• Help! 7 oktober ben ik jarig en word ik 13... Maar ik weet niets om te vragen voor die dag! Alles wat ik wil gaat niet, is te duur, of is uitverkocht....
    Weet iemand wat leuks?


    You dare to gaze upon me?

    Hoe weet je nu al dat iets is uitverkocht? Je kunt het alsnog op je verlanglijstje zetten. Wie weet valt het nog wel te bestellen of ligt het ergens tussen nu en 7 oktober wel gewoon weer in de winkel. ^^

    En tja, als ik niets weet ga ik altijd voor boeken. :Y) Of misschien heb je een hobby waar je nog iets voor nodig hebt? Je zou ook iets nieuws kunnen proberen en bijvoorbeeld om spullen vragen om te beginnen met breien of bakken of origami vouwen, net wat jij leuk vindt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuke dingen om je kamer mee op te vrolijken, boeken, films, sieraden, geld, chocola/dingen die je lekker vindt, een bioscoopbon, waardebon voor een winkel waar je graag dingen koopt. Het zijn misschien geen bijzonder originele cadeaus, maar altijd leuk om te krijgen.

    Het klinkt misschien heel stom, maar als ik jou was zou ik gewoon geld vragen. Dan kun je sparen voor later, wanneer je iets echt wil hebben (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Square schreef:
    Hoe weet je nu al dat iets is uitverkocht? Je kunt het alsnog op je verlanglijstje zetten. Wie weet valt het nog wel te bestellen of ligt het ergens tussen nu en 7 oktober wel gewoon weer in de winkel. ^^

    En tja, als ik niets weet ga ik altijd voor boeken. :Y) Of misschien heb je een hobby waar je nog iets voor nodig hebt? Je zou ook iets nieuws kunnen proberen en bijvoorbeeld om spullen vragen om te beginnen met breien of bakken of origami vouwen, net wat jij leuk vindt.


    Nou ja, het was uitgekocht en het werd niet meer gemaakt.. Boehoe ;-;
    Maar bedankt voor de tips!


    You dare to gaze upon me?

    Blaeu schreef:
    Leuke dingen om je kamer mee op te vrolijken, boeken, films, sieraden, geld, chocola/dingen die je lekker vindt, een bioscoopbon, waardebon voor een winkel waar je graag dingen koopt. Het zijn misschien geen bijzonder originele cadeaus, maar altijd leuk om te krijgen.


    Dankjewel! (Ik kom nooit op dit soort dingen als iedereen me steeds aantikt en vraagt wat ik nou precies wil.... Dus bedankt!)


    You dare to gaze upon me?

    Akise schreef:
    Het klinkt misschien heel stom, maar als ik jou was zou ik gewoon geld vragen. Dan kun je sparen voor later, wanneer je iets echt wil hebben (:


    Ja precies, maar die optie kies ik als ik echt niets meer weet... Dankjewel!! X


    You dare to gaze upon me?

    Boeken doen het altijd goed bij mij! Of gewoon geld natuurlijk (A)
    Misschien dat je een hobby hebt en daar nog spullen van/voor wilt, iets leuks voor op je kamer, een dagje uit (bijvoorbeeld shoppen in de stad, naar een pretpark, de dierentuin of iets anders leuks), cadeaubonnen, parfum, nagellak, een concertkaartje.. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Je kunt mij vragen?


    You are my piece of paradise.

    TheGirlOnFire schreef:
    Je kunt mij vragen?


    Ze is al jarig geweest hoor, ondertussen.


    Your make-up is terrible

    Huh ik dacht al, 7 oktober is pas volgend jaar maar dit is een oud topic haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    :Y) Ik kreeg leuke dingen hoor schatties!


    You dare to gaze upon me?