• zo mensen rollen voor mijn nieuwe serie ik heb dus een idee xDxD alleen nog geen titel en meedespelers xD

    t gaat over

    een meisje (ikkuh xD) die dus naar een familie feest moet maar dr ene kant van de familie hefd ze nog nooit gezien wegens ruzies tusse de 2families ze ontmoet daar iemand die ze wel ziet zitten en samen met dr vriendinnen proberen ze het weg te krijgen want jha iets beginnen met iemand van je familie gaat niet

    maar gaat dat lukken ?? of weerstaat ze niet aan hem ??? xD


    zo da was dus mijn gadacht nu heb ik dus nog rolle over eh xD

    de rolle

    °bill lover /bf van mij : mensen deze is al bezet door xSundance

    °gustav lover /bf van mij
    °georglover /bf van mij

    geintereseert ?? nouw vvul dan dit in



    °rol :
    °naam :
    °leeftijd:
    °likes
    °dislikes
    °hobbies:
    °styl :
    °texst :



    ° foto van iemand die je wilt zijn :

    ° waarom moet ik je deze rol geven ??

    ° mss een naam voor de serie ???? :




    mensen ik ga niet uit van wie eerst is krijgt de rol neej ik kijk na de texst welke texst me het meest aanstaat die rkijgt de rol dus denk niet als je bv al ieland voor bill ziet denk dan niet van neej ik kan die rol nie meer krijgen je kan altijd een poging wagen nou

    VEEL SUC6 xD

    xxx

    °rol : vriedin bill bf jou

    °naam : pamela

    °leeftijd: 18

    °likes tokio hotel en shopen

    °dislikes school

    °hobbies:tokio hotel luidsteren paardrijden en dansen

    °styl : emo

    °texst : hej ik pamela ik, 18 jaar en woon nog thuis bij mijn vader
    ik ben verslaaft aan tokio hotel('L)
    en ik vind het leuk om met mijn vriedinnen te shopen en naar de film gaan ;)
    ik ben supp romanties en ik ben een beetje verlegen en kan snel jalpoers zijn en kan ook af toe een biacht zijn maar ben ook heel lief,ik ben ook verslaaft aan dansen







    ° foto van iemand die je wilt zijn :http://img254.imageshack.us/my.php?image=rapink1z1ndanemoresimlepi9.jpg



    ° waarom moet ik je deze rol geven: om dat ik heel lief ben xD(a)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    °rol : °gustav lover /bf van mij en anders vriendin Georg en dan moet je de naam maar veranderen van Gustav naar Georg

    °naam : Cynthia

    °leeftijd: 20

    °likes: GUSTAV,muziek, vrienden

    °dislikes: mensen die ik haat

    °hobbies: Dromen van Gustav, meezingen met muziek

    °styl : scene

    °texst :
    Hoi, ik ben Cynthia.
    En ik ben 20 jaar oud/jong. Ik heb een/geen vriendje. Hij heet Gustav.
    Ik hou van hem en oowk van mijn vrienden. Mijn hobby's zijn meezingen met muziek en dromen van Gustav. Eigenlijk heb ik ni zoveel tijd want ik moet nog gaan afwassen.
    Van styl ben ik scene en het kan me niet schelen wat andere mensen ervan vinden.

    En nu zal ik jullie laten, ik moet nog afwassen.
    Salaaaaaaaat.







    ° foto van iemand die je wilt zijn : http://i252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/luvbmp.jpg



    ° waarom moet ik je deze rol geven ?? omdat je dan überlief bent ^-^



    ° mss een naam voor de serie ???? : staat bij uw ander topic

    hier i het plaatje op nieuw:P http://img254.imageshack.us/my.php?image=rapink1z1ndanemoresimlepi9.jpg


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Haha daar hoef k niet over te tobben xD

    °rol : °bill lover /bf van mij

    °naam : Isa

    °leeftijd: 17

    °likes: Lezen:P jouw vervelen xD TH luisteren shoppen

    °dislikes: Mensen die denken dat ze beter en alles zijn!

    °hobbies: Paardrijden

    °styl : Alles doorelkaar *noem het maar eigen stijl xD

    °texst : Nou ik ben Isabeau ben 17 jaar oud en woon ergens in Nederland xD *nou ja dat weet je*xD Ik ben helemaal gek van Bill en van paardrijden. Zelf schrijf k ook wel en k moet eerlijk zijn die keelsnoepjes zijn ongelooflijk lekker. Ik heb nu last van me keel dus k heb even gezeurt dat ik per se die snoepjes moet hebben dus tja jummie xD alleen ik had weer is pech want bij mij werkt er weer is geen leuke jongen (huil)(huil) maar ja die snoepjes werken wel xD ook vind k dat verhaal wat je wilt gaan schrijven best interessant dus ook al kom k er niet in mij heb je opzekers als leester schoonzussie (A)

    LOVE TOKIO HOTEL (yeah)






    ° foto van iemand die je wilt zijn :staat in me fotoboek *dus als je interesse hebt xD



    ° waarom moet ik je deze rol geven?? Mnou even denken xD omdat ik Je schoonzussie ben :P nee dies flauw (A) Ik weet het eigenlijk niet ik zou het wel leuk vinden om een rol in jouw quiz *op een eerlijke manier te scoren*



    ° mss een naam voor de serie ???? : Two family's and one love (of) Two family's against one love


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Ike Will!!



    °rol :
    °gustav lover /bf van mij
    °naam :
    Elle
    °leeftijd:
    18
    °likes
    Lolly's en Bubbelgum,, Muziek,, Muziek maken,, vrienden en nog veel mmeer :P
    °dislikes
    Insecten,, Clown,, vogels
    °hobbies:
    Gitaar spelen,, piano,, zingen,, Kikboxen en will heel graag leren drummen,,
    °styl :
    Gewoon Mezelf :'D En daar ben ik trots op :D
    °texst :
    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten.
    Dus ik moet jullie nu gaan verlaten, Xx Bye
    Komt zo ;)

    ° foto van iemand die je wilt zijn :
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    ° waarom moet ik je deze rol geven ??
    OMdat,, het me een eer zou lijken om in jou sirie te mogenspelen,, en ik je dan nog liefer vind [A]
    ° mss een naam voor de serie ???? :
    Nee,, Sorry,, zodra ik er een weet zeg ik het!


    Dunno ><