• Work the summer out.
    De vijf beste vrienden willen de eerste helft van hun zomer doorkomen met werken. Ze worden aangenomen bij een groot resort om hier allerlei klusjes te doen, voor drie weken lang. Het grote vakantie resort hoort toe aan de ouders van de welbekende [naam], de grootste dramaqueen van de school, die allang een oogje heeft op Harry, één van de vrienden. Tot de grote schrik van de jongens staan er daar andere meisjes te wachten, die precies hetzelfde gaan doen in hun vakantie. Weten ze er iets leuks van te maken of raken ze lanzaam zichzelf en hun vriendschap kwijt door alle problemen die er ontstaan in het resort?


    Dit is een hele stomme uitleg, maar het is wél gebaseerd op High School Musical 2, maar het wordt niet een of andere musical.


    Rollen.
    # vier andere meisjes. Verschillende types!

    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Foto is genoeg, maar ook graag enkele fimpjes van youtube erbij voegen, zodat ik beeldmateriaal heb voor de trailer. Als dit er niet bij zit, kleine kans op een rol. Naya Rivera is al bezet.
    Karakter: Niet lang, maar gewoon duidelijk in een paar zinnen. Het zijn niet allemaal grappige, vrolijke en drukke meisjes.
    Extra: Dit mag van alles zijn. Van hobby's tot familie, niet verplicht!
    Mag ik je waarschuwen?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:42 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je weet toch dat ik er een in ga vullen(bloos)
    Maar ik ga nu eerst eten, dus hij komt straks (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    Je weet toch dat ik er een in ga vullen(bloos)
    Maar ik ga nu eerst eten, dus hij komt straks (:


    Haha is gooooed! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vul straks in, ik zit nu op de i pad.



    Informatie.
    Rol: Een van de meisjes.
    Voornaam: Yasmine
    Achternaam: Vagile
    Volledige naam: Yasmine Lia Vagile
    Leeftijd en geboortedatum: Yasmine is net 17 en is geboren op 29 november.
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Foto is genoeg, maar ook graag enkele fimpjes van youtube erbij voegen, zodat ik beeldmateriaal heb voor de trailer. Als dit er niet bij zit, kleine kans op een rol. Naya Rivera is al bezet.
    Karakter: Niet lang, maar gewoon duidelijk in een paar zinnen. Het zijn niet allemaal grappige, vrolijke en drukke meisjes.
    Extra: Dit mag van alles zijn. Van hobby's tot familie, niet verplicht!
    Mag ik je waarschuwen? Ja, graag.
    Titel?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 18:37 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Mentha schreef:
    Ik vul straks in, ik zit nu op de i pad.


    Haha ik begrijp het, ik vind dat ook niet fijn op dat ding. Maar alvast bedankt! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Edit! Het verwaande meisje ga ik spelen. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Edit! Het verwaande meisje ga ik spelen. (krul)

    Ik had niets anders verwacht(joehoe)
    Haha, grapje, schat(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Ik had niets anders verwacht(joehoe)
    Haha, grapje, schat(bloos)


    Kreeg er spontaan ideeën voor, ghehe.
    Maar thanks. -gayhand-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga even wat in elkaar flansen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bedankt @ amy.

    Nog meer mensen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Er is maar 1 rol optie (;
    Voornaam: Amy
    Achternaam: Poynter
    Volledige naam: Amy Christina Poynter
    Leeftijd en geboortedatum: Zeventien, 11 Juli 1994.
    Uiterlijk:


    -Emma Watson
    Film1| Film2
    Karakter: Amy is geen meisje-meisje. Ze is opgevoed door haar vader en drie oudere broers. Haar moeder is op jonge leeftijd overleden en hierdoor heeft ze nooit vrouwen om zich heen gehad. Dit is ook te merken aan haar. De kleding die ze draagt is niet modieus en make-up doet ze niet aan. Ze is een heel moedig type en werkt zich ook vaak in de nesten, maar hier weet ze zich met haar vlotte babbel makkelijk uit te halen. Amy kan erg lomp uit de hoek komen en wanneer iemand kritiek op haar heeft, wordt diegene meteen afgesnauwd door Amy. Ze is niet op haar mondje gevallen.
    Extra: Amy is opgegroeid op een boerderij. Ze heeft altijd op een plattelands schooltje gezeten, maar toen ze naar een andere school moest, is ze naar de stad gegaan. Hier was ze nog nooit geweest en viel met haar doen en laten erg buiten de boot. Ze is de eerste jaren erg gepest, gelukkig werd dit anders toen ze vriendinnen kreeg.
    Amy is een fanatiek voetbalster. Ze speelde van vroeger uit al met haar broers en is later bij een club gaan voetballen, ze bleek er talent voor te hebben.
    Mag ik je waarschuwen? Nee, je moet me waarschuwen(cat)
    Titel? Let me think!

    Filmpjes komen nog.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 18:25 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als niemand anders invult wil ik er wel twee maken, verveel me nogal. Hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Als niemand anders invult wil ik er wel twee maken, verveel me nogal. Hihi.


    Mag wel. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Maar 1 optie?
    Voornaam: Kaya
    Achternaam: Weston
    Volledige naam: Makayla Avery Weston
    Leeftijd en geboortedatum: Kaya is zeventien jaar oud, geboren op negentien maart 1994.
    Uiterlijk:


    Miley Cyrus
    filmpje 1, filmpje 2,
    filmpje 3
    Karakter: Kaya is een vooral erg sarcastische dame met een redelijk grote mond. Ze schept graag op en zegt dat ze nergens bang voor is, wat eigenlijk een grote leugen is. Zo is ze bijvoorbeeld bang voor het zwemmen in zeeën en vogelspinnen. Buiten dit is ze een erg gezellig persoon en houdt ze wel van een feestje, ze is dus erg spontaan. Depressief ziet Kaya het leven wel in, ze is niet iemand die erg optimistisch is en iedereen aanmoedigt. Nee, Kaya doet het liever op haar manier door te zeggen dat het altijd slechter kan en dan wat voorbeelden te noemen. Lui is ze ook wel, ze staat niet graag voor andere op en is een waaghals. Ze gaat vaker met jongens om dan met meisjes en is dol op sporten, zoals voetbal. Hierdoor heeft ze een goede conditie. Tevens is ze erg klunzig en deelt ze haar spullen enkel en alleen als ze weet dat ze er iets terug voor krijgt – ze is nogal gierig.
    Extra: Kaya is opgegroeid in Texas – Amerika en heeft daar tot haar negende gewoond. Hierna is ze naar Engeland verhuisd, hierdoor heeft ze een echt Country accent, maar veel kan haar dat niet schelen. Ze is erg gesteld op haar familie en erg beschermend tegenover hen. Als je haar uitdaagt, gaat ze het graag aan.
    Kaya zit haar hele leven al op boksen, maar rijdt ook graag paard. Ze is een kettingroker en neemt overal en altijd een aansteker met haar mee – ‘voor het geval dat’. Ook is Kaya erg gesteld op haar lange, lichtbruine lokken, als ook maar iemand ze af durft te knippen is hij of zij er geweest.
    Kaya haar vader, Matthew Weston is een bekende loodgieter in het dorp waar Kaya woont. Hoewel vele verwachten dat het niet goed verdiend valt dat flink tegen. Ze hebben zat geld om de maand mee door te brengen. Kaya heeft een goede band met haar vader en eigenlijk hoefde ze niet van hem te gaan werken, maar ze stond erop omdat ze graag ervaringen wou opdoen. Haar moeder, Caroline Bennett is lerares aardrijkskunde op de dichtstbijzijnde highschool. Kaya en Caroline hebben een wat mindere relatie, sinds Caroline haar te hard vind en het vreselijk vind dat haar dochter aan vechtsporten doet – ze zeurt er vaak over. Tevens heeft Kaya nog een oudere broer van negentien, Sean. Sean en Kaya zijn de beste maatjes, ze gaan vaak samen sporten of andere leuke dingen doen. Sean ziet Kaya echt als zijn kleine zusje en beschermt haar wanneer dit nodig is, al helemaal als het om jongens gaat.
    Mag ik je waarschuwen? Graag zelfs!
    Titel? “Summer ’11, let’s make it last forever.” SLECHT, HAHA.

    Zometeen misschien de 2e nog, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Yeah, bedankt maar ik heb er toch echt vier nodig, haha. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil er wel een maken, maar ik heb geen tijd. Sorry.;s


    There is nothing more badass than being yourself