• Ik hoor steeds mensen van: Ja,ik ben minder n dan eerst enzo. ZIJN ER DAN OOK NOG MENSJES DIE NET ZOALS IK NOG HELEMAAL IN DE WOLKEN VAN ZE ZIJN?!

    Zo da's eruit.'
    A.U.B. Niet het Topic sluiten.

    Mensen gaan niet eeuwig blijven wachten op dat album en zien nieuwe bands/zngers/zangeressen dus tjah. De 'fans' worden dat stillaan beu om een erg lange tijd daarop te moeten wachten dus gaan ze opzoek naar nieuwe intresses van muziek. Het is dus eigenlijk ToHo's eigen schuld dat ze veel fans verliezen al is dit misschien grof om te zeggen.

    Nou ik heb zoveel th geluisterd dat ik t bijna niet meer horen kan en dat ligt heus niet aan th. Bovendien kun je nu niet meer alle leuke en schattige dingetjes van ze ontdekken (vond ik altijd leuk in t begin) en ze zijn minder in t nieuws, dus dan ben je dr ook minder mee bezig.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    IK!

    Ik ben Toch nog alty Fan!!! xD
    Mss niet meer zo als in het Begin ^^xD
    Maar ik blijf in de Wolke voor hun ^^
    =en het is waar xD^^ Ze moete rap met nieuwe nummers komen,, maar we wille toch niet dat de jonges overwerkt worden?

    Ik Zie en Hoor Tokio Hotel Nog Alty Graag en da zal ni rap verandere (H)


    He's the reason for the teardrops

    Mensen gaan niet eeuwig blijven wachten op dat album en zien nieuwe bands/zngers/zangeressen dus tjah. De 'fans' worden dat stillaan beu om een erg lange tijd daarop te moeten wachten dus gaan ze opzoek naar nieuwe intresses van muziek. Het is dus eigenlijk ToHo's eigen schuld dat ze veel fans verliezen al is dit misschien grof om te zeggen.


    Je hebt gelijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb wel altijd gelijk hea [/ego] Nee solly maar ik vind dat het gewoon daarop neerkomt ^^

    JA NOG STEEDS!, VOOR AAAAALTIJDD! (L')

    ben egt meeegaa blij dat de cd binnekort [uche] uitkomt =] en de dvd.

    en bij het volgende concert ga ik slapen daar =]

    als dat geen fan is ...


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    JA NOG STEEDS!, VOOR AAAAALTIJDD! (L')

    ben egt meeegaa blij dat de cd binnekort [uche] uitkomt =] en de dvd.

    en bij het volgende concert ga ik slapen daar =]

    als dat geen fan is ...


    Jaah as dat geen gefreakte fan is >,< Solly maar dat slapen vind ik er een beetje over gaan. Ach, je hebt het er voor over of niet^^ Jij doet maar maar mij zul je dat nooit zien doen.
    Enuhmm ik denk dat je wel nog ff op die CD kan wachten hooa lieverd ^^

    <3

    Wat is er nou raar aan het feit dat sommige fans -wat er steeds meer worden- afhaken? Sorry hoor, maar je weet zelf ook wel dat we nu niks meer van Tokio Hotel horen, ivm het album, de tour naar het 'heilige' Amerika in november, bladiebla. Dan ben je niet gelijk 'minder fan' of dan ben je aan het 'afhaken', zoals jij dat beschrijft.


    -

    (...)

    Jaah as dat geen gefreakte fan is >,< Solly maar dat slapen vind ik er een beetje over gaan. Ach, je hebt het er voor over of niet^^ Jij doet maar maar mij zul je dat nooit zien doen.
    Enuhmm ik denk dat je wel nog ff op die CD kan wachten hooa lieverd ^^

    <3


    Inderdaad. (=


    -

    Ik ben ook nog steeds fan. Het is niet zo dat omdat ze ineens Amerika aan het veroveren zijn ik gelijk een hekel aan ze heb...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)
    Wauw anke onze telepathie speelt weer op.. ;o
    Whaha, idd. ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik niet echt meer. Ben gewoon betere dingen tegen gekomen.


    Mew <3

    Ik ben nog steeds fan en dat zal blijvn, ookal luister ik er nu wat minder naar.
    Ze zyn geweldig (H)


    Even bad men love their mothers -

    moge iedereen even hun eigen mening hebben enzo ja?
    En zelf beslissen waar ze fan van zijn.
    slotje