• [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 17:47 ]

    Wat een mooie trailer!


    I'm fat, but you're ugly And I can diet

    Sorry als dit bot overkomt, maar wat een saaie trailer. Is degene dit dat zegt Robert Pattinson? Zo klink het voor mij wel.
    Waar gaat het verhaal over?


    comfort in c h a o s

    het eerste deel staat nu online!<3

    Austen schreef:
    Sorry als dit bot overkomt, maar wat een saaie trailer. Is degene dit dat zegt Robert Pattinson? Zo klink het voor mij wel.
    Waar gaat het verhaal over?


    Dit is de eerste trailer die ik ooit maakte, en eerlijk gezegd ben ik er wel trots op. Ja, het is Robert Pattinson die de tekst inspreekt. Het zou echter moeten overkomen alsof Harry Styles de woorden zegt. Ik kan het dus begrijpen dat, als je geen fantasie hebt, je de trailer niet kan begrijpen.

    Het eerste deel ziet er wel goed uit, de trailer is echter niet veel soeps.
    No offence.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Newyorker schreef:
    (...)

    Dit is de eerste trailer die ik ooit maakte, en eerlijk gezegd ben ik er wel trots op. Ja, het is Robert Pattinson die de tekst inspreekt. Het zou echter moeten overkomen alsof Harry Styles de woorden zegt. Ik kan het dus begrijpen dat, als je geen fantasie hebt, je de trailer niet kan begrijpen.

    No offence, maar ik heb best fantasie, je trailer zegt gewoon niets.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    No offence, maar ik heb best fantasie, je trailer zegt gewoon niets.


    Ik vind dit persoonlijke een heel mooie trailer. Als je trouwens leest waar het verhaal over gaat, dan zegt de trailer wel degelijk iets.

    Het eerste deel is trouwens prachtig geschreven, en ik wou dat ik duizend kudo's kon geven, want ik wil dit verhaal echt in de top! xxx