• Work the summer out.
    De vijf beste vrienden willen de eerste helft van hun zomer doorkomen met werken. Ze worden aangenomen bij een groot resort om hier allerlei klusjes te doen, voor drie weken lang. Het grote vakantie resort hoort toe aan de ouders van de welbekende [naam], de grootste dramaqueen van de school, die allang een oogje heeft op Harry, één van de vrienden. Tot de grote schrik van de jongens staan er daar andere meisjes te wachten, die precies hetzelfde gaan doen in hun vakantie. Weten ze er iets leuks van te maken of raken ze lanzaam zichzelf en hun vriendschap kwijt door alle problemen die er ontstaan in het resort?


    Dit is een hele stomme uitleg, maar het is wél gebaseerd op High School Musical 2, maar het wordt niet een of andere musical.


    Rollen.
    # vier andere meisjes. Verschillende types!

    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Foto is genoeg, maar ook graag enkele fimpjes van youtube erbij voegen, zodat ik beeldmateriaal heb voor de trailer. Als dit er niet bij zit, kleine kans op een rol. Naya Rivera is al bezet.
    Karakter: Niet lang, maar gewoon duidelijk in een paar zinnen. Het zijn niet allemaal grappige, vrolijke en drukke meisjes.
    Extra: Dit mag van alles zijn. Van hobby's tot familie, niet verplicht!
    Mag ik je waarschuwen?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:42 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    StylesSwag schreef:
    Ik wil er wel een maken, maar ik heb geen tijd. Sorry.;s


    Ah jammer, maar je mag hem in principe morgen ook nog invullen? Anders kopiëer je een rol die je al eens had gemaakt? Doe ik ook altijd. Maar als je echt geen tijd hebt, snap ik het hoor. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    Ah jammer, maar je mag hem in principe morgen ook nog invullen? Anders kopiëer je een rol die je al eens had gemaakt? Doe ik ook altijd. Maar als je echt geen tijd hebt, snap ik het hoor. :]


    Ik ga wel even kopiëren.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Voornaam: Willow
    Achternaam: Skandar
    Volledige naam: Willow Alexandra Skandar
    Leeftijd en geboortedatum: Achttien, 2 Januari 1993
    Uiterlijk:


    -Bonnie Wright Film1| Film2| Film3
    Karakter: Willow kan soms nog eens koppig, al dan niet driftig uit de hoek komen. Ze wil graag altijd haar zin hebben en is dus erg koppig. Ze houdt altijd vast aan haar standpunt, zelfs als ze weet dat ze ongelijk heeft. En zint het haar helemaal niet dan kan ze wel eens driftig worden.
    Willow geeft echt niets om een mening van iemand anders. Ze doet alles wat ze zelf wil en niets of niemand houdt haar tegen.
    Extra: Om eens een keer lekker te ontspannen leest Willow graag boeken. Het liefst een heel dikke pil waar ze zichzelf helemaal in kan verliezen. Haar lieveling genres zijn fantasie en historie.
    Wat ook een van haar hobby's is, is dat ze grenzen opzoekt. Het geeft haar een kick om dingen te doen die niet mogen of die je veel adrenaline geven. Hierdoor komt ze nogal vaak in de problemen.
    Willow wordt door iedereen Howl genoemd. In 2006 kwam de film 'Howls moving castle' uit. Hier was Willow zo in haar ban van. Dat iedereen het te horen kreeg of ze nou wilden of niet. Doordat ze zo in de ban was, heeft een vriendin haar voor de grap Howl genoemd, waarna iedereen die naam ging gebruiken. En tot nu toe is die naam er in gebleven.
    Willow is Russisch. Ze is ook in Rusland geboren, maar is op achtjarige leeftijd verhuist, doordat haar vader hier beter werk kon vinden. Het was voor Willow heel moeilijk om zich aan te passen, mede doordat ze de taal amper sprak. Dat is nu anders, ze spreekt het vloeiend al hoor je wel dat ze uit Rusland komt door haar accent.

    Filmpjes komen er aan.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 20:23 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Voornaam: Emily
    Achternaam: Thompson
    Volledige naam: Emily Grace Thompson
    Leeftijd en geboortedatum: Emily is 17 jaar oud. Ze is geboren op 21 juli 1994.
    Uiterlijk:


    Shay Mitchell
    Film 1 Film 2 (Je krijgt er een 1D moment van.;p) Film 3
    Karakter: Emily is een stoer meisje die voor niemand bang is. Ze heeft voor iedereen haar woordje klaar, tot grote ergernis van haar ouders. Die schamen zich namelijk voor haar. Emily uit overigens nooit haar emoties. Dat vindt ze een teken van zwakte. Als je Emily's vertrouwen hebt gewonnen is ze een lief, vriendelijk meisje. Je kan haar ook altijd om hulp vragen, want dat aanbod neemt ze altijd aan. Of ze nou met iemand op de vuist moet of niet.
    Mag ik je waarschuwen?: Jaaa!
    Titel?: Summer of '69

    Ik heb van allerlei rollen iets gebruikt, hehe. Sorry voor de nogal slechte filmpjes, ik heb gewoon de eerste de beste gebruikt.;s Ik hoop dat je er iets aan hebt!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 20:24 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik ga nog invullen (: x


    all I want is the taste that your lips allow