken, was ikzelf.
    De hardste waarheid die ik maar kon bedenken.

    'Ik heb het ongeluk overleefd en ben niet blind, maar de rest lijkt het tweede deel van het ongeluk te hebben gekregen.
    Ze zien me niet meer.'

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 14:27 ]


    Let it come and let it be

    Sorry, ik kan geen goede covers maken.

    Maar het verhaal wil ik wel lezen. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    Sorry, ik kan geen goede covers maken.

    Maar het verhaal wil ik wel lezen. :]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Lijkt een beetje een idee waar ik nog mee bezig ben, maar het lijkt me wel mooi (: Maar sorry, ik ben niet zo goed in covers. Of eigenlijk ben ik altijd te lui om daar heel veel tijd aan te besteden, ook voor mezelf, haha.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dinaggo schreef:
    Sorry, ik kan geen goede covers maken.

    Maar het verhaal wil ik wel lezen. :]


    Alis volat propriis.

    ik ga het voor je proberen, maar ik weet niet of het lukt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lancelot schreef:
    Lijkt een beetje een idee waar ik nog mee bezig ben, maar het lijkt me wel mooi (: Maar sorry, ik ben niet zo goed in covers. Of eigenlijk ben ik altijd te lui om daar heel veel tijd aan te besteden, ook voor mezelf, haha.

    Waar gaat die van jou over? :9~


    Let it come and let it be

    Edhelia schreef:
    ik ga het voor je proberen, maar ik weet niet of het lukt

    Dankjewel lief :3


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Waar gaat die van jou over? :9~


    Deze.

    Maar daar wilde ik eerst heel veel aan geschreven hebben voordat ik hem op Q. zet, want ik ken mezelf, dan duurt het veel te lang voor er nieuwe delen komen (cat) En ik ben er ook nog niet zeker van of ik 'm wel op Q. zet, want misschien wil ik er wel meer mee (: In ieder geval herinnerde het thema van je verhaal me aan die van mezelf ^^

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 15:54 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Deze.

    Maar daar wilde ik eerst heel veel aan geschreven hebben voordat ik hem op Q. zet, want ik ken mezelf, dan duurt het veel te lang voor er nieuwe delen komen (cat) En ik ben er ook nog niet zeker van of ik 'm wel op Q. zet, want misschien wil ik er wel meer mee (: In ieder geval herinnerde het thema van je verhaal me aan die van mezelf ^^

    Oh, dat idee is ook prachtig! Ik wilde zelf eerst sowieso tot de 5000 woorden gaan en nu pas zie ik, hoe veel fijner het schrijft als nog niemand het leest. Ik kan dingen tien keer overlezen en het geeft een veel beter resultaat, hoewel ik nu dus extra sta te trappelen om het online te zetten gezien ik er vrij trots op ben :')


    Let it come and let it be


    Als ik nog wat moet veranderen moet je het zeggen, misschien maak ik de letters zo nog wat groter
    Ik hoop dat je het mooi vindt, je mag het ook zeggen als je het niks vind

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 16:00 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik waag ook wel een poging, al ben ik er niet heel goed in. Je weet maar nooit.


    I can't even think straight.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Oh, dat idee is ook prachtig! Ik wilde zelf eerst sowieso tot de 5000 woorden gaan en nu pas zie ik, hoe veel fijner het schrijft als nog niemand het leest. Ik kan dingen tien keer overlezen en het geeft een veel beter resultaat, hoewel ik nu dus extra sta te trappelen om het online te zetten gezien ik er vrij trots op ben :')


    Thanks (: Ja, ik weet het, dan wil je het er inderdaad heel graag opzetten, maar ik weet van mezelf dat dat gewoon niet werkt, aangezien ik het altijd vrij druk heb en dan niet heel veel tijd heb om delen te schrijven en dan gewoon laks wordt. Bovendien kan ik het dan gewoon rustig aandoen en alles goed nakijken, als ik het nog niet online hoef te zettten en het wordt ook meer gelezen als je iedere week 1 à 2 delen plaatst. Dus ik moet mezelf inhouden en ga er niet weer intrappen, haha (nerd) Maar succes met je verhaal! (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Thanks (: Ja, ik weet het, dan wil je het er inderdaad heel graag opzetten, maar ik weet van mezelf dat dat gewoon niet werkt, aangezien ik het altijd vrij druk heb en dan niet heel veel tijd heb om delen te schrijven en dan gewoon laks wordt. Bovendien kan ik het dan gewoon rustig aandoen en alles goed nakijken, als ik het nog niet online hoef te zettten en het wordt ook meer gelezen als je iedere week 1 à 2 delen plaatst. Dus ik moet mezelf inhouden en ga er niet weer intrappen, haha (nerd) Maar succes met je verhaal! (:

    Precies ja :3 Ik zat eens 'Katie My beautiful Friends' te kijken en dat raakte me bestwel en op eens had ik een hele inleiding voor een verhaal in mijn hoofd :"D
    Maar jij ook heel veel succes met je verhaal, u can do it *O*


    Let it come and let it be

    Edhelia schreef:


    Als ik nog wat moet veranderen moet je het zeggen, misschien maak ik de letters zo nog wat groter
    Ik hoop dat je het mooi vindt, je mag het ook zeggen als je het niks vind

    Hij's héél mooi geworden, minimalistisch en geheimzinnig. Love it:3
    Achteraf zal ik een keuze maken, maar mocht dit de enige zijn, zou ik ook al héél blij zijn want hij is echt mooi! Dankjewel!


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Hij's héél mooi geworden, minimalistisch en geheimzinnig. Love it:3
    Achteraf zal ik een keuze maken, maar mocht dit de enige zijn, zou ik ook al héél blij zijn want hij is echt mooi! Dankjewel!

    Blij dat je er blij mee bent, het is mijn eerste cover ooit gemaakt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one