• De stelling van deze week luidt:
    De jongeren van tegenwoordig moeten in een (strenge) heropvoeding

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    de stelling komt steeds later (cat)

    oneens. Dat zeurt iedere generatie altijd. De jeugd is echter alleen maar een extrapolatie van hun ouders. Als je wilt heropvoeden moet je bij de wortel beginnen, en de kinderen gelijk meenemen. Dus dan moet je iedereeeen heropvoeden.


    quidquid excusatio prandium pro

    JA, heropvoedeeeeeeeeen!
    Me gusta! O, ik zal zulke lieve mensen afleveren!
    Iedereen zal mij dankbaar zijn na hun heropvoeding!

    Eens dus.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oneens.
    De reden waarom de 'jeugd' nu zo is, komt alleen maar door alle 'utopie'-beelden (hiermee bedoel ik films/series met überdunne meisjes en jongens die een sixpack hebben van hier tot ginder, die door roken en drank bij elkaar komen en 'geweldige' seks hebben) die zij voorgeschoteld krijgen. Begin dan maar bij iedereen, zoals Alwin al zegt.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 3:45 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    Oneens.
    De reden waarom de 'jeugd' nu zo is, komt alleen maar door alle 'utopie'-beelden (hiermee bedoel ik films/series met überdunne meisjes en jongens die een sixpack hebben van hier tot ginder, die door roken en drank bij elkaar komen en 'geweldige' seks hebben) die zij voorgeschoteld krijgen. Begin dan maar bij iedereen, zoals Alwin al zegt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dat zou moeten, ja.
    Dat wil echter niet zeggen dat dat ook gaat helpen. Jongeren doen toch wat ze willen. Als ze het mogen, doen ze het, want ja... ze hebben de toestemming. Als ze het niet mogen, doen ze het ook, want ja... dan heb je die 'kick'.
    Dus deels eens, deels oneens.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik begrijp niet waarom het vroeger niet zo was, en nou wel. Er moe zeker wat aan gedaan worden, maar ik weet niet wat.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Barnabas schreef:
    JA, heropvoedeeeeeeeeen!
    Me gusta! O, ik zal zulke lieve mensen afleveren!
    Iedereen zal mij dankbaar zijn na hun heropvoeding!

    Eens dus.


    comfort in c h a o s

    Cogsworth schreef:
    Oneens.
    De reden waarom de 'jeugd' nu zo is, komt alleen maar door alle 'utopie'-beelden (hiermee bedoel ik films/series met überdunne meisjes en jongens die een sixpack hebben van hier tot ginder, die door roken en drank bij elkaar komen en 'geweldige' seks hebben) die zij voorgeschoteld krijgen. Begin dan maar bij iedereen, zoals Alwin al zegt.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    ouders hebben enorm veel invloed op kinderen. als die het al toelaten dat een kind op zijn/haar achste al een mobiel krijgt verpesten de ouders het zelf. ik hoor mijn ouders er ook vaak over klagen. vandaar dat ik zelf ben gaan nadenken. een strenge heropvoeding heeft geen zin denk ik


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Verbannen naar Siberië die hap, laat ze maar ergens stenen hakken in de Oeral na een oneerlijk proces en weken of maandenlang martelen. Of ze voorhouden dat ze de kogel krijgen en ze in een cel zetten vlakbij het executieterrein. Maandenlang. Als ze niet meewerken neem je ze hun burgerrechten af. Seems like fun ^_^


    No growth of the heart is ever a waste

    Cogsworth schreef:
    Oneens.
    De reden waarom de 'jeugd' nu zo is, komt alleen maar door alle 'utopie'-beelden (hiermee bedoel ik films/series met überdunne meisjes en jongens die een sixpack hebben van hier tot ginder, die door roken en drank bij elkaar komen en 'geweldige' seks hebben) die zij voorgeschoteld krijgen. Begin dan maar bij iedereen, zoals Alwin al zegt.


    26 - 02 - '16

    Wij zijn opgevoed door de ouderen. Ons treft geen blaam,vind ik.
    Oneens dus. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wat ze hierboven zeggen + tijden veranderen.
    Mensen, stijlen, gedrag, wetten en regels veranderen. Dat hoor je maar al te vaak van de oudjes. Onlangs nog op de bus Daarvoor is het nog niet slecht.
    Ja. Sommige kinders mogen inderdaad wel eens heropgevoed worden, maar tsja. Het is onze samenleving. Er zullen altijd wel rotte appels tussen zitten. Een utopia bestaat niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Rembrandt schreef:
    Wij zijn opgevoed door de ouderen. Ons treft geen blaam,vind ik.
    Oneens dus. :')


    je bent helemaal niet verantwoordelijk voor je eigen acties? <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    met mij valt het wel mee hoor(A) natuurlijk zegt iedereen dat van zichzelf


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder