• Hee,
    dus het idee: Holy fxck dude!
    Nao is populair in school, net als Seb. Vele mensen zouden hun het perfecte koppel vinden, en Seb is ook achter Nao aan. Maar wat de mensen niet weten is dat Nao in het geheim ook van Sebastien houd, maar ze gedraagd zich redelijk rot tegenover hem. Maar wat als ze op een dag van lichaam veranderen? Wat als dit niet meer goed komt?
    Rollen:

    Seb:
    BF's Seb (1 jongen, 1 meisje):
    BF's Nao (2 jongens [1 is gay ^-^], 1 meisje:
    Zusje Seb:
    Jaloers kind:

    Enkel naam, plaatje en tekstje. En met tekstje bedoel ik:
    - ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands), maar een paar Engelse woorden [/bitch, shit, fxck, ...] mogen er wel inkomen
    - 10 regels. Niet minder
    - Naam, leeftijd, hobby's, karakter, likes, dislikes, crush (als je die hebt plaatje aub), broers, zussen, situatie thuis, hoe dat hij/zij zich voelt en ga zo maar verder.

    Dat noemt Nao pas een tekstje!
    Thanks ^^
    x Naoo.


    What's wrong whit loving someone?

    Rol: Bf Nao (meisje)
    Naam: Nickita
    Plaatje:
    http://www.emohaircutstyles.com/wp-content/uploads/2008/07/cool-blonde-emo-hair-330x439.jpg
    Tekst:
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben 17 bijna 18 jaar dat betekent dat ik straks mag auto rijden dude weer een gevaar dan op de weg dus pas maar op of ik rij je omver xD
    Nee hoor grapje dat zal ik heus niet doen hoor (A)
    ik ben vaak vrolijk type maar kan ook een bitch zijn als het moet door bijv voor mij zelf en of mijn vrienden op te komen
    Over vrienden gesproken ik sta altijd voor ze klaar en laat ze ook echt niet vallen omdat ik weet dat ze dat ook niet met mij zouden doen
    Ik heb echt een hekel aan mensen die denken dat ze alles zijn
    Ik ben verslaaft aan Kauwgom en muziek mij zal je dan ook niet snel de deur uit gaan zonder mijn mp3
    Thuis is het de laatste tijd echt saai bij mij ik ben enigs kind en mijn moeder heefd een nieuwe baan dus die komt vaak alleen maar `s avonds pas thuis en mijn vader is weg op zaken reis naar japan dus die is er ook al niet het is er zo stil en saai in huis daarom ben ik al blij dat mijn vrienden gezzelig langs komen vooral mijn bf Nao ik weet echt niet wat ik nog zonder haar zal moeten we hebben altijd zoveel lol samen zonder haar is mijn leven gewoon saai
    Oh ja ik heb nog niet vertelt wat mijn hobby is he
    dat is bij mij teksten schrijven ik weet niet waarom maar ik vind het gewoon leuk om te doen en als ik een idee heb ga ik meestal op een rustig plekje zitten zo kan ik me beter concentreren
    shoppen is niet echt iets wat ik graag doe maar als iemand vraagt of ik mee ga ga ik altijd wel mee voor de gezzeligheid
    Maar ik ga nu mijn telefoon gaat af Bye Bye <3


    You can't touch music but music touch you

    Ben ik echt de enige die hier een rol wilt?


    You can't touch music but music touch you

    BF Seb (meisje)
    Naam: Linda
    Leeftijd: 16?
    Plaatje:http://i300.photobucket.com/albums/nn13/xXxGoreollxx/sign.jpg
    Hii Kiddo's<33
    Mijn naam is Linda en ik ben 16 Jaar!
    Ik ben dol op Graffiti en mijn BF Seb wordt daar nogal gek van!
    Mijn karakter, hmm daar moet ik even over nadenken, Seb zegt nogal dat ik Droge humor heb, en af en toe wel arrogant over kom, dus dan zal dat het wel zijn hea x].
    mijn Hobbies zijn: Graffiti spuiten(goh je meent het), Skate en Uitgaan met Friends, en i like Rockmuziek, Zonder muziek geen leven en dat klopt helemaal!
    Ik heb de laatste tijd nogal veel problemen thuis, Mijn broer is weggelopen omdat hij het thuis niet meer trok en ik moet dat gezeik aan horen, ze stressen veel en met mij gaat het slecht op school.
    elke dag is er wel ruzie en de laatste tijd drinken ze veel. ik voel me klote en gelukkig geeft school me een beetje afleiding.
    dus een heuse nachtmerrie dus!
    ik heb dan ook een klein beetje een hekel gekregen aan me Broer, door hem gaat het niet goed met mij, maar gelukkig heb ik Seb nog!!!
    OMG ik ben zo in Love, hij heet Aiden en zo een lekker ding, hij zit bij me in de klas dus dat is de hele dag kwijlen!
    Maarja ik ga Move Dude

    xx

    plaatje crush:http://4.bp.blogspot.com/_p39Trjz5E-o/SO71wn7dhVI/AAAAAAAAARs/ivDmyre_mro/s1600-h/scene+boy.jpg


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Hee Naoo(lieverd van me xD..') Hier komt mijn info voor in jou quizje, gaan we snel veder met onze quiz? (Ik misde het wel gister :9 )

    welke rol; Die mag jij kiezen (a).
    Naam;Jacqueline
    leeftijd; 18
    hobby's;shoppen,tekenen,fotos maken
    karakter; Bitch en verlegen
    likes;gitaren en babyblauw
    dislikes;haters en pesters
    crush (als je die hebt plaatje aub), TomKaulitz en Joe jonas xD..

    http://images.starpulse.com/pictures/2008/02/20/previews/Joe%20Jonas%20-CSH-039587.jpg

    &

    http://mediaprovider.kennisnet.nl/MediaProvider/img/357176.jpeg

    broers,; nee
    zussen, ; zusje van 11
    situatie thuis, hoe dat ; mishandelden door ouders(is nisk van waar)
    hij/zij zich voelt; soms verdrietig
    text; Hmm haai.. "Ik ben dus Jacqueline, ik wor thuis enorm erg geslagen enal, het is dus niet fijn!.. Ik hou van dansen,gitaar spelen en zingen.. Ik ben enorm gek op Joe Jonas en Tom Kaulitz."Zal ik ik die jongens wel eens reallife zien?? Mijn beste vriendin is Naomi, ze staat klaar voor me in de hele situatie.. Maar oke ik ga even veder, en ik weet niks meer "Kus kus


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Naam : Hope
    Plaatje :http://th01.deviantart.com/fs29/300W/i/2008/099/3/d/Yummy_by_HannahHavoc.jpg
    Tekstje :
    Hope in the houseee x]. Maargoed, ik ben zo'n 16 jaar geleden op deze wereld geperst. En ik ben trots op dit wereldje dat ik dit heb kunnen meemaken 8D. Okee, gedaan met mijn 6de zintuig ^.<. Ik ben een smurf die niet op haar mondje is gevallen dus kom maar op x3. Maar ik kan dan wel weer heel erg sweeet zijn hoaa , als jij dat tenminste ook bent :3. Maar goed verder hou ik veel van : Mijn friendjes<3" &nd Bubbelgum &nd RedBull &nd Music. Zonder dat spul &nd zonder die peopletjes kan ik dus niet leven, dus pak ze ook niet van me af astublieft x3. Maar ik ga weer. My music screaming at me x.
    Byee <3"


    Take My Hand Take A Breath ...